نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

مدعیان اصلاحات لطفاً کوفت بخورید!

اشاره: برخی دوستان از این جانب سؤال می‌کنند که چرا نمی‌نویسم. درست نیست که بگویم به دلیل کمبود وقت است، چرا که می‌دانم تمام دوستان ارزشی و ارزشمند در انبوه کارها و مشکلات روزمره است که می‌نویسند و نبض وبلاگستان فارسی را در دست گرفته‌اند.

بنده بیشتر به این دلیل از نوشتن فارغ ام که برایم مثل روز روشن است که دکتر محمود احمدی نژاد با اختلاف زیاد نسبت به دیگر کاندیداها و مقتدرانه پیروز انتخابات است و از این رو احساس تکلیف نمی‌کنم. شاید بیش از اصل انتخابات که خطری اصولگرایان را تهدید نمی‌کند، آماده باش مدعیان اصلاحات برای جنجال آفرینی به نفع دشمن مورد توجه باشد و از این رو چند خط قلمی می‌شود. 

 

یک بررسی ساده هم نشان می‌دهد که دکتر احمدی نژاد پیروز انتخابات دهم ریاست جمهوری اسلامی ایران است. فاصله‌ی دکتر محمود احمدی نژاد و دیگر رقبا آن همه هست که حتی اتفافات انتخاباتی هم در روند رو به رشد اقبال ملت به ایشان تأثیر منفی نخواهد داشت. درست به همین دلیل است که دوم خردادی‌ها برای حفظ آبروی نداشته در پیشگاه ملت بزرگ ایران، دو هدف را دنبال می‌کنند. نخست اینکه شکست مفتضحانه را با یک شکست نسبتاً آبرومند عوض کنند و به قول خودشان مراقب باشند که شش‌تایی نشوند؛ و دیگر اینکه از هم اکنون برای جنجال پس از پیروزی اصولگرایان آماده شده‌اند. کمیته صیانت از آرا به همین منظور مطرح شده است و این مدعیان اصلاحات از هم اکنون به جمع آوری مهمات غربی مشغول اند تا پس از اعلام نتیجه بدیهی انتخابات، مردم و مسئولین دل‌سوز و سخت‌کوش نظام را زیر آتش تهمت و افتراهای ناجوان‌مردانه و دشمن پسند بگیرند. برخی از سیاسیون که صبغه‌ی منصفانه‌تری دارند، به مدعیان محترم اصلاحات انتقاد می‌کنند که چرا به دروغ متوسل می‌شوید؟ چرا تهمت می‌زنید؟ چرا به جای رقابت سالم به تخریب متوسل می‌شوید؟ چرا آزادی‌های مدنی را زیر سؤال می‌برید؟ چرا با دشمن هم‌نوا شده‌اید؟ چرا فرمایشات راه‌گشای رهبر معظم انقلاب را نادیده می‌گیرید؟ چرا مردم را تحمیق می‌کنید؟ چرا با دشمنان تابلودار و سابقه‌دار نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه شده‌اید؟ چرا راه و رسم نفاق را برگزیده‌اید؟ چرا و چرا و چرا؟

بنده می‌خواهم عرض کنم اگر این کارها را نکنند پس چه کنند؟ وقتی با قانون اساسی و آرمان‌های امام راحل(ره) مشکل دارند؛ وقتی راهشان از ملت بزرگ ایران جداست؛ وقتی به جای اینکه نگاهشان به چشم انداز جمهوری اسلامی و فرمایشات رهبری باشد، امریکای جنایتکار را برگزیده‌اند، وقتی به جای راه و رسم شهادت، کرنش در برابر استکبار را پیشه کرده‌اند، بیش از این توقعی نیست!

یاد خاطره‌ای از دفاع مقدس افتادم. پیش از عملیات والفجر 4 یکی از دوستان به نام محمد حسین احمدی (جانباز و برادر شهید) به شدت بیمار شده بود. به دلیل مشکلات عفونی دستگاه گوارشی و ... به شدت تحلیل رفته بود. او را به پست امداد رساندیم. پزشک پس از معالجه و دستور بستری موقت، به هنگام دستور غذایی گفت:«خربزه نخور، چلو مرغ نخور، هندوانه نخور، خورشت‌های اینجا را نخور، ...» خلاصه هرچه را که به عنوان غذا و دسر در آن منطقه یافت می‌شد به عنوان پرهیز دوست ما نام برد. این برادر ما که اتفاقاً در آن ایام شکمو هم بود :) با اینکه به سختی می‌توانست صحبت کند، به دکتر گفت:«آقای دکتر، کوفت بخورم؟» دکتر جاخورد. چند لحظه سکوت کرد، بعد لبخندی زد و گفت:«نه عزیزم، کوفت هم نخور!»

دعا بفرمایید.

نظرات 8 + ارسال نظر
علی آخوندزاده 27 اردیبهشت 1388 ساعت 14:24 http://www.kimia.blogfa.com

متاسفم برای این نوع ادبیات شما .
به هر حال باید بپذیرید که احمدی نژاد اگر هم به هر شکلی رئیس جمهور شود رای بالایی نخواهد داشت .
31 اردیبهشت ماه مهندس موسوی نخست وزیر محبوب امام در مسجد امام حسن با مردم قم دیدار می کند .
شعار دوستداران میرحسین :
ما به خرداد پر حادثه عادت داریم ...

خیلی دلم می خواهد یکی از سران دوم خرداد همراهی با امریکا و منافقین و دشمنان را و همچنین قبول نداشتن قانون اساسی را تکذیب کند.
شما که دیگر بدجوری اوت زده اید. از ۲۴ درصد(حداکثر رای مدعیان اصلاحات) بیشترین سهم را مهدی کروبی دارد و خبرهایی از احتمال کناره گیری میرحسین هم به گوش می رسد.

علی آخوندزاده 27 اردیبهشت 1388 ساعت 23:45 http://www.kimia.blogfa.com

در گذشت عالم بزرگوار آیت الله بهجت را تسلیت می گویم .
با همین موضوع به روزم .

م 28 اردیبهشت 1388 ساعت 01:07

سلام
مثل همیشه از خوندن مطالب پرمحتوای شما لذت می برم.
این آقای آخوندزاده مثل اینکه اصلا مطلب را نخونده چون تیتر مطلب طنزآمیزه و ادبیات مطلب هم منطقی و خالی از توهین هست
یا اینکه خونده و نفهمیده و یا اینکه خودش را به نفهمی زده
الله اعلم

الله اعلم :)

امیر حسین 28 اردیبهشت 1388 ساعت 09:40 http://aflaak.parsiblog.com

سلام حاجی

دغدغه هایتان ستودنی است

سلام دوست عزیز
متشکرم

علی آخوندزاده 28 اردیبهشت 1388 ساعت 19:40 http://www.kimia.blogfa.com

آقای م سلام .
من همیشه مطالب این وبلاگ را به طور کامل می خوانم و یکی از بازدید کننده های ثابت این وبلاگ هستم . نویسنده این وبلاگ استاد بنده هستند و بنده احترام ویژه ای برای ایشان قائلم . منظور بنده هم متن پست نبود بلکه تیتر نوشته بود .

به قول جناب م تیتر هم که طنز آمیز است. مگر حکایت آخر یادداشت را تدیده اید؟
البته مهم نیست، هر که از دیدگاه خود می بیند.

علی آخوندزاده 29 اردیبهشت 1388 ساعت 14:04 http://www.kimia.blogfa.com

جمعیتی که به تشییع جنازه آیت الله بهجت آمده بود بیشتر از همه جمعیتی بود که تا به حال در اجتماعات دیده بودم . همه کاندیدا های ریاست جمهوری آمده بودند . مرد بزرگواری را از دست دادیم . واقعاْ متاسفم .

رئیس جمهور:
آیت‌الله بهجت سمبل عشق الهی بود
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8802290821

جواد یگانه 3 خرداد 1388 ساعت 19:28

تکذیب کرد دفتر مرحوم آیت ا.. بهجت صحبتهای این مراد شما(احمدی نژاد) را
تا کی میخواهیم دروغ بشنویم و باور کنیم؟

البته مراد ما حضرت امام خمینی و بعد از ایشان نیز مقام معظم ولایت فقیه هستند و اگر ملت ایران دکتر احمدی نژاد را دوست دارند به این دلیل است که ایشان نیز مرید امام و رهبری هستند.
اما در مورد ملاقات با آیت الله بهجت کمترین شکی وجود ندارد و اگر دفتر ایشان تکذیب کرده، راز این دروغ را باید از حاج علی بهجت پرسید که صریحا طرفداری از دوم خرداد را اعلام کرده اند.
ضمن اینکه جمعه دو روز پیش از رحلت آیت الله العظمی بهجت، آخرین باری که معظم له به مسجد فاطمیه آمدند، آقای متکی حدود نیم ساعت در حضور مردم با آن مرد بزرگ نجوا کردند. در این دیدار معظم له فرموده بودند که احمدی نژاد به اسلام عزت داده است و خداوند نیز او را عزیز ملت ها کرده است. و گفته بودند که: من هر روز به احمدی نژاد دعا می کنم.
علی الظاهر جناب متکی صلاح ندانسته اند این موضوع را رسانه ای کنند ولی مردم حاضر در مسجد شاهدند و قابل تکذیب هم نیست.

با سلام
با توجه به مظلوم واقع شدن خط امام(ره) و سوء استفاده از این گفتمان مورد تایید مقام معظم رهبری، بر آن شدیم تا علاوه بر فعالیت حقیقی، پا به عرصه فعالیت مجازی بگذاریم.
اگر با ما هم عقیده اید جهت نشر بیشتر این تفکر، آدرس وبلاگمان را در اختیارتان می گذاریم.
موفق و موید باشید.

سلام
خدا قوت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد