نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

احمدی نژاد ترور شد

خبر رسید که علی [ع] در محراب مسجد کوفه در خون خویش غلطیده است. مردم می‌گفتند:«عجب! مگر علی نماز می‌خواند؟» به راستی چه اتفاقی افتاده بود که امیر المؤمنین (ع) این گونه غریب و مظلوم گشته بود؟

حضرت علی(ع) با فردی دنیاطلب به نام معاویه روبه‌رو بود که اهل فسق و دروغ و دغل‌بازی بود. با دروغ و تهمت و جوسازی آنچنان فضا را علیه مولا ساخته بودند و حضرت را ترور شخصیت کرده بودند، که پس از شهادت ایشان جماعت می‌پرسیدند:«مگر علی[ع] نماز می‌خواند؟» حضرت امیر(ع) در خطبه 198 می‌فرمایند:«والله ما معاویةُ بأدهی منّی، و لکنّه یغدرُ و یفجر، و لو لا کراهیةُ الغدر لکنت مِن ادهَی النّاس ...». «به خدا قسم معاویه از من زیرک‌تر نیست. ولی او دغل‌باز و فاسق است و اگر نبود که خدای تبارک و تعالی دغل‌بازی را دشمن می‌دارد، آن وقت می‌دیدید که زرنگ‌ترین مردم دنیا علی است ... .» البته در آن زمان جهل مردم هم مزید بر علت بود. به عنوان مثال یک بار معاویه در شام روز چهارشنبه نماز جمعه خواند و کسی اعتراض نکرد. معاویه به نماینده‌ی جضرت امیر(ع) گفت:«برو به علی[ع] بگو با صدهزار شمشیرزن به جنگ تو می‌آیم که تفاوت چهارشنبه با جمعه را نمی‌دانند.»

همواره در طول تاریخ جریان دنیاطلب در برابر مظاهر تقوا و عدالت به تخریب و افترا و توهین و در یک کلام به ترور شخصیت روی آورده‌اند. در انقلاب اسلامی ما نیز از همان اوایل پیروزی، دشمنان خارجی و منافقین داخلی، تروز شخصیت بزرگان انقلاب را در دستور کار قرار داد. برای شهید بهشتی آن همه شایعه ساختند که حضرت امام(ره) لقب مظلوم را به شهید بهشتی دادند. الگوی مدیریتی دکتر احمدی نژاد، یعنی شهید رجایی نیز توسط جریان نفاق در اوج حملات ترور روانی و شخصیتی قرار گرفت.

جریان نفاق و دنیاطلب از تحقق عدالت وحشت دارد. مافیا عادت کرده است برتر باشد، حریم کاذب داشته باشد، منافع خود را به منافع نظام گره بزند، هر صدای مخالفی را خفه کند و امواج احساسات عوام را به نفع خود مصادره کند. جریان مافیا همه را نوچه‌ی سیاست‌های انحصار طبانه‌ی خود می‌خواهد. این چنین است که ندای حق و عدالت دکتر احمدی نژاد به مذاق مافیا خوش نمی‌آید و به ترور شخصیت روی می‌آورد. کمیته‌ی ایکس انواع محتوای تخریب را تولید و میلیونی در سطح جامعه توزیع می‌کند. دولتی را که مردم در تلاش و خدمتش شک ندارند با انواع دروغ‌های بزرگ و تهمت‌های ناروا می‌نوازند. دولتی را که رهبر معظم انقلاب بارها خدمات آن و شجاعت رئیس جمهورش را در عرصه‌ی سیاست خارجی ستوده است، به ذلت، دروغ‌گویی و آمارسازی متهم می‌کنند. مشاور سیه‌روی اصلاحات به میرحسن موسوی اعلام می‌کند:«آن قدر بگو احمدی نژاد دروغ‌گو است که اگر گفت ماست سفید است مردم باور نکنند.»

به حوادث تاریخی که نگاه می‌کنیم شاید نگران شویم، چرا که بارها در تاریخ ثبت شده است که ترور شخصیت با موفقیت همراه شده است و مردم زمانی از خواب بیدار شده‌اند که پشیمانی سودی نداشته است. اما نگاهی به شعور سیاسی مردم و تصمیمی که برای رأی به خادم جمهور، دکتر احمدی نزاد گرفته‌اند، ما را به این باور می‌رسانند که مردم ما اهل کوفه نیستند، علی زمان تنها نمی‌ماند و اشاراتی که به کاندیدای اصلح داشتند، در نظر مردم فهیم و انقلابی ما هست و اگر چه رقیب به ترور شخصیت روی آورده، اما موفق نخواهد شد و مردم، خادم خود (دکتر محمود احمدی نژاد) را به مافیای ثروت و قدرت ترجیح می‌دهند.

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد صادق 20 خرداد 1388 ساعت 00:41 http://www.msa1370.blogfa.com

آفرین بر شما با این مطلب بسیار خوب و آگاهانتون!

رای همه به خادم ملت.. عزیز ملت..گل گلاب!.... دکتر محمود احمدی نژاد

به ما هم سر بزن

درود بر شما

محبوبه 20 خرداد 1388 ساعت 00:46

به یاری خدا ملت بیدارن ایشالاهمین هفته با رای قاطع پیروز میشه

سلام
به یاری خدا
اتفاقا تظر سنجی ها هم پیروزی قاطع دکتر احمدی نژاد در دور نخست را نشان می دهد.
دعا بفرمایید.

یه ایرانی 20 خرداد 1388 ساعت 03:01

آقای عزیز شما نبایدآقای دکتر احمدی نژاد را با حضرت علی(ع) مقایسه کنید .چرا که با این عمل بیشتر ایشان را مورد تمسخر سود جویان عرصه رقابت با ایشان قرار می دهید.رائ ملت احمدی نژاد و عدالت هست.
موفق باشید

سلام آقا یا خانم محترم
بنده قثد مثایسه ایشان با مولا را ندارم، اما قصد مقایسه جریان را چرا.
در طول تاریخ همواره علیه عدالت طلبان ترور شخصیت صورت گرفته است.
خود شما می‌گویید «احمدی نژاد و عدالت» بنده هم همین را می‌گویم.
موفق باشید.

سلام
در طول تاریخ بارها و بارها شاهد اینگونه مسائل مافیائی و ترور شخصیت ها بوده ایم . رای هرکس برای خودش محترم است اما این دلیل نمیشود که اگر کسی را دوست داشتی دیگری را له کنی!!! این نه تنها از انسانیت به دور است که از حیطه اخلاقی و اجتماعی هم امریست ناپسند من متعجبم که مردم ما مردمی فرهنگی و باشعور هستند چرا باید با این حرکاتی که گوشه و کنار می بینیم باعث شادی اجانب بشوند و دیدگاه بیگانگان را بنوعی تمسخر آمیز بر حیطه وجودی خویش برقرار سازند . ملت ایران بیائید وطن و آیین خود را سرافراز کنید این چه کاریست که میکنید و دست ایادی کفر را بر علیه مردم و کشور خود دراز میکنید ما همه انگشتان یک دست هستیم به صرف یک شکل نبودن نباید انگشتها را از مچ قطع کنیم . این دعواها فقط بنفع بیگانگان است و بس ...

سلام
دقیقا همین طور است که می‌فرمایید.
موفق و موید باشید.

کاکایی 20 خرداد 1388 ساعت 14:32

سلام استاد
خیلی زیباست. همیشه چیزهایی را می بینید که دیگران حواسشون نیست.
این بالا یه ایرانی فکر کرده احمدی نژاد را با علی مقایسه کردین اما شما اخر مطلب گفتین که علی زمان ایت الله حامنه ای هستند. ایشون دقت نکرده

سلام بزرگوار
از شما تشکر می کنم.
دعا بفرمایید.

[ بدون نام ] 29 خرداد 1388 ساعت 01:57

خبری که مرقوم فرموده‌اید مربوط به شام است نه کوفه.
یعنی وقتی در شام که محل حکومت معاویه بود خبر شهادت علی (ع) منتشر شد به دلیل جوسازیهایی که معاویه علیه‌الهاویه انجام داده بود و علی (ع) را کافر معرفی کرده بود مردم تعجب می‌کردند که آیا علی (ع9 مسجد هم می‌رفت نماز هم میخواند؟؟//؟؟؟؟؟

متشکرم. اصلاح می‌کنم.

یه بنده خدا 2 تیر 1388 ساعت 06:35

احمق
علی از دست شما ها میرفت با چاه صحبت میکرد.
خوارج واقعی شما ها هستید و این نظام جمهوری اسلامی خوارجی نه واقعی
همتون سرو ته یه کرباسید
در مورد مسائل اخیر هم خطبه 3 نهج البلاغه رو بخونید بد نیست

اسمت را باید می‌نوشتی منافق (بنده شیطان).

بنده خدا باش روزی‌ات را می‌دهد بی‌نوا. به خاطر دو ریال مزد کثیف چرا شرف و انسانیت‌ات را فروخته‌ای؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد