نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

کارگزاران: میرحسین به جای حزب جبهه تشکیل دهد

سخنگوی حزب کارگزاران تشکیل حزب از سوی میرحسین موسوی را دشوار دانست و از وی خواست بیشتر به دنبال تشکیل یک جبهه باشد تا حزب.

حسین مرعشی که پس از شکست سنگین افراطیون مدعی اصلاح طلبی در انتخابات، کمتر در عرصه رسانهای آفتابی می‌شود، به خبرگزاری ایلنا گفت: جمعی که پشت سر موسوی هستند عملا قدرت تشکیل یک جبهه سیاسی را دارند تا یک حزب سیاسی. موسوی بهتر است هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ سیاسی یک جبهه سیاسی تشکیل دهد.

منتفی دانستن تشکیل حزب و دعوت موسوی به تشکیل جبهه از سوی سخنگوی کارگزاران، از آن جهت قابل تأمل است که حامیان سیاسی وی را طیفی متنوع از احزاب سیاسی، برخی گروهکهای ضدانقلاب، مدعیان خط امام و دشمنان آشکار خط امام و سلایق اقتصادی- فکری کاملا متضاد تشکیل می‌دهند که در عمل امکان ایجاد حزب با حضور آنها وجود ندارد. برخی از این مدعیان حمایت از موسوی، صراحتاً مخالفت خود را با جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی ‌و قانون اساسی اعلام داشته و صرفا برای مخالف خوانی با نظام اسلامی ‌و رئیس جمهور اصولگرا پشت سر موسوی قرار گرفتهاند.

سخنگوی کارگزاران که زمانی حزب متبوع خود را لیبرال- دموکرات خوانده بود احتمالاً با توجه به همین تعارض‌های اساسی است که از موسوی می‌خواهد به جای حزب، دنبال تشکیل جبهه باشد چرا که رفتن به سراغ حزب (در واقع شفافیت سیاسی و اعتقادی و گفتمانی) آغاز از هم پاشیدن روند ایجاد جبهه اپوزیسیون است. حزب کارگزاران از یک سال پیش نیز به هنگام ورود به بحث انتخابات دنبال جبهه و ائتلاف فراگیر حتی با یارگیری از میان اصولگرایان در پوشش دولت ائتلافی و عبور از احمدی نژاد بود که در خواسته خود ناکام ماند و سرانجام تصمیم گرفت ضمن تقسیم کار، به حمایت از موسوی و کروبی (با حضور عناصری مثل کرباسچی و نجفی) بپردازد، هر چند که کفه حمایت به نفع موسوی سنگینتر بود اما با این وجود تلاش شد از ظرفیت!های کروبی هم برای معارضه با نظام و قانون اساسی استفاده شود.

شایان ذکر است که در جریان القای تقلب در انتخابات و اغتشاشات خیابانی پس از آن، برخی از عناصر کارگزاران نظیر محمد عطریانفر، هدایت آقایی و جهانبخش خانجانی بازداشت شدهاند.

نظرات 7 + ارسال نظر
سید فرهاد 21 تیر 1388 ساعت 01:52 http://pakmardan.blogfa.com

سلام علیکم

سلام علیکم و رحمة الله

:)

عبرت 21 تیر 1388 ساعت 11:21

با سلــــــــــــــــــــــــــــام
وبلاگ عبرت با مطلبی تحت عنوان "انتخابات دهم و دهه چهارم انقلاب" بروز شد.
ebrat.blogsky.com

بسم الله/ از این شیاطین بعید هم نیست ... / التماس دعا

موید باشید.

سلام بنده خدا میر حسین هم ابروی خودشو برد به اضافه هاشمی وخاتمی وکروبی و رضایی وخاندان کارگزاران وبازم بگم بگم حاج عباس سری به ما هم بزن.یا علی مدد

سلام
البته نخستین بار است که نشانی وبلاگتان را می‌بینم و خدمت می‌رسم.

موفق باشید.

حاج علی 28 تیر 1388 ساعت 16:06 http://akherat.persianblog.ir/

اکنون شهر علم و اجتهادی ، تو رب النوع شمشیر و جهادی ، تو خورشیدی شدی در گوشه غار ، بر نور تو شد خورشید و مه تار ، بتاب و روشنی بخش جهان باش ، مهین پیغمبر آخر زمان باش . عید پیامبری رسول خدا مبارک
به امر رب خود لبیک گوییم ، به همراه ملائک جمله گوییم ، سلام و رحمت حق بر محمد ، اللهم صل علی محمد و آل محمد

بسم رب الشهدا

سلام علیکم
من نمیدونم این اقایون تا کی میخوان ادای میکی موس رو در بیارن ؟؟ تا کی میخوان به این جنگولک بازیها ادامه بدن ؟واقعا جایی بسی تاسفه که بزرگترها ی ما میگن اینا برای این انقلاب زحمت کشیدن خب اگه زجر دیدن پس چرا دارن این بازیها رو در میارن ؟؟

موید و منصور باشید.

سلام علیکم و رحمة الله
جضرت امام می‌فرمودند منشا تمام خطاها حب دنیاست.
و باید عرض شود که: امان از نفس.

عاقبت به خیر باشید.

سبز 27 آذر 1388 ساعت 21:38

من سبزم و تا ابد سبز میمانم
مرگ بر دیکتاتور

بنده هم سبز سبزم ریشه دارم ... چون پیرو علی(ع) و پیرو امام خمینی(ره) و پیرو ولایت مطلقه فقیه هستم.
زنده باد جنبش سبز علوی
و مرگ بر دیکتاتور
-
توضیح: دیکتاتور کسی است که رای مردم را محترم نمی شمارد و با اتکا به دشمنان خود را پیروز فرض می کند.
پیدا کنید پرتقال فروش را.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد