نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نظر اسرائیل هم همین است

دیروز عصر خسته از امور روزمره دراز کشیدم تا مثلاً ۱۵ دقیقه استراحت کنم و به ادامه فعالیت روزانه مشغول شوم. بدون قصد قبلی و با اینکه بنا ندارم زیاد درگیر تب و تاب انتخابات شوم، تلفن همراه را به دست گرفتم و پیامکی تحریر کردم و به تعدادی از دوستان فرستادم. پیامک این جانب این بود:

جدیدترین فیلم‌های سینماهای ایران:

رضایی، مردی برای چهارم شدن.

موسوی، به نام امام به کام دشمنان.

کروبی، بدون شرح.

احمدی نژاد، آن که مردم می‌خواهند.

یکی از دوستان نهاد ریاست جمهوری که اتفاقاً مثل بنده زیاد خود را درگیر تب و تاب انتخابات نمی‌کند پاسخ داد:

او احمدی نژاد است

مردانه در جهاد است

قلب تمام مردم

برای او ستاد است

پاسخش به دلم نشست و در فرصت‌های بعدی برای یکی دو تن از دوستان فرستادم. یکی دیگر از دوستان که سرهنگ بازنشسته ستاد کل است و بدون اینکه موضع بنده را بداند، از چند روز پیش پیامک‌هایی در تبلیغ یکی از کاندیداها برایم فرستاده بود، به محض اینکه پیامک بنده (جدیدترین فیلم‌های ...) را دریافت کرد، فی‌البداهه نوشت:«ولی "اخراجی‌ها" مناسب احمدی نزاد بود». بنده هم بلافاصله پاسخ دادم:«نظر اسرائیل هم همین است ».

پی‌نوشت: البته پیامک‌ها به همین‌جا ختم نشد و از آنجا که مدعیان اصلاحات (حتی اگر سرهنگ بازنشسته ستاد کل باشند) بدون توهین و تهمت نمی‌توانند برای کاندیدای خود تبلیغ کنند و به عبارتی بلد نیستند نان بازویشان را بخورند، در میان کلی ناسزا، به روشنی اعتراف کرد که نظر ایشان و دوستانش با امریکا، اسرائیل و منافقین یکی است.

نظرات 14 + ارسال نظر
دردونه 4 خرداد 1388 ساعت 01:47 http://live-or-dead.blogsky.com

واقعا مطالبتون طوریه که نمی شه نخوندش! جالب بود.

از شما متشکرم.

خیلی دوست دارم با افرادی مثل شما خیلی منطقی و عقلایی بحث کنم و ثابت کنم که حق از آن کیست ...
خیلی دوست دارم بدانم علت این خصومت و دشمنی شدید شما با یاران امام (ره) چیست ؟ مگر امام چه ستمی در حق شما روا داشته است ؟ آیا جز این است که اگر امام نبود الآن ما شرایطی به مراتب بد تر از این داشتیم؟
اگر می گویید یاران امام بد بودند خود امام خوب بود ، این جفایی بزرگ در حق امام است . چون این امام همان امامیست که به علما و مراجع تقلید فریاد می زد: امان از بیوتکم...این حساسیت امام نسبت به اطرافیان نشانه ی این است که یاران امام حتماً و حتماً انسان های برجسته ای بودند . من به عنوان یک جوان که انقلاب و جنگ را ندیده ام از شما به عنوان فردی که هر دو را دیده اید و چشیده اید و خود هم عضوی از آن حرکت و جنبش بوده اید می پرسم : علت این که بیت امام و مسئولین دفتر امام همه در گروه اصلاح طلبان و دسته ی مخالف شما هستند چیست ؟ چرا خانواده ی امام از احمد آقا و حسن آقا گرفته تا همه ی نوه و نتیجه ها طرفدار آن چیزی هستند که شما مخالف آن هستید؟ این تضاد بین شما و یاران امام (ره) چیست؟ من شرعاً مسئولم اگر پاسخ قانع کننده ای بشنوم و قبول نکنم .
یا علی

به نظر شما آیا ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای یار امام (ره) نیست؟ آیا نمی دانید که امام (ره) فرمودند: «خامنه ای را من بزرگش کرده‌ام»؟! آیا نمی دانید که کلام یادگار امام (ره) از قول حضرت امام (ره) (ایشان برای رهبری مناسب هستند) در انتخاب ایشان توسط خبرگان مؤثر بود؟ آیا نمی‌دانید که هیچ‌کدام از یاران امام به اندازه رهبر معظم انقلاب به امام (ره) نزدیک نبودند و هیچ کدام به اندازه ایشان مورد عنایت و علاقه حضرت امام(ره) نبودند؟
عیب شما این است که از یاران امام (ره) فقط آنها را می‌بینید که دلتان می‌خواهد و به دلیل اینکه در آن زمان نبوده‌اید نمی‌دانید که حضرت امام (ره) با چند نفر از آنها عتاب آمیز برخورد کرده‌اند و اکنون هم به صلاح نیست که مسئله را باز کنم. از رهبر معظم انقلاب که بگذریم، آیا آیت الله مهدوی کنی یار امام (ره) نیست؟ بادامچیان چه؟ عسکراولادی؟ ... اینها را منطقا برای نقض استدلال شما گفتم و نمی‌خواهم اسم ردیف کنم. خود شما یک نگاهی به خبرگان و اشخاص انقلاب بیندازی می توانی ببینی.
اما مسئله‌ای که بیش از همه باید توجه کنی و الا به انحراف می‌افتی این است که ما مرید امام (ره) بودیم و اطرافیان امام (ره) هم عزتشان به دلیل همراهی با امام (ره) بود. حال اگر سخن و عمل نزدیکان امام (ره) مغایر با ایشان باشد ایشان دیگر عزت و احترامی ندارند.
برای نمونه: امام (ره) در مورد ولایت فقیه چه نظری دارند؟ ولایت فقیه در مورد عملکرد دولت نهم چه نظری دارند؟ حال اگر کسی برخلاف نظر امام (ره)، ولایت فقیه را نادیده بگیرد و به دولت نهم انواع تهمت‌ها را روا بدارد، آیا خط امامی است؟ به ویژه اینکه امام (ره) در وصیت نامه به روشنی گفته‌اند که میزان حال فعلی افراد است.
نکته دیگری که موضوع یادداشت بعدی بنده است – اگر فرصتی دست دهد – این است که امام (ره) دشمن را ملاک ارزیابی خودی‌ها می‌دانند. گفته‌اند که هر گاه دیدید دشمن از شما تعریف می کند بدانید که اشتباه می‌کنید. سوال این است که چرا کسانی که امام (ره) را از نزدیک درک کرده‌اند اکنون با دشمن علنا هم‌نوا شده‌اند و ککشان نمی‌گزد و به این روشنی با امام (ره) راحل مخالفت می‌کنند؟ آیا مقام دنیا این همه ارزش دارد؟ شما سوالتان را باید از مدعیان یاری امام (ره) بپرسید. همین پاسخ را نزدشان ببرید و جواب بخواهید.
شعار منطق دادید. این هم پاسخ منطقی.البته می‌دانیم و می‌دانید که ... .
موفق و عاقبت به خیر باشید.

کاکایی 4 خرداد 1388 ساعت 11:24

سلام استاد
فقط باید بگم عالی عالی عالی
درود به شرف شما که جوانی خود را در راه اسلام و انقلاب هزینه کردید و من که جوانم و دوستانم را و خودم را میبینم می فهمم که شما چه همت عالیی داشته اید.
سالروز فتح خرمشهر بر شما دلاوران مبارک باد.

سلام بر شما
شرمنده کرده اید و متشکرم.
خداوند شما را حفظ کند.
سرفراز و عاقبت به خیر باشید.

تینا 5 خرداد 1388 ساعت 13:19 http://www.tribon-azad.blogfa.com

مهندس میر حسین موسوی
ایرانی
صبح نزدیک است
حزب کارگزاران

صبح است ساقیا قدحی پرشراب کن

البته بعضی‌ها خواب مانده‌اند :) بعضی‌ها هم چشمشان ایراد دارد نور را نمی بینندو بی‌خودی منتظر صبح اند :)

- - -

قاطبه ملت شریف ایران بار دیگر به فرزنداین آب و خاک، دکتر محمود احمدی نژاد ر‌ای می‌دهند تا عزت و افتخار جمهوری اسلامی ایران مستدام باشد.

جواد یگانه 6 خرداد 1388 ساعت 09:46

ولی امر مسلمین شما با اطلاع از دروغهای این دولت(آمار سازی- مدرک جعلی- وزیر میلیاردرو....) از این دولت طرفداری میکنند

جناب وهابی!

تمجید رهبر معظم انقلاب نشان می دهد که ادعاهای امریکا و اسرائیل و وهابیون و منافقین، مبنی بر دروغ گویی دولت، مردود است.

او احمدی نژاد است
مردانه در جهاد است
قلب تمام ملت
برای او ستاد است

البته به کوری چشم دشمنان ایران زمین!

جواد یگانه 6 خرداد 1388 ساعت 11:59

میگن رسول الله هم در گوشی به ابوبکر گفته که تو بعد از من خلیفه هستی
شما اینو نشنیدی؟

نه.ولی شنیده‌ام که هر که از این دست ادعاها داشته باشد وهابی است :)

- - -

خوب شد که این مثال را زدید تا ماهیت مخالفین اصولگرایی روشن شود.

امیر عباس 6 خرداد 1388 ساعت 12:02

نکته‌ای که برای من خیلی جالب بود، اینکه یادگار امام در رهبری آیت الله خامنه ای نقش اصلی داشتند.
اگر منافقین بخواهند حرف حاج احمد آقا را دروغ بدانند، نزدیک بودن ایشان به امام و فرزند امام بودن را که نمی توانند منکر شوند.
چطور است که هر کس نام امام را می برد از نزدیکان امام است اما فرزند ایشان از نزدیکان امام نیست؟!!!

آن قدر درست و طبق نظر و ادبیات بنده کامنت داده اید که حتی می خواستم توضیح هم ندهم.
اما چرا با نام خود من نظر داده اید؟ مگر نمی بینید که نیاز به تایید دارد؟ نگفتید شاید تایید نکنم؟
-
در هر صورت متشکرم.

دردونه 7 خرداد 1388 ساعت 00:53 http://live-or-dead.blogsky.com

سلام . مرسی بابت پیشنهادتون . تا حالا کتاب های ایشون رو مطالعه نکردم .بیشتر مطالعه من بیشتر در زمینه روانشناسی و ... بوده . سعی می کنم به پیشنهادتون عمل کنم .
بازم مرسی.

آز آخرین نظر سنجی ها اطلاع دارید؟ ...

بله.
البته چون این جانب در متن جامعه حضور دارم، بدون اطلاع از نتایج نظرسنجی‌ها نیز پیشتازی بی‌رقیب دکتر محمود احمدی‌نژاد را می‌بینم.

م 9 خرداد 1388 ساعت 00:13

کمیته ایکس با القای بالا بودن رای میرحسین شعارهای تشنج بعد از پیروزی احمدی‌نژاد را هم طراحی کرده اند.
همون طور که توی پست قبل گفتید مهمتر از اصل انتخابات سازماندهی دشمنان داخلی برای آشوب و تشنج بعد از انتخابات مهم است.

بله بنده این مورد را تذکر داده‌ام.
البته منافقین ره به جایی نخواهند برد و منکوب خواهند شد.

هدیه 9 خرداد 1388 ساعت 12:56

حاجی من احمدی نژاد را قبول ندارم اما چون خودت به خاط ملت با دشمن جنگیدی بهت احترام میذارم
اگر شماها نبودید حالا این رژیم اصلا نبود که آزادی مردم را به نفع اسلام مصادره کنه
من خیلی وقته وبلاگت را دنبال میکنم و به حرفات اعتقاد دارم چون تا حالا هر چی پیش بینی کردی درست دراومده و به خاطر سادگی و دل پاکته
به همین خاطر که دل پاکی داری نمبینی که چطور مال مردم را میخورند و به اونا آزادی نمیدن و وزیر چندصد میلیاردی میارن
بازم میام اینجا چون به حرفات و پیش بینیات اعتقاد دارم

سلام بر خواهرم هدیه
متشکرم. فکر می‌کنم سن زیادی نداشته باشید و کمی در فضای تبلیغات دشمن قرار گرفته باشید.
از اینکه به من لطف دارید متشکرم. اما اگر واقعا این طور است خوب است دقت کنید ببینید امیر عباسی که با دشمن جنگیده و مورد احترام شماست و تمام گروه‌های سیاسی را تا روابط پشت پرده‌شان تجربه کرده چه نظری دارد.

اگر سن شما به تکلیف سیاسی رسیده، به احمدی نژاد رای دهید و مطمئن باشید که او پیروز است.

اگه منظورتان از متن جامعه سپاه و بسیجه...
خودمون هم می دونستیم!

البته سپاه هم بخشی از متن جامعه است و خیلی نفرت انگیز است که مدعیان اصلاحات به گونه ای حرف (مفت) می زنند که انگار پاسدارها خارجی هستند و حق رای ندارند. و مهم‌تر از آن میلیون‌ها بسیجی که فارغ از هر شغلی به این تفکر مقدس در آمده‌اند نیز از متن جامعه هستند. از جمله خود میرحسین که گفته من بسیجی‌ام!!! تا آنجا که اطلاع کسب کرده‌ام شما هم یک کارت بسیج داری.

اما وقتی این جانب می گویم متن جامعه، منظورم تمام آحاد جامعه و شهرها و استان‌های کشورم است که رفت و آمدهای زیادی و تلاقی بیشتری با مشاغل مختلف دارم و تقریبا در ماه چند سفر مهم و متنوع دارم.

البته پیش بینی نتیجه انتخابات از حالا مقدور نیست . اما مطمئن باشید اگر به دور دوم بیفتد (که به احتمال زیاد می افتد) یقیناْ مهندس موسوی رئیس جمهور کشورمان ایران خواهد بود .
باید شنیده باشید که تعداد زیادی از اصولگرایان هم به موسوی پیوسته اند .

شما متناقض گفته اید. هم مقدور نیست و هم به دور دوم کشیده می‌شود؟
در انتخابات نهم هم از طرف مدعیان اصلاحات اعلام می‌شد که معین یا اول است یا دوم و پنجم شد. دور دوم هم دیدیم که چگونه حق بر باطل پیروز گشت.
شما به همین دروغ‌ها که مثلا ما اصولگرایان به اسرائیل و منافقین و همنوایان داخلی‌اش بپیوندیم، دلتان را خوش کنید. اما به خوبی می‌دانید که بر فرض محال اگر انتخابات به دور دوم و حتی به دور شصتم هم کشیده شود، مردم احمدی‌نژاد را برمی‌گزینند.

آخوندزاده 9 خرداد 1388 ساعت 19:49 http://www.kimia.blogfa.com

با همه احترامی که برای شما شما قائلم ...
یه چیزی بگم؟!
از لحنتون معلومه بد جوری ترسیدید!
رهبری گفتند افرادی که اعلام صلاحیت می شوند حداقل شایستگی برای ریاست جمهوری را دارند .
چرا نگرانید؟ مگه میر حسین لولو خور خوره ست؟
مطمئن باشید هر چه به صلاح انقلاب باشد همان می شود . حتی اگر احمدی نژاد پیروز شود من معتقدم که حتماْ صلاحی در کار بوده است .
شما چه دلیلی برای دروغ بودن حرف من دارید؟ خبر از رسانه های خودتان (یالثارات) بود .
یا علی

اتفاقا با همه بی‌احترامی‌ای که می‌کنید باید بگویم:
بر فرض محال اگر گزینه مورد تایید اسرائیل (میرحسین) رئیس جمهور شود، از سه حال خارج نیست.
۱- یا به شعارهای تبعیت از امام پایبند می‌ماند و مثل دکتر محمود احمدی نژاد واقعا خط امام را دنبال می‌کند. در این صورت برای ما فرقی نمی‌کند. دکتر احمدی نژاد هم به دلیل اصولگرایی و پیروی از امام برای ما عزیز است نه به خاطر شخص خودش.
۲- یا مثل مدعیان اصلاحات قصد خلل در تمام امور و از جمله امور سیاسی و فرهنگی را دارد که طبق قانون اساسی رهبری توانایی مدیریت او را دارد. اگر به قانون اساسی تن دردهد که سرنوشتش مانند سید محمد خاتمی است و طوری باید در مسیر انقلاب حرکت کند که در آخر طرفدارانش به او محمد چاخان بگویند.
۳- یا اینکه به قانون اساسی هم وفادار نماند و به منویات رهبری تمکین نکند. در این صورت سرنوشت بنی‌صدر برایش رقم خواهد خورد.

اما در هر صورت شک نداشته باش که آرزوی ضدانقلاب و منافقین و امریکا و اسرائیل به گور خواهد رفت و دکتر احمدی‌نژاد در دور اول قاطعانه و با اختلاف زیاد به پیروزی خواهد رسید.
آن وقت همین علی آخوند زاده می‌آید و همنوا با دشمن شعار تقلب سرمی‌دهد و می‌دانی که در آن زمان مثل سابق نظراتت تایید نمی‌شوند و اکنون اگر مجالی داری به خاطر گرم ماندن تنور انتخابات است.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد