نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

همدلی مهدی کروبی با رژیم صهیونیستی

عکس از نت

حجت الاسلام مهدی کروبی در مناظره با دکتر محمود احمدی نژاد برای لحظاتی این فکر را در ذهن مخاطبان مناظره ایجاد کرد که وی به نمایندگی از رژیم صهیونیستی صحبت میکند. اما ماجرا چه بود؟

کروبی مدعی شد که یک مقام اسرائیل [رژیم صهیونیستی] گفته خدمتی که احمدی نژاد به ما کرد هیچ کس نکرده است!

در اینجا خیلی خلاصه، روشن و منطقی پاسخ این ادعا داده می‌شود و اگر کسی واقعاً به دنبال جواب منطقی باشد متوجه امر خواهد شد. جواب این است که این مقام رژیم صهیونیستی اعمال احمدی نژاد و سخنان و مواضعش را تأیید نکرده، بلکه نتیجه سخنان و مواضع کوبنده‌ی او را به تمسخر گرفته است. و بر طبق فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) که در همین وبلاگ آمده است [لینک] وقتی دشمن کسی را مسخره میکند و علیه او موضع می‌گیرد، مردم ما متوجه می‌شوند که او مورد تأیید است.

اتفاقاً همین مقام رژیم صهیونیستی قبل و بعد از این چند جمله تمسخر آمیز، نکاتی علیه دکتر احمدی نژاد می‌گوید که به روشنی معلوم می‌شود دشمن عصبانی است و باز طبق آیه قرآن (موتوا بغیضکم) و طبق فرمایشان حضرت امام –ره- [لینک] عصبانیت و یاوه گویی دشمن، موجب تأیید دکتر احمدی نژاد است. این مقام صهیونیستی در ابتدای سخنانش مواضع دکتر احمدی نژاد علیه هولوکاست را خطری بزرگ برای موجودیت ارتش و رژیم صهیونیستی قلمداد کرده است و از دولت‌های غربی خواستار شده است که تمام تلاش خود را برای تقویت اصلاح طلبان [مدعیان اصلاحات] به کار گیرند. وی در پایان و پس از چند جمله تمسخرآمیز (که مورد استناد و همدلی حجت الاسلام کروبی قرار گرفته)، یادآوری کرده است که طرح ترور دکتر احمدی نژاد در دستور کار موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) است.

حال باید پرسید چه اتفاقی افتاده است که حجت الاسلام کروبی با رژیم صهیونیستی همنوا شده است. و آیا ایشان از کارشناسی که این خبر را به دست او داده و اکیداً توصیه کرده که همان بخش مورد نظر را جلو دوربین بخواند، سؤال نکرده است که او چه سر و سرّی با رژیم صهیونیستی دارد؟

فأعتبروا یا اولی الأبصار.

نظرات 7 + ارسال نظر
زینب 17 خرداد 1388 ساعت 18:09 http://zeynab73.blogsky.com

با دعای ملت ویاری خدا رییس جمهور ما:
محمود احمدی نژاد

محمد 17 خرداد 1388 ساعت 20:30

اقا استدلال های شما خوبه

[ بدون نام ] 20 خرداد 1388 ساعت 20:44

خدایا پناه میبرم از به تو از خوارج زمان از انها که خود را عین حقیقت میدانند و از تهمت و افترا و دروغ ترسی به دل راه نمیدهند از انها که قوره نشده مویز شدند و تازه نرسیده و نفس نفس زنان به کسانی حمله میکنند که تمام گفتمان امروزشان را مدیون چون اویی هستند

احتمالا منظورتان هاشمی رفسنجانی است که خود را عین نظام و حقیقت می داند.
با شما موافقم.

کاریکاتور سبز 12 شهریور 1388 ساعت 15:53 http://iraniran88.blogfa.com

مرگ بر موسوی و خاتمی

همسنگرت 3 آبان 1388 ساعت 07:46

اگر دین نداری آزاد مرد باش این عکس ریاکارانه ات را هم از صفحه وبلاگت بر کنار کن و یادت نرود اینهایی که جنابعالی از شان دفاع می کنی موقعی که جانت را در کف دست گذاشته بودی در مخفیگاههای انجمن حجتیه مخفی شده بودند

باز هم سر و کله منافقین در این وبلاگ پیدا شد. یک پیام خصوصی هم برای این نظردهنده دارم لطفا فقط خودش بخواند: تو غلط کرده ای که همسنگر من هستی!!!
عکس وبلاگ برای کور کردن منافقین و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
اما اعتراف جالبی کردی: «موقعی که جانت را در کف دست گذاشته بودی ...»

یزدی 6 آبان 1388 ساعت 00:01

مرگ بر کروبی
مرگ بر میرحسین
مرگ بر خاتمی
مرگ بر امریکا

مهرداد 2 بهمن 1388 ساعت 00:25 http://salareweb.blogfa.com

سلام
ما دانشجویان علم و صنعت در وبلاگ داریم نظرسنجی واسه نحوه مجازات کروبی انجام می دهیم. لطفا اطلاع رسانی کنید و بیاید نظر بدهید تا در سایت های خبری هم بدهیم.
منتظریم.http://salareweb.blogfa.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد