نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

انفجار در شیراز ماهیت وهابیت را افشا کرد

لطفا به صفحه اول وبلاگ بروید و یادداشت جدید در این باره را بخوانید. [لینک]

نمی‏دانم چرا وقتی این خبر را شنیدم به یاد حضرت امام خمینی(ره) افتادم و بیانات ایشان بود که از جلو چشمانم رژه می‏رفت و صدای ایشان که در گوشم می‏پیچید و آرامم می‏کرد. آخر مگر نه اینکه ما فرزندان حضرت امام(ره) هستیم و در مکتب او پرورش یافته‌ایم؟ و مگر جوانانی که از کانون ملکوتی شیراز به پرواز درآمدند و به اعلی علیین رسیدند، پیروان راستین همان امامی نبودند که فرمود:«بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‏شود»؟! حضرت امام خمینی(ره) پس از شهادت علامه مطهری(ره) در مدرسه فیضیه طی سخنانی فرمودند:«این انقلاب باید زنده بماند؛ این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزیهاست. بریزید خونها را، زندگی ما دوام پیدا می کند؛ بکشید ما را ، ملت ما بیدارتر میشود. ما از مرگ نمیترسیم و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. دلیل ِ عجز شماست که در سیاهی شب متفکران ما را میکشید؛ برای اینکه منطق ندارید! اگر منطق داشتید که صحبت میکردید؛ لکن منطق ندارید! منطق شما ترور است؛ منطق اسلام ترور را باطل می داند!»

اجتماع مردم در محل انفجار بمب -  شیراز 

آری ملت بیدار شد. خبر مباحث کانون ره‏پویان وصال شیراز اکنون در همه‏ی خبرگزاری‏ها هست و دیگر کانون و مباحثش در ایران و جهان مشهور شد. شاید بسیاری از مردم شهر شیراز نیز کانون ره پویان وصال را نمی‏شناختند، اما پس از این حادثه و پس از شهادت عزیزانمان، سیل مردم به سمت کانون گسیل شد. در این کانون پیرامون دو فرقه‏ی ضالّه‏ی وهابیت و بهائیت روشنگری می‏شد و اکنون شهادت عزیزانمان در شهر شیراز باعث شد که همه منطق وهابیون و بهائیان را ببینند و بیش از گذشته انحراف، ددمنشی و گرگ صفتی ِ وهابیّون را شاهد باشند! این کوردلان نمی‏دانند که جوانان ما عاشق شهادت اند و بیدی نیستند که از این بادهای مسموم بلرزند و از میدان به در روند. این کوردلان و این بندگان شیطان، این فرموده‏ی حضرت امام(ره) را نشنیده‏اند که «ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد». آری این جوانان و این ملت عاشق شهادت است و از کشته شدن نمی‏هراسد و همین خون‏ها گریبان دشمنان جمهوری اسلامی را خواهد گرفت و آنها را به خاک مذلت خواهد کشاند. پایان سخن ِ من، همان است که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند:«خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند [...] و بدا به حال من که هنوز مانده‏ام.» [لینک]

پی‏نوشت: مسئولین امنیتی و انتظامی اصرار دارند که انفجار را حادثه و تصادف معرفی کنند، آن هم با این دستاویز که در آن محل قبلاً نمایشگاه دفاع مقدس برپا بوده است. به یاد آوردم که در سال‏های اخیر هر وقت هواپیمایی سقوط می‏کرد، آن را به اشتباه خلبان نسبت می‏دادند! حجت الاسلام و المسلمین انجوی نژاد که دقایقی پیش از انفجار در حال سخن‏رانی بوده می‏گوید:«این واقعه را جهت اطلاع مردم کشور عزیزمان و به دستور حضرت آیت الله حائری شیرازی نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه محترم شیراز عرض می‏کنم: دیشب بعد از سخن‏رانی، حدود ساعت ۲۱:۱۰ متوجه انفجاری در محل کانون شدیم و بعد از کارشناسی، گروه‏های متخصص به این نتیجه رسیدند که شخصی مواد منفجره را در زیر قفسه‏ای که مربوط به نمایشگاه معراج شهدا می‏باشد، قرار داده است. در این قفسه آثاری از شهدا من‏جمله لباس، پوتین، چکمه، کلاه آهنی، پوکه‏های خمپاره منور و پوکه توپ به عنوان گلدان استفاده شده بود که با انفجار اینها تبدیل به ترکش شده و متاسفانه منجر به جراحت شدید و شهادت جمعی از دوستانمان شد و در بررسی دقیق با توجه به اینکه در زیر قفسه، چاله‏ای ایجاد شده است، معلوم گردیده که در آن مکان مواد منفجره کار گذاشته شده بوده است. شدت انفجار به حدی بوده است که موج آن قفسه را به آسمان پرت کرده، به سقف حسینه زده و برگشت خورده است. لازم به ذکر است که این مواد منفجره در کیفی که در زیر قفسه بود، جاسازی شده بود. این که گفته می‏شود حادثه بوده، هرگز این طور نیست و آنچه که روی میز معراج الشهدا بوده علاوه بر آثار و نامه‏های شهدا، چند پوکه‏ی خالی منور بوده است و عکسهای معراج الشهدا قبل از انفجار این را تایید میکند.» انجوی نژاد اضافه می‏کند:«تعدادی از اعضای کانون آماده‏ی چهره نگاری از فرد مظنون هستند» و تأکید می‏کند:«انفجار کانون رهپویان وصال بدون شک بمبگذاری بوده است.» [لینک] باید به عزیزانی که وظیفه‏ی امنیت و نظم جامعه را عهده دار هستند خاطر نشان کرد که با امن نشان دادن جامعه، امنیت ایجاد نمی‏شود و راست گویی موجب ناامنی نمی‏گردد و از طرفی اقرار به وقوع یک حادثه‏ی تروریستی باعث تقویت تروریست‏های کوردل نمی‏شود و پیروزی‏ای به نامشان ثبت نمی‏کند، چرا که از یک طرف ترور و خشونت نزد ملت غیور ایران و آزادگان جهان محکوم است و از طرف دیگر بردن یک کیف به یک هیئت عزاداری بدون محافظ، کاری است که از یک بچه‏ی هفت ساله هم برمی‏آید! پس ارزش شهدای حادثه را پایین نیاورید، با مردم روراست باشید و مطمئن باشید در این صورت موجودیت بهائیت و وهابیّت بیش از پیش متزلزل خواهد شد و چهره‏ی پلیدشان منفورتر خواهد شد و علاقه و دلبستگی مردم به نظامشان دوچندان خواهد گردید.

برای شنیدن صوت و دیدن فیلم انفجار و مشاهده آخرین اخبار به سایت کانون بروید. [لینک]

نظرات 13 + ارسال نظر
milad 25 فروردین 1387 ساعت 17:28

marg bar vahabiat

رهپویان وصال 25 فروردین 1387 ساعت 17:29 http://www.rahpouyan.com

ممنون بابت مطلب خیلی خوبتون

سلام و ارادت. خواهش می‌کنم. دعا بفرمایید.

زهرا سادات 25 فروردین 1387 ساعت 17:34

ننگ و نفرین بر بهائیت و وهابیت که نه منطق دارند نه دین دارند نه شعور دارند و نه از انسانیت بویی برده اند و فقط تعصب و انحراف راه مرامشان است

علی اکبر 25 فروردین 1387 ساعت 18:53 http://www.zamzamedel.blogfa.com

آسمانی ها فقط یک سوال دارم از شماها:
به من هم بگویید : هفته پیش ، اون لحظه ای که مثل همیشه دستامون رو بهم می دادیم و دعای همیشگی رو می خوندیم شما چه جور آمین گفتید؟ همین ....
" خدایا ختم عمر بی برکت و پر از گناه و نمک به حرومی ما رو هرچه سریعتر ، هرچه سریعتر ختم به شهادت بفرما !"

:((

سلوک 26 فروردین 1387 ساعت 08:13 http://solouk.mihanblog.ir

سلام
حادثه ی شیراز همه رو داغدار و غم ناک کرد!!!

یا علی مددی1

صدارت 26 فروردین 1387 ساعت 09:36 http://sedarat.blogfa.com

سلام علیکم
شهادت این بزرگواران رو به خانواده محترم رهپویان وصال تبریک و تسلیت عرض میکنم
نمی‌دونم چرا مسئولین اینقدر اصرار دارند که یک حادثه بوده. ان شالله هر چه سریعتر دلیل اصلی این حادثه روشن شود.

سیمرغ 26 فروردین 1387 ساعت 10:44 http://simorgh01.parsiblog.com/

سلام
داغ ما و شهدای بمب گذاری ماه رمضان اهواز تازه شد
پستی گذاشتم و با اجازه شما لینک این نوشته ی شما را نیز در پستم قرار دادم
روحشان شاد

سیمرغ 26 فروردین 1387 ساعت 13:13 http://simorgh01.parsiblog.com/

سلام
شما هم اگه هم دوست داشتین میتونین تو لینکهای مرتبط ، لینک این پست رو هم قرار بدین (صرفا بخاطر مظلومیت شهدای بمب گذاری اهواز میگم: چون تا مدتها خانواده هاشون داغ اینو داشتند که چرا شهادت فرزندانشون انقدر توی مملکت امام زمان (عج) مورد بی توجهی قرار گرفته).
دعام کنین
یا علی

http://simorgh01.parsiblog.com

فهیمه 26 فروردین 1387 ساعت 15:57 http://ashflight.blogfa.com

سلام
من هم متاسف شدم
مرسی از مطلبتون

شاهد 26 فروردین 1387 ساعت 16:26 http://bandir.ir

درود
برادر احتمالا بحث بهایی ها جدی تر است ..چونکه بهایی ها جمعیت زیادی در شیراز دارند و تبلیغات مخفیانه انجام میدهند
بدرود

اگر این مسئله تروریستی بود می‌توانستیم به خباثت بهائیان هم نسبت دهیم، اما اکنون ثابت شده که خراب‌کاری و اقدام تروریستی منتفی است. ضمن اینکه با تحقیقی که من کردم بهائی‌های شیراز خیلی کوتوله‌تر از این حرف‌ها هستند!

مریم 26 فروردین 1387 ساعت 18:22 http://cine.blogfa.com

آگر آه تو از جنس نیاز است..در باغ شهادت باز باز است...
امید است که شهدای مظلوم مخصوصا کودک دو ساله شهید این واقعه شفاعت کننده‌ی تمام کسانی که دوستدار جریان حق شیعه اند اما از قافله جا و جدا مانده اند باشد. یا حسین شهید.

619 26 فروردین 1387 ساعت 22:00 http://mysterious619.blogfa.com

نامه کودکان اسرائیلی به کودکان فلسطینی[تعجب]

سادات علوی 31 فروردین 1387 ساعت 16:41 http://sina12.parsiblog.com/

سلام
بغضی در گلو و زبانی درکام حلقه داریم
چه باید گفت؟؟نمیدانم. خدا وند قاضی خوبی است پس او داوری کند

سلام بر شما
بله مسلما همین طور است. البته بنا به عقلی که خداوند عطا کرده و تکلیفی که داریم عمل می‌کنیم.
موفق باشید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد