نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

من وبلاگ نویس سابق هستم

 

 

 

در حاشیه‌ی جشنواره‌ی کتاب سال شهید غنی‌پور که جایزه ای نیز به کتاب «ویزای بهشت» این جانب تعلق گرفت، یکی از دوستان قدیمی را دیدم. این عزیز شاید به این دلیل که داستان نویسی را نزد بنده آغاز کرده است، به امیر عباس لطف دارد. می‌گفت:«چرا دیگر از یادداشت‌های منحصر به فرد در وبلاگ‌هایت خبری نیست؟» او از یادداشت «مدرک دکترای خاتمی کجا رفت؟»[لینک] و موجی که به راه انداخت و پس از آن همه به این موضوع پرداختند، یاد کرد. همچنین از دو یادداشت که در باره  علی رضا نوری زاده خائن و وطن فروش نوشته بودم، یاد کرد. همان یادداشت‌هایی که آن وطن فروش را به تکاپو انداخت و وادار به واکنش ساخت.[ لینک و لینک] همچنین از مطالبی که در مورد فوتبال و به ویژه افشین قطبی نوشته بودم یه نیکی یاد کرد و اینکه برایش جالب است اکنون پس از یکی دو سال، دیگران نکاتی را می‌گویند که بنده در آن زمان گفته بودم.[لینک و لینک و لینک] از مطالبی که در باب اخراجی‌ها نوشته بودم [لینک و لینک و لینک] نیز گفت و به ویژه طنزی که در وبلاگم منتشر شده بود را بهترین طنز سینمایی ای که خوانده است نامید.[لینک] طنزهای سیاسی نیز نظرش را جلب کرده بود و مضمون یکی از آنها را که در مورد سید محمد خاتمی نوشته بودم، بدون ذکر تیتر با آب و تاب توضیح داد.[لینک یا لینک]  از یادداشت‌های فرهنگی و مذهبی نیز گفت و تیتر «اذان مغرب به افق فوتبال»[لینک] را به خاطر داشت. از مطلبی که در مورد هاشمی رفسنجانی[لینک] نوشته بودم خوشش آمده بود و از این آخری‌ها هم یادداشت «چه کسی دروغ می‌گوید؟»[لینک] را پسندیده بود. از یادداشت‌های دیگری هم یاد کرد که از آن می‌گذرم. برایم عجیب بود که این گونه تیتر و مضمون یادداشت‌هایم را به خاطر دارد، در حالی که در تمام این مدت، حتی یک نظر هم در وبلاگ‌هایم نداده بود، اگر چه مدعی بود چند نظر ارسال کرده است؟! 

  

پاسخی که به این دوست ارجمند دادم، شاید قابل ذکر در اینجا باشد. به او عرض کردم درست است که امور روزمره کمتر مجال وبلاگ نویسی باقی می‌گذارد، اما علت اصلی این نیست. به او گفتم مدتی است که دلم نمی‌خواهد وبلاگ بنویسم. آن همه ناملایمات هست و آن همه بد دیده‌ام که گاهی در ننوشتن تعمد دارم. گفتم وقتی مثلاً سایت رجا نیوز به جرم اینکه اخراجی‌ها را نقد کرده ای تو را تحریم می‌کنند و خبرنگاران مرتبط با ایشان، فارس را هم مجاب می‌کنند که وبلاگت را نادیده بگیرند، یا سایتی مثل پارسی بلاگ به این دلیل که حرف حساب زده‌ای، توهین کنندگان به تو را حمایت می‌کند، یا وقتی یک مدیر کل (ارشاد قم) که وظیفه دارد دست کم سخن یک وبلاگ نویس مثل تو را بشنود، با غرور و تبختر و رفتار بچه گانه تو را آزار می‌دهد، آیا دل و دماغی برای وبلاگ نویسی باقی می‌ماند؟ از این موارد زیاد است و فقط نکاتی که قبلا رسانه‌ای شده بود ذکر شد تا دشمنان زیادی ذوق زده نشوند. 

 

 

به او گفتم حدود پنج سال پیش طرح وبلاگ نویسی مردمی را به بسیج ارائه دادم. در آن زمان طرح در سطح فرماندهی نیروی مقاومت بررسی شد و دست آخر گفتند نیروی مقاومت نباید(؟!) به این امور ورود پیدا کند، حالا که کلی عقب افتاده‌ایم، به اذعان دوستان، همان طرح را به صورت ناقص و دست و پا شکسته به اجرا گذاشته‌اند و هر وقت می‌گویند فعالیت مجازی دیر شده است، من می‌خواهم دو دستی بکوبم توی سر خودم. 

  

به او گفتم به برخی نهادهای دیگر هم هشدار داده بودم که باید فعالیت مجازی را جدی گرفت و طرح‌هایی ارائه داده بودم که به دلیل باندبازی با چند تازه به دوران رسیده، هشدارم و طرح‌هایم را جدی نگرفتند؛ اما حالا از در دوستی تماس می‌گیرند که باید کاری کرد و دشمن نمی‌دانم چه کار کرده و ما کجاییم و ... و من هم در دل می‌گویم:«هذا بضاعتنا ردّت الینا» و حالی‌شان می‌کنم که تقصیر از ما نیست و از شماست و البته وارد بازی‌شان نمی‌شوم. 

 

 

به دوست عزیزم گفتم البته خود نیز کوتاهی‌هایی داشته‌ام، از جمله پیشنهادی که برای سر و سامان دادن به وبلاگ‌های دفاع مقدس داده شد و رد کردم و یا فرصتی که برای جذب یک اعتبار کلان از دولت به منظور فعالیت‌های مجازی ایجاد شد و استفاده نکردم؛ اما دلیل بنده این بود که نمی‌خواستم خودم محور باشم و فقط دوست داشتم نهادهایی که ذاتاً باید به استقبال و مقابله با تهدیدات نرم می‌رفتند را متوجه وبلاگ نویسی کنم که در وقت خود موفق نشدم. 

  

به آن برادر ارجمند عرض کردم و اینجا هم می‌گویم که مدتی است خود را وبلاگ نویس سابق می‌دانم و اگر گاهی یادداشتی در یکی از وبلاگ‌ها قرار می‌دهم، اغلب از روی عادت است و هدفمند نیست. گفتم که اگر سابق بر این هر چند وقت یک بار برای جذابیت وبلاگ‌هایم برگی رو می‌کردم، مدتی است که چند وقت یک بار خواسته و ناخواسته برگی رو می‌کنم که نتیجه‌ی طبیعی اش ناامیدی مخاطبین وبلاگ خواهد بود و این یادداشت نیز از همین قماش است. آری عزیزان، روزی روزگاری امیر عباس یک وبلاگ نویس بود و اکنون من وبلاگ نویس سابق هستم. 

 

 

دعا بفرمایید.

نظرات 25 + ارسال نظر
رها آرامش 22 اسفند 1388 ساعت 10:22 http://hich.wordpress.com


آقای امیر عباس همین که شما گاهی از روی عادت مطلب را می گذارید برای ما دلگرمی بزرگی است استاد!

سلام خواهر
از حسن نظر شما متشکرم.

با عرض سلام و احترام:
چه عجب حضرات بالاخره مجاب شدن تا به یک کتاب ارزشمند از نظر محتوا و تکنیک جایزه ای بدهند؟!
باور کنید خواندن این انتخاب باعث تعجبم شد که این روزها جوایز به افرادی داده می شود که...
به هر حال این حسن انتخاب را خدمت اهالی فرهنگ تبریک عرض می کنم.
در خصوص نقد های شما باید عرض کنم که متاسفانه برخی از حضرات بنیاد حذف ارزش های دفاع مقدس دیگر به دنبال حذف ارزش ها نیستند بلکه به دنبال حذف قلم های ارزشی هستند ! من حقیر به دلیل نقد فیلم اخراجی ها و نقد عملکرد بنیاد حفظ ارزش ها مدت ۸ ماه است که سه کتابم که به مانند همیشه در عرصه ادبیات دفاع مقدس است غیر مجاز اعلام کرده اند و صراحتا می گویند با ید قلم من را بشکنند تا دیگر این گونه بی پروا از آنان انتقاد نکنم...
بگذریم برزگوار که دل ماهم پردرد است.
از اینکه افتخار یافتم تا در محضر بزرگواری چون شما عرض ادبی داشته باشم خدا را شاکرم.
ایام به کام و التماس دعا

سلام بر استاد درخشنده
همان طور که گفتید درد زیاد است و باور کنید که با تمام این احوال بعد از مراسم با خود گفتم کاش شرکت نمی کردم که شرحش بماند!
از بزرگواری شما متشکرم.
دعا بفرمایید.

اباذری 22 اسفند 1388 ساعت 14:09

سلام اخوی
ما شما را بیشتر به خاطرات دفاع مقدس میشناسیم. یعنی این همه با شاگردتون اختلاف سلیقه داریم؟؟

سلام استاد
نخست اینکه ایشان شاگرد بنده نیستند و فقط هنگامی که می‌خواستند داستان نویسی را شروع کنند، بنده در خدمت‌شان بوده‌ام و الا اکنون خود استادند. و در مورد مطلبی که فرموده‌اید باید عرض شود که اتفاقا ایشان از همان وبلاگ روایت فجر شروع کرد و در میان یادداشت های دفاع مقدس نیز به «دسته‌ی نماز شب خوان‌ها» اشاره داشت.

http://revaiat.blogsky.com/1386/06/27/post-15

در متن یادداشت هم عرض شد که به همه سخنان ایشان اشاره نکرده ام.

خیلی دعا بفرمایید.

محمد 22 اسفند 1388 ساعت 17:54 http://beshkaaf.parsiblog.com

سلام.
همین سختیهاست که زندگی رو به یادماندنی میکنه..مثلا!!!

سلام
مسئله سختی و راحتی نیست، عمل و عکس العمل است!

حتی گاهی ننوشتن کار سخت تر است که ممکن است کسی انتخاب کند!

سلام
عیدتان پیشاپیش مبارک
برای شما در چهارشنبه آخرسال امسال آرزوی سلامتی می کنم !
در پست قبلی کامنتی نوشته بودم ولی گویا فراموش کردم که ارسال کنم . کامنت من درباره پست 8 اسفند شما بود . چون چند تا جمله به نظرم اومد که می تونه جالب باشه .
واکنش ها به دستگیری ریگی:
حسین شریعتمداری: کیهان زندانی شدن ریگی را پس از دستگیری طبق فرمول های سازمان سیا و موساد پیش بینی کرده بود!
محسن رضایی در نامه ای به رهبری: حضور ملیونی و یکپارچه مردم در راهپیمایی 9 دی و بیست و دوی بهمن نقش بزرگی در خنثی شدن توطئه های ما داشت .
در اعترافات اخیر آقای ریگی نشانه هایی از عقب نشینی وجود دارد که هرچند دیر صورت گرفت ولی می تواند سرآغاز وحدت هر چه بیشتر ما و تروریست ها باشد . لذا من به عنوان سرباز شما به شما دستور می دهم او را از زندان آزاد نموده دستور فرماندهی سپاه یا ارتش (این قسمت به میل خودتان) او را صادر نمایید .
سرباز هاشمی و موسوی و شما و همه!
محسن رضایی

سلام
عید شما هم پیشاپیش مبارک

سید فرهاد 22 اسفند 1388 ساعت 23:25 http://pakmardan.blogfa.com

سلام علیکم برادر عزیزو دلاورم.در ابتدا پیاپیش فرا رسیدن عید نو روز را خدمت شما و خانواده محترمتان تبریک عرض مینمایم. در ثانی برادر خوبم مطالب را خواندم و دقیقا متوجه منظور شما شده و میشوم که هر بار وارد میدان شده تا تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار دهید عده ای مانع نظر شما شده اند ولی امروز متوجه اشتباهات خود شده اند که چرا دیروز مانع پیشنهاد شما شده اند.امیر عباس عزیز حرف برای گفتن زیاد است اما این برادر کوچکتان توان بیان آنرا ندارد.
فقط خدمتتان عرض مینمایم یاد و خاطرات دوران شیرین و نورانی دفاع مقدس جاودان باد
در خاتمه شما و خانواده محترمتان را در پناه ایزد منان میسپارم
برادر کوچک و دعا گویتان سید فرهاد از غربت غریب

سلام دلاور
به لطف خدا اکنون هم اگر چندتا یادداشت کمتر بنویسم، اما در عوض در دیگر عرصه ها مشغول خدمت هستم. آن قدر کار زمین مانده هست که اگر کسی انگیزه و عرضه داشته باشد، همیشه زمینه ای برای خدمت به اسلام وجود دارد.
پیشاپیش عید را هم تبریک عرض می کنم.
دعا بفرمایید.

خشایار 23 اسفند 1388 ساعت 03:40

رد گم می گنی مزدور؟ عمه ناصرالدین شاه کارشناس سایت گردابه؟... بی همه چیز... فکر میکنی انجمن پادشاهی خبراز مزدوران رژیم نداره؟... حکومت آخوندی یعنی حکومت زور و تجاوز به مردم نابوده و شما از حیوان بدترید و مردم حساب شما می رسند

حضرت خ[شا]یار. آن همه احمقی که نمی فهمی حتی همین کامنت به نفع امیر عباس است چون مردم بزرگ ایران ماهیت امثال شما را می شناسند.
آن قدر بدبخت اید و ضعف اطلاعات دارید که به گمانه زنی می پردازید و در تاریکی تیر می زنید، برای اینکه ندانید تیرتان به کجا خورده است، من وابستگی ام به سایت گرداب را نه تایید می کنم و نه تکذیب تا بیش از این بسوزید.
اما مردم مسلمان ایران می دانند که شما چه همه دریوزه گر و بدبخت اید و خفت پناهندگی توام با وطن فروشی روزگارتان را سیاه تر از عاقبت یزید ساخته است.مردم بارها و بارها قدرت خود و اوج انزجارشان از شما و اربابانتان را به نمایش گذاشته اند. 9 دی و 22 بهمن سال 88 را یادتان باشد.
ننگ و نفرین و ذلت ابدی بر شما باد!

ابراهیم 23 اسفند 1388 ساعت 05:52 http://dolateeshgh.blogfa.com/

سلام به پیشکسوت وبلاگ نویسی . که نه . سلام به آن کسی که به روز های بهتر می اندیشد.
پراکنده می گویم . به مقتضی حال و روز فردی و اجتماعی . سیاسی و اقتصادی و فرهنگی جامعه
کوته بینی وکم خواهی و حداقل جویی و قناعت در مسئولیتها . اهداف وآرمانها درد مسری جامعه و دلسوزان است .
بی سازماندهی و سیستم عمل کردن . و دیمی کاری
انقلاب اسلامی . جمهوری اسلامی .امام خمینی . ایران . مستضعفین جهان . آرمانها و......خورشید با عظمت و درخشان آرمانهایی است . که باطن عالم ظهور دارد . و ما ایرانیان معتقد امروز تنها وطیفه داریم . برای اثبات لیاقت خود در میراث داری این امانت الهی . سعی و تلاش و مجاهده نماییم . تا حقیقت ها و عدالت ها امکان تجلی پیدا کنند .
و مامور به تکلیف .و نه مامور به نتیجه اینجا و اینطور معنا پیدا می کند .
و میدان مبارزه هر چقدر پیچیده تر و سخت تر . شان مجاهد و افتخار و تقدیر الهی با ارزش تر
وقتی درون جامعه با خودیهای کوته بین و کم خواه و حداقل اندیش روبرو هستید . فرصت بروز و افزایش کیفیت و ظرافت و هنر مبارزه جویی شما مهیا میشود . تا در تجلی خود و حقیقت ها هنرمندی به خرج دهید . و ..............
پراکنده است . به اندازه نادانی خودم و پراکنده گی جامعه

سلام بر برادر فرهیخته ام
در مورد مأموریت به تکلیف حق مطلب را ادا کرده اید. از شما بسیار سپاس گزارم.
دعا بفرمایید.

مرگ بر خفته غفلت 23 اسفند 1388 ساعت 08:09

جالبه وقتی با تقلب بدنبال محکم کردن پایه های قدرت خودشه بعدش هم آدمهای متحجر احمقی چشمشون رو دوختند به دهنش تا ببینن چی می گه تا با آسمون ریسمون بافتن خودشون رو مقرب بارگاه همایونی کنن ...اف بر شما که چقدر رذل و حیوانید
... شما که ادعای مسلمونیتون میشه برای قدرت از تجاوز به نوامیس مردم خودداری نکردین ..
آدم کشیها و جنایاتتون بماند...
با این کارها هم انشائالله گناهانتون رو سنگین می کنید....
سقوطتون نزدیک باذن الله..

فارسی ات ضعیف است انگلیسی، باید بیشتر تمرین کنی. این روزها بد ضربه ای خورده اید، اراذل اینترنتی دستگیر شده اند و شما از درد به خود می پیچید و دیوانگی تان به حد اعلا رسیده است!!!
http://gerdab.ir/fa/pages/?cid=627

جواب تو را بالاتر به دوستت خ[شا]یار داده ام، با هم بخورید!

عذاب شما همین بس که روز به روز به قدرت و عزت جمهوری اسلامی ایران افزوده می شود و ملت های آزاده دنیا بیش از پیش به حقانیت جمهوری اسلامی پی می برند.

مرگ بر امریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر رژیم صهیونیستی و مرگ بر منافق.

درود بر ولی معظم فقیه، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و پاینده باد جمهوری اسلامی ایران.

اللهمّ عجّل لولیک الفرج.

سلام
رؤیت گردید.
موفق باشید.

سلام بر حامی ولایت

دعا بفرمایید.

[ بدون نام ] 24 اسفند 1388 ساعت 16:10

به نام خدا
ضمن عرض پوزش، پیام ارزشی برادر محمدرضا از وبلاگ tajaliyeeshgh.parsiblog.com به دلیل طول بیش از حد تایید نشد.

«امیر عباس»

[ بدون نام ] 24 اسفند 1388 ساعت 23:17

به نام خدا
پیام آقای علی آخوند زاده به دلیل بی‌ارتباط بودن با یادداشت تایید نشد.

«امیر عباس»

از این که حداقل علت تایید نشدن کامنت ها را می گویید واقعاً از شما ممنونم.

خواهش می کنم. این رویه جدید است تا میان توهین کنندگان و کسانی که نظراتشان به دلایل دیگر تایید نمی شوند تفاوت باشد.

نامجو 25 اسفند 1388 ساعت 22:27 http://pbnamjo.blogfa.com

...........
بعضی اوقات نوشته کمرنگ ولی مکتوب بهتر از هزار فریاد و گفتار هست!!!

بنویس که نوشته بهترین منبع اطلاع رسانی و اگاه سازی است و فریاد و گفتن های شفاهی بعضی اوقات صدای بیصداست!!

سلام
شایان ذکر است که نوشتن برای بنده حکم بازدم را دارد.
موفق باشید.

سلام حاجی
امشب (چهارشنبه سوری ) باههاتون آشنا شدم
سر بزنید
منتظرم

سلام بزرگوار
با اجازه شما دو کلمه از نظرتان سانسور شده است :)

آشنایی با شما برای بنده افتخار است.
دعا بفرمایید.

جاده 26 اسفند 1388 ساعت 17:23 http://www.atm1.blogfa.com/

سلام با اجازه تون به شما می گم "عجم" /

عجم جان به نظر من سرباز ولایت تا آخرین لحظه سرباز می ماند /

و تجربه ثابت کرده که مدیر کل بودن یا مسئول بودن دلیلی بر سرباز بودن نیست /

سرباز بالاترین درجه در درجات نظامیه /عاقلان دانند/

سلام
ادای تکلیف، سربازی ولایت و بندگی خداوند مثل فوتبال ۹۰ دقیقه است.
نتیجه پایانی تلاش‌های هر فرد مهم است و به قول حضرت امام(ره) میزان حال فعلی افراد است.
دعا بفرمایید.

[ بدون نام ] 26 اسفند 1388 ساعت 23:04

سلام
زنده باشید به عشق!
واقعا اینهمه توفیقاتتان را در عرصه نویسندگی رو بهتون تبریک میگم.

یاعلی!
ضمنا سال نو هم پیشاپیش مبارک!

سلام
کاش معرفی کرده بودید.
از شما متشکرم و ضمن عرض تبریک سال نو، امیدوارم سالی خوب و سرشار از موفقیت داشته باشید.

مهدی 28 اسفند 1388 ساعت 00:14 http://monkrat.persianblog.ir

سلام
عید نوروز را بر شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می نمایم.
انشا الله سالی سرشار از موفقیت و بهروزی نصیب حالتان گردد و امسال سال ظهور امام عصر اروحنا فداه مقرر گردیده باشد

سلام بر شما
متقابلا تبریک عرض می کنم و سالی سرشار از موفقیت را برایتان آرزومندم.

سید فرهاد 28 اسفند 1388 ساعت 23:15 http://pakmardan.blogfa.com

سلام علیکم برادر عزیز امیر عباس.فرا رسیدن عید نوروز را خدمت شما و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض نموده و از صمیم قلب سالی پر برکت توام با سلامتی و موفقیت برای شما عزیزان از درگاه ایزد منان مسئلت دارم وامیدوارم به حق چهار ده معصوم دلتان هر گز رنگ غربت و غریبی را نبیند .در خاتمه همه شما عزیزان را در پناه حسین مظلوم میسپارم.دعا گویتان برادر کوچکتان سید فرهاد از غربت غریب

سلام سید بزرگوار
حس می‌کنم جایی زندگی می‌کنی که بهارش زیباست. امیدوارم دلت بهاری باشد و صفا و صمیمیت و آرامش در خانواده تان برقرار باشد.
در ایام عید و زیارات و گشت و گذارها به یاد شما خواهم بود و دعاگو هستم.
عید بر شما و خانواده ارجمندتان مبارک باد.

مهاجر 15 فروردین 1389 ساعت 18:20 http://rasoulhabibpour.blogfa.com

عقل می گوید بمان و عشق می گوید برو ؛ و این هر دو ، عقل و عشق را ، خداوند آفریده است تا وجود انسان در حیرت میان عقل و عشق معنا شود،اکنون بنگر حیرت میان عقل و عشق را !

یاران ! این قافله ، قافله عشق است ....

نامجو 17 فروردین 1389 ساعت 00:14 http://pbnamjo.blogfa.com

با سلام


وبلاگم را با جواب دادن در جواب یه بنده خدایی که برام کامنت گذاشته بودند اپ کردم و یه کمی هم سیاسی شده و چون از افکار شخص شخیص شما هم خوشم میومد دوست داشتم نظر شما را هم بدونم!!
این هایی که نوشتم نظر شخصی بنده هست و مطمئنن ناقص تر از افکار و اعتقادات شما!!

البته فکر کنم منو بشناسید ! من همون کسی هستم که در اختتامیه جشنواره وبلاگ بسیج با هم ملاقاتی داشتیم!!

سلام دوست عزیز
الان با عجله سری زدم. ان شاءالله سرفرصت خدمت می‌رسم.
با ذکر این نکته در پایان آن مراسم بنده با تعدادی از وبلاگ نویسان خوب ملاقات داشتم.
دعا بفرمایید.

علی آخوندزاده 21 فروردین 1389 ساعت 14:32 http://www.kimia.blogfa.com

جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا (سوره اسراء آیه 81).
این جمله اعتماد به نفس خاصی به ما می دهد. که نترسیم از گفتن حرف حق . چرا که باطل خود به خود با آمدن حق "نابود" می شود و البته اهل حق هنری نکرده اند چون با آمدن حق باطل نابود و محو می شود .
این بحث چند شب قبل حاج علیرضا پناهیان بود و چون تاثیر زیادی روی من داشت خلاصه ای تیتر وار از آن را برایتان گذاشتم.
التماس دعا

سلام
متشکرم. یادم می آید یک بار پیش از سفر راهیان نور خواهران دانشجو، بحثی با محوریت همین آیه ارائه دادم.
موفق باشید.

بهارهنر 23 فروردین 1389 ساعت 12:34 http://bahareart.blogfa.com

بهار هنر!
بهارهنر با هنر مردان خدا به روز است!
تعجب در تعجب با خاکهای نرم کوشک!
با هنرمندترین هنرمندان آوینی هنرمند!
بهارهنر منتظر شماست!
یاعلی!

رقابت با خواننده های دوجنسه عاقبت بازنده های لجوج

سلام
از اطلاع رسانی تشکر می کنم.

شما 9 دی دارید در عوض ما هم 25 خردادی داریم که ده ها برابر 9 دی بود .
اگر دین نداری آزاده باش!

به نام خدا
ننگ بر وطن فروشان.

ما که مشخص است ملت بزرگ ایران هستیم. اما شما که منظورت منافقین و وطن فروشان است، چیزی ندارید! در همان ۲۵ خرداد نیز به جز شما یک مشت منافق خرده پا، مردمی آمده بودند که فکر می کردند ادعای منافقین اموی مبنی بر در خط اسلام و نظام و رهبری بودن راست است. اما وقتی فهمیدند میریزید دروغ گفته و نظام و قانون اساسی و عرف و رهبری را قبول ندارد و حتی حمله کنندگان به عزاداران حسینی را مورد حمایت قرار می دهد، ایشان نیز به خیل عظیم ملت پیوستند و ۱۵۰۰ منافق سبز (دارایی امویان در کل کشور) را لگدمال کردند. اکنون که برای آفتابی شدن ۱۰۰ نفر هم ندارید. سرا را از توی ... بیرون بیاور!

به لطف خدا ملت ایران هم دین دارند هم جانباز و ایثارگر و شهید پرور هستند. مشکل شمایید که بویی از انسانیت هم نبرده اید چه برسد به ... .

باز هم مرگ بر منافقین و وطن فروشان و اربابان شان امریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد