نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

میر حسین لولو خورخوره است؟

شنبه شب گذشته فرصتی دست داد تا سری به یکی از ستادهای تبلیغاتی میرحسین در قم (پارکینگ خیابان ارم) بزنم. نخستین نکته‌ای که توجهم را جلب کرد این بود که نفرات ستاد را تعدادی از بسیجیان نوجوان تشکیل می‌دادند. چون همدیگر را می‌شناختیم خیلی زود گپ انتخاباتی آغاز شد و وقتی شنیدم که مسئول آن ستاد، ع.ص از دوستان قدیمی است، گفتم «خیلی دوست داشتم او حضور داشت و می‌پرسیدم چه اتفاقی افتاده است که رژیم صهیونیستی هم مثل مدعیان اصلاحات به دنبال رأی نیاوردن دکتر احمدی نژاد هستند؟» 

 

بندگان خدا جوابی نداشتند و چون نمی‌خواستم نشاط انتخاباتی‌شان رنگ ببازد و روحیه خود را از دست بدهند، گفتم: «هر ایرانی که پای صندوق بیاید و رأی بدهد از نظر بنده مورد احترام است. اگر هم سخنی می‌گوییم بنا بر تکلیفی است که همه‌ی ما برای شناخت کاندیدای اصلح داریم.» 

  

و اضافه کردم: «بر خلاف شما که طبق نظر بزرگان اصلاحات از جمله حجت‌الاسلام رفسنجانی، آمدن مجدد دکتر احمدی نژاد را خطر می‌دانید، ما از آمدن هیچ یک از کاندیداها احساس خطر نمی‌کنیم. میرحسین هم بر فرض اگر انتخاب شود از سه حال خارج نیست: ۱- یا آنچه در مورد پایبندی‌اش به راه امام و پیروی از ولایت فقیه می‌گوید صادقانه است و بر آن استوار می‌ماند، که در این صورت برای ما با دکتر احمدی نژاد تفاوتی ندارد. عزت دکتر هم به دلیل ولایت محوری اوست. ۲- ممکن است صادق نباشد و قصد خلل قصد خلل در تمام امور و از جمله امور سیاسی و فرهنگی را داشته باشد، که طبق قانون اساسی رهبری توانایی مدیریت او را دارد. اگر به قانون اساسی تن دردهد که سرنوشتش مانند سید محمد خاتمی است. یعنی رهبر معظم انقلاب، نظام جمهوری اسلامی را به سلامت از دوران ریاست جمهوری او عبور می‌دهد و دیدیم در دوران خاتمی وضع به گونه‌ای رقم خورد که ضدانقلاب خارج نشین خاتمی را مهره‌ی رهبری خواندند و طرفدارانش در داخل به او لقب محمد چاخان دادند. ۳- یا اینکه ممکن است صادق نباشد و به قانون اساسی هم وفادار نماند و به منویات رهبری تمکین نکند. در این صورت سرنوشت بنی‌صدر برایش رقم خواهد خورد.» 

  

بدین سان نتیجه گرفتم که خطری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی‌کند و مهم حضور پرشمار مردم پای صندوق‌های رأی است. 

 

در یادداشت قبل یکی از مخاطبین همیشگی این وبلاگ با این توهم – یا تظاهر به این توهم – که بنده ترسیده‌ام، پرسیده بود:«مگه میر حسین لولو خورخوره است؟» به او نیز همین جواب را داده‌ام. آنچه مسلم است، ولایت مطلقه فقیه، خاری در چشم دشمنان خارجی و داخلی، و ضامن بقای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نظرات 10 + ارسال نظر
امیر عباس 11 خرداد 1388 ساعت 01:10 http://namahramane.blogsky.com

ع.ص هم به جمع اضافه شد و در حالی که با دو فحش به دوست قدیمی خود (این جانب) سخن آغاز کرد، گفت: دکتر احمدی نژاد هم روی چشم ما جای دارد!
این سخن از رئیس ستاد میرحسین در قم قابل تامل و گویای حقیقتی بزرگ است.

مهیار 11 خرداد 1388 ساعت 08:00

سلام
مطالب خوبی دارید

فرید 11 خرداد 1388 ساعت 10:21

سلام بر تو ای هموطن
ایا از پس مخارج زندگی خود بر نمیایید؟؟
ایا دنبال یک راه حل برای غلبه بر مشکلات مالی خود هستید؟
ما برای این مساله مشترک همه یک راه حل داریم.
درباره کمپانی پارمیس که بصورت قانونی در ایران ثبت شده چیزی شنیدی؟
میخواهی ماهی 5تا8 درصد سود بگیری؟
میخوای سرمایه هات توسط بانک تضمین بشن؟
میخواهی از درامد بازاریابی ماهانه10ها ملیونی استفاده کنی؟
و خیلی چیزای دیگه
از سایت ما دیدن کنید

سلام بر تو ای هموطن که معلوم نیست از کدام سوراخ این کامنت چرت را ثبت کرده‌ای.

پاسخت منفی است.

من فقط به دنبال پیروزی دکتر احمدی نژاد هستم که آن هم توسط ملت بزرگ ایران رقم خواهد خورد.

اسرائیل را با میر حسین رابطه ندهید. میرحسین فرزند این انقلاب است و خار چشم دشمنان . خدا را صد هزار بار شکر که میرحسین هیچ گاه ادعای دوستی با اسرائیل نکرده است . وبه قول خودش:
افراط و تفریط باعث شد اسرائیل را دوست خود بدانیم!!!
یاتان که نرفته؟!

از اینکه اصل این یادداشت را قبول دارید و به نکته فرعی‌اش کامنت زده‌اید قابل تامل است.

اما رژیم صهیونیستی یا به قول مدعیان اصلاحات که این رژیم را به رسمیت می‌شناسند، دولت اسرائیل خود از آمدن احمدی نژاد احساس خطر کرده آن گونه که میرحسین هم احساس خطر کرده بود و رژیم صهیونیستی میرحسین را برگزیده و از او تعریف کرده است.

این جانب اتهام هم نزدم و تنها سوال کردم که این تلاقی از چه روست؟
شما بگویید چرا نظر رژیم صهیونیستی با دوم خردادی‌ها یکی است؟

غریبرضا 11 خرداد 1388 ساعت 13:05

پاسخ به تخریبی دیگر علیه سیاست خارجی دولت نهم
کاندیداهای محترم! مقام معظم رهبری ماجراجو نیست!!
لطفا این متن را مطالعه کنید و حتما نظرات خودتون رو یادداشت کنید. خوشحال می شویم از نقدهای منطقی و اخلاقی شما استفاده کنیم. در صورتی که مایل بودید با ذکر منبع در وبلاگتان منتشر کنید. ممنون.
http://www.gharibreza.com/index.php/page,2026A7863.html

دولت کریمه 12 خرداد 1388 ساعت 02:04 http://kareame.blogfa.com

به شما لینک دادم اگرمایل بودید به من لینک دهید

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوبی دارید و لینک باعث افتخار است. اما لینک‌های در حرکت معمولا کلیک نمی‌شوند.

سعید 12 خرداد 1388 ساعت 08:14 http://saeed623.parsiblog.com

سلام امیرعباس جان
نمی دانم مردان خدا را چه شده است که اینگونه صدو هشتاد درجه چرخیدند جواب خدا رو روز قیامت دارند بدهند؟!
من که گیج شدم حسابی
تو چی؟
از استدلالت خیلی استفاده کردم واقعا عالی بود

سلام
از لطف شما متشکرم.
باید عرض شود امان از نفس! این نفس سرکش خیلی‌ها را بیچاره کرده است. البته مردان خدا اراده‌ای مستحکم دارند و از یاد خدا غافل نمی‌شوند (رجال لاتلهیهم ...)

کسی که می‌چرخد مرد خدا نیست. البته من نخواستم زیاد به گذشته ایشان بپردازم که پر است از اشتباه و تخطی از دستورات حضرت امام(ره)

موفق باشید.

م 17 خرداد 1388 ساعت 03:50

سلام
مناظره دیشب را دیدید؟ این موضوع که یک اسرائیلی گفته خدمتی که احمدی نژاد به ما کرد هیچ کس نکرد چی بود این؟

سلام
اتفاقا سوال خوبی است.
یک استراتژی رژیم صهیونیستی دارد و آن این است که محمود احمدی نژاد نباید رای بیاورد. اعلام هم کرده است و با هزینه فراوان هم به دنبال این است. در این زمینه امریکا و منافقین هم با او همراه اند.
اما در مواجهه با رسانه ها یک مقام صهیونیستی یک بار وقتی در بین سوال ها گیر می کند دو راه جلو خود می بیند. یا اینکه حقیقت را بگوید و اعلام کند که احمدی نژاد حیثیت بین المللی ما را به باد داده و یا اینکه با یک پاسخ تبلیغی فرار کند. طبیعی است که او دومی را انتخاب کرده. اما در همین زمینه هم یاران خاتمی تحریف کرده اند و یک بخش را بریده و ارائه داده اند.
مقام صهیونیستی پس از توضیح اقدامات احمدی نژاد این ادعای خنده دار را گفته و سپس بلافاصله گفته باید کوشش کنیم مجددا انتخاب نشود و همچنین توضیح داده که احمدی نژاد یکی از گزینه های ترور موساد است. اما مدعیان اصلاحات مطلب را کامل ارائه نداده اند.
خوب اگر احمدی نژاد به قول این مقام رژیم صهیونیستی به آنها کمک کرده چرا باید ترور شود؟ و یا چرا باید از انتخاب مجددش جلوگیری کنند؟

می بینید که دروغ گویان خبیث چگونه با بریده یک خبر با وقاحت تمام به رژیم صهیونیستی کمک می کنند. از این پس شعار «مرگ بر اسرائیل» ملت ایران به این بخش از مدعیان اصلاحات هم می رسد.

تنتوری 17 خرداد 1388 ساعت 09:26

چرا اینقدر از منطق فاصله میگیرید؟اگر این ۴نفری که شورای نگهبان تایید(رد از فیلتر)کرده تعدادیشون اسراییلی باشند که باید در این شورا شک کرد.میر حسین چه شما بپسندید چه نپسندید متعلق به انقلاب و پیرو اما است.تخریب او تخریب تاریخ انقلاب است.

اتفاقا بنده کاملا منطقی سخن می گویم. در یادداشتم آمده است: «هر ایرانی که پای صندوق بیاید و رأی بدهد از نظر بنده مورد احترام است. اگر هم سخنی می‌گوییم بنا بر تکلیفی است که همه‌ی ما برای شناخت کاندیدای اصلح داریم.»

ضمن اینکه با رکن رکین نظام جمهوری اسلامی ایران (ولایت فقیه) دیگران خیلی جوجه هستند که بخواهند به این نظام خدشه وارد کنند و این خواب را به گور خواهند برد. پس نگرانی وجود ندارد.

شورای نگهبان هم به اتهامات قابل پیگرد رسیدگی می‌کند و فرد اصلح را من و شما باید انتخاب کنیم و بنده هم در همین راستا نظرم را می‌گویم.

اما امام! این درد را کجا ببریم که برخی از کسانی که با امام بودند و از همراهی‌اش سود بردند و به ملت منت فروختند اکنون از راهش منحرف گشته‌اند!!!

امیر عباس 17 خرداد 1388 ساعت 18:06

پاسخ به شبهه کروبی در همین وبلاگ

همدلی مهدی کروبی با رژیم صهیونیستی
http://namahramane.blogsky.com/1388/03/17/post-133

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد