نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

احمدی نژاد: در خط مستقیم رهبری هستم

دکتر محمود احمدی نژاد

دکتر محمود احمدی نژاد شخصیتی منحصر به فرد دارد. یکی از خصوصیات بارز او پیش‌بینی‌های دقیق و همراه با اعتماد به نفس اوست. هنوز هم بسیاری از دوستان و هم‌فکران او نمی‌دانند چه در میان بود که پیش از انتخابات نهم، وقتی نظرسنجی‌ها قالیباف را بالاتر از احمدی نژاد نشان می‌داد، او با قاطعیت اعلام کرد که من رأی می‌آورم و حاضر به کناره گیری نیستم. دکتر احمدی نژاد رأی آورد و مدتی بعد، دوستانی که از او دل‌خور شده بودند، با مشاهده چرخش نسبی قالیباف، خدا را شکر کردند که احمدی نژاد ماند و رأی آورد.

اما دکتر در بعضی امور مورد انتقاد هم‌فکران خویش است. گاهی عزل و نصب‌ها و حمایت‌ها و عدم انعطاف پذیری او به مذاق خرد جمعی اصولگرایان خوش نیامده است. سران اصولگرا در جلسه‌ای که اواخر سال گذشته با رئیس جمهور داشتند، نگرانی‌ها و انتقادات خود را با وی در میان گذاشتند. دکتر احمدی نژاد با پذیرفتن برخی اشتباهات، تأکید کرد: «مطمئن باشید که من در خط مستقیم حضرت آقا (مقام معظم رهبری) هستم.» و همین جمله کافی بود تا لبخند رضایت بر لبان جمع بنشیند.

البته اصولگرایان باید بدانند که در بیان دیدگاه‌های خود و تذکر اشتباهات احمدی نژاد، نباید تا جایی پیش بروند که حمایت از دکتر را به شروطی مشروط کنند؛ چرا که اکنون بیش از انتخابات نهم، پیروزی دکتر احمدی نژاد قطعی به نظر می‌رسد و در نشست نهایی با ایشان کافی است تأکید کنند که شما نماینده‌ی اصولگرایان در حاکمیت هستید و شایسته است که با خرد جمعی اصولگرایان همراه باشید.

نظرات 6 + ارسال نظر
علی آخوندزاده 17 فروردین 1388 ساعت 15:27 http://kimia.blogfa.com

عملکرد احمدی نژاد در عرصه خارجی با وجود منزوی تر شدن ایران نسبتاً خوب بود و دست کم عزت ملت ایران را بالا تر برد. من در حوزه سیاست خارجی تلفیقی از احمدی نژاد و خاتمی را می پسندم که تقریبا لاریجانی این ویژگی را دارد.
هم اکنون وحدتی بین دولت و اصولگرایان مشاهده نمی شود. و این کاملاً از رفتار مجلس در مورد تصمیمات دولت مشخص است و همه بر آن اذعان دارند . به نظر من همکاری مجلس هفتم با خاتمی بیشتر از همکاری این مجلس با دولت است و علتش را هنوز نفهمیده ام.

گفته‌اید:«علتش را هنوز نفهمیده ام» درست است. دلیلش هم این است که هنوز نفهمیده اید که اشتباه می کنید و صورت مسئله شما غلط است.

نعمتی 17 فروردین 1388 ساعت 18:10

ولایت فقیه حبل المتین اتحاد اصولگرایانه و به همین دلیل هیج وقت دچار تشتت نمیشوند

درود بر شما

محمد پای بست 18 فروردین 1388 ساعت 15:28 http://www.paybast.parsiblog.com

سلام. سال نو مبارک. خیلی خوشحالم که اینگونه می بینید و می نویسید و ...

سلام
تشکر می‌کنم دوست عزیز.
سال نو شما هم مبارک.

سلام
از آقای آخوندزاده سوال دارم منظورشان از سیاست خارجی بین احمدی نژاد و خاتمی میشود لاریجانی یعنی چه ؟
درضمن عباس برای ما دعا بفرمائید

ایشان را نباید جدی گرفت :)

علی آخوندزاده 19 فروردین 1388 ساعت 00:01 http://www.kimia.blogfa.com

مهم ترین برنامه دولت در سه سال گذشته همین طرح تحول اقتصادی بود که منتج به نتیجه ای نشد . بودجه 88 هم که دست دولت را در بیشتر حوزه ها بسته است . گروه های اصولگرا هم که غالباً از اعلام آقای احمدی نژاد به عنوان کاندیدا ی ریاست جمهوری یا خودداری کرده اند یا ابراز تردید نموده اند. این هماهنگی و حمایت کجاست؟چرا چشممان را برحقایق می بندیم؟

خوب است ناخودآگاه دست کم به یکی از طرح‌های مهم و موفق دولت اعتراف کرده‌اید.
اما در ادامه پس از ادعای دروغ گفته‌اید:«چرا چشممان را برحقایق می بندیم؟» خوب این مشکل شماست، چرا می‌بندید؟ احتمالا به این دلیل که به سران دوم خرداد اقتدا کرده اید.
راه حلش هم آسان است. چشمانتان را به روی حقیقت نبندید.
:)

من 10 خرداد 1388 ساعت 22:40

سلام با این اوضاع چرا خود رهبر نمی اد کاندید بشه ؟ اگه مقصد ما هدف ماست ، پس رهبر که از محمود بهتره

جواب شما در اینجاست:

http://namahramane.blogsky.com/1388/03/11/post-130

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد