نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

راز قهرمانی تیم فوتبال استقلال

عکس بازیکنان تیم استقلال با جام قهرمانی

استقلالىها یک ساعت پس از قهرمانى به حرم امام رضا (ع) رفتند. آنها جام قهرمانى را به آستان قدس رضوى تقدیم کردند. استقلالىها پیش از قهرمانى این نذر را کرده بودند تا دقیقاً دقایقى پس از پایان بازى نذر خود را ادا کنند.

گفتنی است که بازیکنان استقلال پس از پایان بازى نماز شکر خواندند. این حرکت ارزشمند بازیکنان که رسانه‌های خبری آن را نادیده گرفتند، نشان داد که تیم استقلال قهرمانی را هدیه خداوند می‌داند و به این دلیل از خدای خود سپاسگزارى کردند.

نظرات 5 + ارسال نظر
علی آخوندزاده 7 اردیبهشت 1388 ساعت 13:59 http://www.kimia.blogfa.com

چی شده که دوباره کامنت های من رو درج نمی کنید؟؟؟

شما بهتر می‌دانید.

علی آخوندزاده 7 اردیبهشت 1388 ساعت 14:05 http://www.kimia.blogfa.com

بعد از قهرمانی استقلال حاج رضایی زهر خود را ریخت و قهرمانی استقلال را به خاطر بازی خوب فولاد دانست . در حالیکه که استقلال یک هفته قبل آن باید قهرمان می شد و فقط به خاطر داوری ضعیف قهرمانی یک هفته به تعویق افتاد .
بازهم قهرمانی به همه هواداران استقلال مبارک
یا علی

جالب است که این آقای کارشناس نمی‌فهمد که لیگ ۳۴ هفته است نه یک هفته. و اکنون تمام آمار لیگ (بهترین تیم، بهترین خط حمله، بهترین خط دفاع، آقای گل) در اختیار استقلال است.
ضمن اینکه در همین یک هفته هم مشخص شد که استقلال تیم برتر است.
فولاد در بازی‌ای بهتر از دیروز تنها توانست استقلال را متوقف و امتیازها را تقسیم کند. اما ۴ گل به ذوب آهن زد تا تفاوت استقلال با ذوب آهن معلوم شود.

مصلح 7 اردیبهشت 1388 ساعت 19:33 http://www.taadl.blogfa.com

سلام
با چه موضعی وارد عرصه انتخابات می شوید؟
"دانشچو ، ملت ، انتخاب "
به روزم یا همین
یا علی
"تا عدل راهی نیست"

سیمرغ 9 اردیبهشت 1388 ساعت 09:04 http://simorgh01.parsiblog.com/

سلام داداش عباس
فکر کنم از بس نیومدم و نیومدی باید بگم عید نوروز مبارک.
راسش این روزا دیگه خیلی کم در جریان فوتبالم اما این نکته ای که گفتی دلمو سوزوند... چرا رسانه ها از این صحنه ی نماز شکر گذشتند؟
یادمه تا چن سال قبل.. چندین بار نشون میدادند صحنه ای رو که عابد زاده یا علی دایی یا کسای دیگه بعد از پیروز شدن دست به سمت آسمون و شکرگزاری برده بودند...
اما الان که سانسور شده بنظرت میتونه ربطی به رنگ پیراهن بازیکن داشته باشه؟
راسی امیر جان برا اهدای اعضا بعد از مرگ مغزی پست کوتاهی زدم میایی بخونی؟ خیلی دلم میخواد نظرتو بدونم.
آدرس و تلفن سایتشو هم گیر آوردم... و تو همون پست نوشته م.

همایون خان 10 اردیبهشت 1388 ساعت 22:54

مطمئن باشید لیگ بعد در اختیار اصفهانی ها ست هرچند تو این چند سال هر کاری تونستند کردن که فوتبال اصفهان معرفی نشه ولی مطمئن باشید بالاخره قهرمان آسیا می شه و تو دهن همه می زنه

تیم ذوب آهن بسیار قابل احترام است. ابراهیم زاده هم یکی از مربیان برجسته کشور است. مطمئنم با برنامه ریزی بهتر می‌تواند بیش از این موفق باشد.
البته ذوب آهن به طرز چشمگیری از استقلال کوچک‌تر بود و در چند هقته پایانی به دلیل حاشیه‌های استقلال بوی قهرمانی را استشمام کرد.یک نگاه به نتایج این دو تیم در برابر هم (برد استقلال در تهران و تساوی دو تیم در اصفهان) و همچنین نتیجه این دو تیم در برابر فولاد (تساوی استقلال و باخت ۴-۱ ذوب آهن) می‌تواند عیار این دو تیم بزرگ کشور را مشخص کند.
موفق باشید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد