نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

حق با دکتر احمدی نژاد بود، مافیا به دنبال بهانه می‌گشت

در طول چهار سال گذشته، یکی از انتقاداتی که یاران دکتر احمدی نژاد به او داشتند، این بود که چرا دکتر احمدی نژاد پاسخ دروغ‌هایی را که علیه دولت منتشر می‌شود نمی‌دهد؟

دکتر احمدی نژاد هر روز حجم انبوه مطالب کذب علیه دولت را دریافت می‌کند، لبخندی می‌زند زیر لب ذکری می‌گوید و به کار مشعول می‌شود. گاهی خبری در نهایت بی‌انصافی است، دکتر آشکارا درهم‌می‌رود، اما از نماز که باز می‌گردد باز همان دکتر همیشگی است. آرام و مطمئن و جدی در انجام امور دولت. در پاسخ به این سؤال که «چرا به دروغ‌ها و تهمت‌ها پاسخ نمی‌دهید؟» دکتر فقط یک پاسخ دارد:«اکنون موقع کار است، مردم به ما اعتماد کرده‌اند که برایشان کار کنیم، نه اینکه وارد دعوا شویم.» گاهی نیز به برخی یاران نزدیک می‌گفت:«مبادا گول بخورید و وارد مناقشات شوید، آنها همین را می‌خواهند، می‌خواهند خدمات ما را متوقف کنند. ما نباید بازی بخوریم. مافیا به دنیال بهانه می‌گردد.»

چهار سال ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد به پایان نزدیک شد، رقابت انتخابات دهم آغاز گشت و دکتر وقتی دید دروغ‌ها و تهمت‌ها با سازمان‌دهی خاصی به اوج خود رسیده است و حق مردم در حال ضایع شدن است، واکنش نشان داد. بلافاصله حجم دروغ و تهمت و افترا چند برابر گشت. شبهه‌های پاسخ داده شده را مجدداً در شمارگان بالا نشر دادند. اتهامات جدید، جنگ روانی ناجوان‌مردانه، تولید سی‌دی ویژه‌ی ترور شخصیت و تکرار فراوان تهمت‌های ناروا در برنامه زنده‌ی تلویزیونی و پخش کژنامه‌های شبهه افکن در میان مردم، بخش کوچکی از اقدامات مافیا برای تخطئه‌ی عدالت و خدمت‌رسانی است. همه‌ی اینها با هزینه‌ی میلیاردی به وقوع می‌پیوندد که از مختصات مافیاست.

اقدام مهمرتر و تعجب برانگیزتر زمینه سازی برای اغتشاشات خیابانی و تحمیل هزینه‌ی ناامنی به نظام برای بقای مافیای ثروت و قدرت است. اگز چه پشت پرده‌ی این تحرکات نابخردانه، افرادی با سابقه‌ی انقلابی قرار دارند و بعضاً عنوان همراهی با حضرت امام (ره) را یدک می‌کشند، اما مرامشان نشان می‌دهد که با اندیشه بلند حضرت امام خمینی(ره) و مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی سرناسازگاری دارند.

آخرین موردی که قائله‌ی شیخ مطرود امام را تداعی می‌کند، نامه‌ای است که حجةالاسلام رفسنجانی خطاب به رهبر معظم انقلاب نوشته است. رفسنجانی در این نامه چند نکته را پی‌گیری کرده است:

1-      سیاه نمایی سخنان و اقدامات خادم جمهور، دکتر محمود احمدی نژاد.

2-      مظلوم نمایی و چسباندن خود و اطرافیانش به حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و مساوی دانستن شأن خود با نظام جمهوری اسلامی ایران.

3-      القای خشونت و تظاهرات علیه نظام به مردم کوچه و بازار.

4-      تهدید رهبر معظم انقلاب به ایجاد بلوا به امید تصمیم سازی رهبر معظم انقلاب به نفع مافیا.

5-      دادن چراغ سبز به منافقین و دشمنان.

و ... .

هاشمی رفسنجانی در این نامه آورده است:«بی‌شک بخشی از مردم و احزاب و جریان‌ها این وضع را بیش از این برنمی‌تابند. و آتش فشان‌هایی که از درون سینه‌های سوزان تعذیه می‌شوند در جامعه شکل خواهد گرفت که نمونه‌های آن را در اجتماعات انتخاباتی در میدان‌ها، خیابان‌ها و دانشگاه‌ها مشاهده می‌کنیم.»

هاشمی در ادامه با چاشنی تهدید، ورود رهبری را به این ماجرا ضروری دانسته است و در پایان به جای اینکه خود را مطیع ولایت بداند، عنوان «دوست، همراه و همسنگر دیروز، امروز و فردایتان» را به خود داده است.

آری حق با دکتر احمدی نژاد بود. مافیا برای اعمال کثیف خود حد و مرز نمی‌شناسد و اگر موجودیت خود را در خطر ببیند تمام هنجارها و قواعد بازی را برهم می‌زند و از تهدید رهبر معظم انقلاب هم ابا ندارد. از چهار سال پیش که مافیا احساس کرد مردی از جنس مردم وارد منطقه‌ی ممنوعه شد، تخریب و هجمه را آغاز کرد و در پی بهانه بود و اکنون به خیال خود بهانه‌ای برای تسویه حساب به دست آورده است. آری حق با دکتر بود، مافیا به دنبال بهانه می‌گشت.

و این ماجرا ادامه دارد.

نظرات 17 + ارسال نظر
وطنم وطنم وطنم 20 خرداد 1388 ساعت 17:50

خیلی قوی نوشتی
ببرید ستاد چاپ کنند برسه به دست مردم

[ بدون نام ] 20 خرداد 1388 ساعت 20:34

دوست من سلام
من مطلبت را خوندم اما چند تا سوال دارم
شما چهار سال سکوت اقای احمدی نژاد را نشانه صبر و تحمل ایشان عنوان کردین و گفتن که فعلا وقته کاره اما من سوالم اینه که واقعا مافیا توی این چهار سال اگر وجود داشته به منافع ملت ضربه نمیزد ؟ قبول شما میگین که ایشان از حق خودش گذشت کرده و تحمل کرده اما واقعا میتونی خودتو راضی کنی به قولی که چهار سال پیش به ملت دادن که مافیا را معرفی کنن عمل نکنن ؟ قطعا معرفی اونا الان یک کار انتخاباتی و تبلیغاتیه اما اگر وجود داشتن چهار سال خیانت کردن به رای ملت و اگر هم وجود نداره مثل هزار دروغ دیگه خیانت به اعتماد مردمه
برادر من شما چطور خودتو توجیه میکنی؟ چهار سال مافیا خون ملت را توی شیشه کرده باشه و وکیل الرعایا فقط سکوت کرده و کار کرده ؟ یعنی شما قبول نداری اگر مافیایی باشد که من هم میگم هست توی چهار سال در تلاش برای ضربه زدن به اقای احمدی نژاد بوده (البته اگر مخالف ایشان بوده باشند) و ضربه زدن به او یعنی ضربه به من به شما و به همه اونها که صادقانه باورش کردن؟ مگر این ایراد به میر حسین وارد نیست که 20 سال بی تفاوت بوده ، به نظر شما این ایراد به احمدی نژاد وارد نیست که چهار سال منافع ملت را به بهانه تراشی مافیا فروخته ؟ مگر شما معتقد به روحیه بسیجی ایشان نیستی؟ مگر ادعا نمیکنند که جلوی دنیا ایستاده و عزت خریده اند؟ تکلیف مردم چیست؟
یک کلام مگر ایشان حق داشته چهار سال با ظلم و چپاول گری مدارا کند و فقط کار کند؟ الان چه اتفاقی افتاد که با مافیا در افتاد؟ جز اینکه سکان قدرت را از دست خود بیرون دید
اصولا از اینکه ایشان مافیا را معرفی کرد در دم رفتن چه نفعی حاصل ملت شد؟ جز اینکه توجیح کن به من رای بدهید تا مافیا را از بین ببرم ! پس توی چهار سال چیکار میکردند؟
راستی نظرت درباره مافیای رسانه چیست؟ درباره مافیای دروغ؟مافیایی که انقلاب را به نفع و رای خود مصادره میکند چطور؟


از اینکه در چند یادداشت نظر داده اید و خود را معرفی نکرده اید متشکرم.
البته مافیا 4 سال نیست خیلی بیشتر است که وجود دارد. اما خود دکتر جواب شما را داده.به عقیده من میوه باید برسد تا چیده شود. اگر همان ابتدا دکتر معرفی می کرد، به ثمر نمی نشست و هاشمی کاری که اکنون می خواهد و نمی تواند آن زمان انجام می داد و دولت را ساقط می کرد. کما اینکه به عربستان هم همین را گفته بود.

اما اکنون همه صداقت و رشادت و توانایی دکتر را دیده اند او نمی تواند خادم جمهور را محکوم کند و بلکه باید به پیشگاه مردم عذرخواهی نماید.
همین که وجود مافیا را قبول دارید خوب است.

سید قمی 20 خرداد 1388 ساعت 21:25 http://ansar/

عالی
دست مریزاد
مرگ بر مافیا
دست ما را هم بگیرید

متشکرم

سید فرهاد 21 خرداد 1388 ساعت 00:16 http://pakmardan.blogfa.com

سلام علیکم دلاور
برادر عزیز جناب آقای امیر عباس میخواستم من اولین نفر بوده و پیشاپیش انتخاب مجدد دکتر احمدی نژاد دوره دهم ریاست جمهوری را تبریک عرض نموده باشم
دست حق یارتان

سلام برادر دلاورم
به یاری خداوند همین طور است. راضی هستیم به رضای خدا.
بر شما هم مبارک.
دعا بفرمایید.

بسیجی 22 خرداد 1388 ساعت 15:16 http://parabon.parsiblog.com

سلام برادر
آقای رفسنجانی اگر یکی از پایه های انقلاب به حساب می اومد ... دیگه برای من و نسل ۳ و ۴ انقلاب حناش رنگی نداره ...
کسی که تو نامه اش به رهبر حتی سلام هم یادش می ره ... و از یاد می بره که جدا از هم سنگری و دوستی با ایشون ُ‌آقامون الآن ولایت داره و ولی اون محسوب میشه و باید احترامی بیشتر از یه دوست بهش بذاره و این اوج بی شرمی و وقاحت یه روحانیه که علاوه بر رعایت نکردن اصول اسلامی ُ‌به خاطر منافع خودش و حزبش ... فکر میکنه میتونه به خاطر راهی که خودش ۳۰ سال پیش انتخاب کرده سر مردم و حتی رهبر منت بذاره !!!!
شرم آوره !!!!!!!!
به منم سر بزنید
یا علی و التماس دعا

سلام بیسجی دلاور
خدا قوت

نشانه 22 خرداد 1388 ساعت 16:38 http://maktoubesabz.parsiblog.com

کیف ناک شدیم.
انتخاب دکتر
انشاالله که مبارک باشد..

یه ایرانی 22 خرداد 1388 ساعت 17:07

خاک بر سراتون خار طلبا اشغال پوفیوز لیاقتتون همین میمون بدترکیبه دروغ گو بی سواده بی ادبه برید ۹۰ سیاسی ببین گوه خوری زیادم نکن کس کش خر.

هرچند بزدلی‌ات اجازه ندادی معرفی کنی، اما تو را می‌شناسم. بزدل‌ترین فردی که در تمام عمرم دیده‌ام.

اجازه دادم کامنت‌ات مشخص باشد تا میزان سواد و ادب دشمنان دکتر احمدی نژاد معلوم باشد.

امیر حسین 22 خرداد 1388 ساعت 17:28

پسرم انسان با اندیشه سخن می گوید نه با جو گیری
بنده زمان کوتاهی عضو گروه فکر ایشون بودم به این شدتی هم که شما فرمودید نیست...
موفق باشید

اولا که سلام
ثانیا شما؟
ثالثا به همین شدت است.

عاقبت به خیر باشید.

سید فرهاد 23 خرداد 1388 ساعت 00:20 http://pakmardan.blogfa.com

ضمن عرض ادب و سلام خدمت شما بزرگوار
انا اعطیناک الکوثر

سالروز ولادت ام ابیها مادر امامت،

همسر ولایت و دخت نبوت

حضرت فاطمه زهرا (س)

بر تمامی دوستداران حضرتش مبارک باد.
دست حق یارتان
دعا گویتان سید فرهاد از غربت غریب
جانم فدایت یا زهرای مظلوم

سلام و تشکر
متقابلا تبریک عرض می‌کنم.

سید فرهاد 23 خرداد 1388 ساعت 00:25 http://pakmardan.blogfa.com

برادر عزیز گویا شخصی با نام یه ایرانی نظر و عقیده شخصیت خانواده خودش را در وبلاگ شما داده است
از این افراد خود فروش و بیگانه پرست که در خارج از کشور بسر میبرند و سر خود را آخور بیگانگان نموده اند زیاد است
پس اجازه بدهید در همان نادانی خود تا عمر دارد بماند
به کوری چشم دشمنان احمدی نژاد باز هم ایشان در دوره دهم ایشالله بر سر قدرت خواهند نشست زیرا امت حزب الله حامی ایشان هستند
دست حق یارتان بزرگوار

درورد بر شما
قطعا این فرد خائن است. البته در اینکه بسیار رذل است هم شکی نیست.
از شما برادر بزرگوارم متشکرم.
دعا بفرمایید.

هدیه 24 خرداد 1388 ساعت 16:36

سلام حاجی
من وبلاگم را پاک کردم. این اوضا را که میبینم از خودم شرمنده میشم که به موسوی رای دادم
فکر میکردم دموکراسی داریم. از موسوی متنفرم که سر منو کلاه گذاشت تا بهش رای بدم
مطلبهای نامحرمانه را چندباره میخونم و افتخار میکنم که اساتید ما جبهه رفته راستگو هستند و مسایل را خیلی خوب میفهمند
قبلا هم گفتم تا حالا هر چی پیش بینی کردید درست بوده
برای ساخت وبلاگ جدید کمکم میکنید؟
ایمیل و شماره تلقن تو نظر بعد مینویسم درج نکنید لطفا

سلام بر خواهرم هدیه
معتقدم شما اشتباه نکرده‌اید و به خاطر آرمان‌های حضرت امام(ره) به موسوی رای داده‌اید و اکنون که دانسته‌اید او و یارانش فریب‌کار بوده‌اند پشیمان‌اید. آفرین به شما!
از لطفی که به بنده دارید متشکرم. به خودتان ببالیدکه منطقی هستید و اصولی دارید که افراد را با آن بسنجید و نه اینکه اصولتان را با افراد شکل دهید.
بنده هم اگر کاری کرده‌ام بخش کوچکی از وظایفم بوده و اگر چیزی دارم لطف یک‌جانبه‌ی پروردگار مهربان است.
وبلاگ قبلی‌تان زیبا و جذاب بود. اگر کمکی از دست بنده برآید دریغ نمی‌کنم.
دعا بفرمایید.

از دست موسوی عصبانیم . به نظر من اون مسئول اغتشاشاته . هر کشته و زخمی که تو این قضیه به بار بیاد مقصر اونه. من خودم رو از اونا جدا کردم .
آقای امیر عباس به خدا من به شما فحش ندادم . به قرآن من کامنتی با حرف زشت نفرستادم . به جان مادرم راست می گم . آشتی بشید !!!

من آپم با این موضوع:
آقای موسوی ؛ قانون گرایی کجا رفت؟؟؟

سلام!
حماسه ی حضور بیست و دو خرداد و انتخاب به حق جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد را خدمت شما تبریک عرض می کنم!
آنچه که قابل ذکر و دارای اهمیت است این است که الحمدلله مردم بیدارتر از همیشه در صحنه حضور دارند و حامی رهبر، نظام و کشورشان هستند. خدا قوت و دست مریزاد!
التماس دعا.

سلام بر شما
متشکرم و متقابلا تبریک عرض می‌کنم.
همین طور است که اشاره کرده‌اید.
دعا بفرمایید.

احمد اکرمی 27 خرداد 1388 ساعت 20:11 http://lalezar.parsiblog.com

سلام. از خواندن حقایقی که نوشته اید به فکر افتادم که چرا برخی حال افراد را بخاطر گذشته اش می خواهند یکسان جلوه دهند . اگر کسی در گذشته خوب عمل کرده این دلیدل نیست که الان هم خوب است .همچون طلحه وزبیر و دیگران.
خدا همه ما را عاقبت بخیر بگرداند.

سلام بر شما برادر فرهیخته
از اظهار نظرتان متشکرم.

سلام. من همان حوالم (اکنون هه وال) که پیش از این در دفاع از آقای خاتمی برای شما دو پیام گذاشته بودم (یکی دو سال پیش...یکیش تایید شد و پاسخ دادید، پکیش خیر) اکنون هم انتظار داشتم آقای خاتمی با مردم و در کنار ما از آقای احمدی نژاد حمایت می‌کرد. اما دریغ و افسوس که ایشان سر سفره آقای هاشمی نشسته و بلند هم نمی‌شود.... ما با چه امید و آرزویی به ایشان رای دادیم و ایشان با چه قاحتی به مردم پشت کرده اند... با این وجود، خیلی خوشحالم که تحت تاثیر تبلیغات رنگین مخالفین آقای احمدی نژاد قرار نگرفتم و رای خود را با تمام وجود به آقای احمدی نژاد تقدیم کردم.

درود بر آقای احمدی نژاد و حامیان استوارشان.

سلام بر شما
از اینکه باز افتخار دادید و اینجا هستید متشکرم.
و اینکه نظرتان را با آزادگی اعلام می‌کنید جای بسی تحسین دارد.
دعا بفرمایید.

بهمن 6 تیر 1388 ساعت 00:22 http://sefidab.parsiblog.com/

باسلام
بسیار وبلاگ قوی دارید.
خدا قوت و التماس دعا

سلام
متشکرم.
موفق و موید باشید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد