نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

امام خمینی(ره): احمدی نژاد باید سیلی بخورد

امام خمینی(ره)

الآن وقتى که شما قیام کنید و ببینند که شما قیام کردید بر ضد تمام مقدسات آنها- مقدسات آنها چى است؟ دنیاست. مى‏خواهد نفوذ پیدا کند، نمى‏گذارید. آن مقدساتش بوده، شما بر ضد مقدسات آنها قیام کرده‏اید. مى‏خواهد او جمع‏آورى مال بکند، شما به ضدش قیام کرده‏اید؛ مال حرام را مى‏گویید نباید جمع کند- هر چه آنها مقدس مى‏دانند، چون مربوط به دنیاست، شما هم مکتب‌تان اقتضا کرده است که مقابل آنها بایستید؛ و باید سیلى بخورید، چاره‏اى نیست. باید همه سیلى بخوریم. این سیلى‏اى است که اسلام دارد مى‏خورد.

و بحمد اللَّه، الآن برق این مسائل در همه جاى دنیا جلوه کرده است و هر چه مى‏خواهند داد و فریاد بزنند. رسانه‏هاى گروهى و امریکا و هرجا بخواهند هر چه داد و فریاد بکنند و هر چه غلط کارى بکنند، فایده ندارد. همین کار خلافى که در مکه کردند، این کار الآن در همه جاى دنیا موجش برآمده است، لکن رادیو اسرائیل البته با ما باید مخالفت کند. نمى‏شود [مخالفت نکند؛] آن هم از همان سنخ است. حکومت‌هاى جابر همه باید با ما مخالفت کنند. تبلیغات عالم، رسانه‏هاى گروهى عالم، همه باید با ما ضدیت بکنند.

صحیفه امام، ج‏20، ص: 364-363

نظرات 14 + ارسال نظر
مجید 5 تیر 1388 ساعت 21:53 http://meerhusain.blogfa.com/

بیانیه‌ی دوازده بعلاوه یک و بیانیه ی چهاردهم میرحسین
در مصیبت ندا
داغ از دست دادن مایکل جکسون
حتما بخوانید

موفق باشید.

رها 5 تیر 1388 ساعت 22:40 http://raha0.parsiblog.com

سلام.
عنوان مطلب خیلی جالب انتخاب شده...
موید باشی.

سلام
تشکر می‌کنم.

بهمن 6 تیر 1388 ساعت 01:39 http://sefidab.parsiblog.com

باسلام
بسیار وبلاگ قوی دارید.
خدا قوت و التماس دعا

سلام
متشکرم.
موفق و موید باشید.

ای ول به عنوان .
آقای جعقری چه خبر؟
همچنان نویسندگی داستان می کنید؟ یا فعلاً تو نخ سیاستید؟
خوشحال می شم شما را یک جایی ببینم .
یا علی

حدیث دل ما شنیدن ندارد ...

حیدر 6 تیر 1388 ساعت 12:38 http://gun.mihanblog.com

سلام. ممنون که لینک کردی. ولی بهتره با اسم «یک وبلاگ مذهبی نظامی» لینک کنی. چون دیگه قرار نیست به اون صورت کار پست سیاسی بنویسم. یا علی!

صالح 7 تیر 1388 ساعت 01:00 http://www.iga.parsiblog.com

سلام
بلاگ خوبی دارین
من هم وبلاگ احمدی نژادی دارم. سر بزنید و اگه دوست داشتید لینکش کنید. ضمنا یه ندایی هم بعدا تو وبلاگ ما بدین.
www.iga.parsiblog.com
mansupporters@gmail.com

یکی از دلایل موفقیت این وبلاگ را در این می‌بینم که خیلی‌ها علی‌رغم میل باطنی‌شان نمی‌توانند آن را نادیده بگیرند.

در ایام اخیر دو تن از کثیف ترین وبلاگ نویسان - که طبیعتاً سخن حق بیمارشان می کند یا مرضشان را شدت می بخشد - آمده اند و در این وبلاگ نظر داده اند.

خوش حالم که این وبلاگ قابل نادیده گرفته شدن نیست و هذا من فضل ربی.

بهانه 7 تیر 1388 ساعت 08:15

موفق باشی...یا علی

:)
متشکرم

شمس الشموس 7 تیر 1388 ساعت 11:40

سلام
کنکور هم به سلامتی خراب شد یعنی تموم شد
به نظر من احمدی نژاد هم خوب یک سری اشکالاتی داشت اما وقتی سه تا گزینه ۱۰۰٪ غلطه و ۱ گزینه مشکوک داریم، اون وقت گزینه مشکوک درسته. اینم ۱ نکته کنکوری تقدیم به حامیان دکتر احمدی نژاد.
باز هم بگید اصلاح طلبان بد هستند

سلام بر شمس الشموس
باور کنید بنده همین استدلال را چند جا بیان کرده بودم. در مورد دکتر هم بله اشتباهاتی داشته است و اگر به همین وبلاگ نگاه کنید بنده بدون اغماض آورده ام. از جمله مسئله کردان و مشایی.
اما بگذریم که جریان تخریب دروغ ها و تهمت هایی بافت و بعضا محاسن دولت را نیز زشتی نمایاندند.
مثلا سیب زمینی را با اینکه داستانش را می دانستند، باز آن را به سوژه ای برای تمسخر دولت تبدیل کردند.
یا هاله نور را با اینکه دکتر گفته بود یک نفر در نیویورک این را گفته جمله را به خود او نسبت دادند و بعد هم تاییدهای آیت الله جوادی آملی را که با ذکر الحمدلله بود نادیده گرفتند. معظم له با ذکر الحمدلله صحت امر را تایید کردند. اما کور دلان بخشی از توصیه های معظم له در مورد عمل به وعده های انتخاباتی را که عدم پی گیری وعده ها را فریب کاری دانسته بودند (که آن را هم در فرض گفته بودند) بریدند و یک روایت ناقص و تحریف شده درست کردند. دکتر هم در مناظره با کروبی اشاره کرد که ساختگی است.
به هر حال از شما متشکرم و باز هم می گویم که اصلاح طلبان ... .
:)

آخرین حرف کروبی :
یا ابطال ، یا واگذاری بار مسئولیت تأیید انتخابات به رهبری!

بهنام 8 تیر 1388 ساعت 12:12 http://www.behnamkh.blogfa.com

موسوی عصر روز بعد از انتخابات : ۴۷ هزار ناظر شورای نگهبان بر همه صندوقها و ۴۷ هزار ضربدر ۶ نفر آدمی که در شمارش آرای صندوقها شرکت داشته اند همه دروغ می گویند.

موسوی سه روز بعد از انتخابات : همه خودکارها و برگه ها و شناسنامه ها و قلب ها دروغ می گویند .

موسوی پنج روز بعد از انتخابات : ایرنا- رجانیوز- فارس نیوز -کیهان- دولت نیوز و هر سایتی که مرا به قانون گرایی دعوت می کند دروغ می گوید . رئیس نیروی انتظامی ،مغازه داران و خبرنگاران و روزنامه نگاران و عکاسان ایرانی و هرکس می خواهد احساس امنیت کند ...دروغ می گوید .

موسوی هفت روز بعد از انتخابات : صدا وسیما دروغ می گوید .همه مساجد و تکایا و حسینیه ها و نماز خوانها که برای سر بلندی رهبر و آرامش کشور دعا می کنند همگی دروغ می گویند .

موسوی هشت روز بعد از انتخابات : امام فرمود "تو غلط میکنی قانون را قبول نداری " پس یقینا امام هم ..... و رهبر انقلاب اسلامی ایران در نماز جمعه گفت "زیر پاگذاشتن قانون شروع دیکتاتوری ست"...پس یقینا او هم .......

موسوی نه روز بعد از انتخابات : همه ی ششصد هزار نفر ایرانی که در جریان رای گیری و باز شماری آرا شرکت داشته اند پول گرفته اند و متقلب اند و دروغ می گویند.

موسوی ۱۰ روز بعد از انتخابات :مسئولان امنیت ملی و همه ملت ایران که بیرون نمی ریزند و بر علیه دیکتاتوری نظام جمهوری اسلامی قیام نمی کنند و به دستور انگلیسی ها و صهیونیست های راست گو عمل نمی کنند همگی دروغ می گویند .

موسوی دو هفته بعد از انتخابات : همه روسای ستادهای من و طرفداران من و همه علما و مراجع و همه دانشگاهیان و فرهنگیان و هنرمندان و نمایندگان مجلس و خلاصه همه آحاد ملت ایران که به خیابانها نمی ریزند و بر علیه نظام اسلامی شعار نمی دهند همگی از دم دروغ می گویند .

علی آخوندزاده 9 تیر 1388 ساعت 00:54

موسوی هیچ ایرادی به نتیجه انتخابات نمی تواند بگیرد . او خودش هم می داند رای نیاورده.
رئیس ستاد موسوی در دو استان بوشهر و بندرعباس با پدر من رابطه ای نزدیک داشتند. دو روز مانده به انتخابات حداکثر رای موسوی را 35 درصد می دانستند. اما می گفتند که فعلاً چیزی نمی گوییم.
این گونه تلاش ها که توسط موسوی و حامیانش انجام می گیرد نتیجه ای نخواهد داشت.

عالی بود برادر.
لوگو ی شما رو میذارم تو وبلاگم.

از محبت شما سپاس گزارم.

سید محمد 27 آبان 1388 ساعت 18:40 http://mf1656.blogfa.com

بسیار عالی بود
آفرین بر شما و انسانهای پاک سرشتی مانند شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد