نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

فوری – اختصاصی نامحرمانه – افشین قطبی در تل آویو !

آیا قطبی جاسوس است؟

یک مقام مطلع از سفر برنامه ریزی شده‏ی افشین قطبی به سرزمین‏های اشغالی فلسطین خبر داد. وی در این مورد توضیح نداد که آیا قطبی دیداری با مقامات رژیم صهیونیستی خواهد داشت و یا اینکه سفر او جنبه‏های دیگری دارد. گفتنی است که مقر فرقه ضاله و ضد اسلامی بهائیت نیز در فلسطین اشغالی است. 

 

 

پیش از این خبرگزاری فارس از بی‏نتیجه بودن تلاش‏های وی برای یافتن سرمربی تیم ملی ایران در افریقای جنوبی خبر داده بود [لینک] و [لینک]. هر چند فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران معتقد است که افشین قطبی در افریقای جنوبی است، ولی حتی فدراسیون نیز از این بابت اطمینان خاطر ندارد و فقط این طور گمان می‏کند و مطمئن نیست که پاسخ قطبی به سؤال‏های خبرنگار سایت فدراسیون، از کدام نقطه جهان ارائه شده است. بعید نیست که با درز این اخبار، قطبی به زودی در افریقای جنوبی حاضر گردد. 

 

 

افشین قطبی برخلاف نخستین فصل حضور خود در ایران، اکنون مورد نفرت تماشاچیان، علاقمندان و اهالی فوتبال ایران قرار دارد، اما در عوض مورد حمایت فیفا، اپوزوسیون و ضد انقلاب خارج از کشور و لابی‏های غیررسمی خاص در داخل ایران است و در حالی که پس از ناکامی در دومین فصل حضور خود در تیم پیروزی از جایگاه خود فرار کرد و با باشگاه پرسپولیس برای ختم قرارداد به توافق رسید، در خارج از کشور برضد جمهوری اسلامی ایران مصاحبه کرد، اما ناگهان در اقدامی عجیب و با قراردادی عجیب‏تر در رأس تیم ملی فوتیال کشورمان قرار گرفت. قطبی که با ادعای شناخت دو کره و قول صعود به جام جهانی به ایران آمده بود، از عمل به قول خود ناکام ماند، ولی فدراسیون بنا به خبطی که در عقد قرارداد کرده بود، و علی رغم اختلافات داخلی، مجبور به ادامه همکاری با قطبی شد. 

 

 

بسیاری از کارشناسان که توانایی افشین قطبی را فراتر از آنالیزوری نمی‏دانند، رویه‏ی او را به گونه‏ای ارزیابی می‏کنند که به نابودی کامل فوتبال ملی خواهد انجامید. برخی نیز مدت‏ها پیش از مشکوک بودن شخصیت قطبی خبر داده‏اند.

نظرات 13 + ارسال نظر

سلام
مسعودساس (سید علی) به روز شد ...
http://masoudsas.persianblog.ir
خوشحال می شیم نظر بدید.
منتظرتون هستیم.

سلام
خدا قوت.
معتقدم کوچ از بلاگفا کار درستی بوده، اما به پرشین بلاگ هم نروید، بوترابی هم بهتر از شیرازی نیست!!!

نمی دانم طاغوتی بودنش صحت دارد یا نه اگر داشته باشد مسئولین کار احمقانه ای کردند
ولی حقیقتش این است که آمدن دایی و اخراجش، آمدن مایلی کهن و استعفایش! و دعوت قطبی همه کار مدیر موفق سازمان ،آقای علی آبادیست!

سلام بر علی آقای (مدعی) اصلاح طلب
اینکه آمدن قطبی به فوتبال ایران اشتباهی تلخ و مایه شرمساری است، شکی در آن نیست و وقتی این اتفاق می افتد خیلی ها مقصر اند و هر کس مسئولیت داشته پایش گیر است. اما مقصر اصلی شخصیت منافقانه قطبی و لابی های ضدانقلاب او هستند. اگر کسی بنا به وسع خود تشخیص داده که قطبی برای کشور مفید است، اگر چه مقصر است، ولی مقصر اصلی نیست!
مثل 13 میلیون مردم که به میرحسین رای دادند ولی مقصر نبودند چون او منافقانه وارد انتخابات شد و بخشی از مردم را به اشتباه انداخت.
اما در مورد مهندس علی آبادی تا آنجا که بنده خبر دارم، دل بستگی ای به قطبی ندارد و معرفی ناگهانی علی دایی به مربی گری تیم ملی (درست پس از اینکه فدراسیون در مورد قطبی به توافق رسید) برای مقابله با همین قطبی مربی نما بوده است.

یه دوست 5 تیر 1389 ساعت 15:42

آقا بس کنید تو رو خدا. آخه شما از کجا میدونید؟ یعنی اگه قطبی بخواد بره اسرائیل موساد میاد تبلیغات کنه یا میزاره شما بفهمید
البته من هم از قطبی بدم میاد هم از مایلی کهن جانماز آب کش . کاشکی یه مربی بزرگ میاوردند نه این قطبی که هنرش فقط یه پرش یه متر و نیمی بعد از گل مساوی به قبرسه

سلام بر دوست ناشناس!!
اینکه از قطبی بدتان می آید از حسن تفاهم است! در مورد خبر هم نگفتم خودم می دانم، بلکه از یک فرد مطلع نقل قول شده است.
بنده متأسفانه در مورد مسائل امنیتی تخصصی ندارم، ولی می دانم که با مواردی مثل دستگیری ریگی و ویدیوی شهرام امیری، حتی دشمنان به اشراف و قدرت اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران اعتراف کرده اند، شما که «دوست» هستید!!

سلام و دست مریزاد استاد
از همیشه عالی تر!

سلام و متشکرم
دعا بفرمایید.

تجربه کنکور هم به تجربه هایم اضافه شد!
.....................................................................
از این که به من گفتید "اصلاح طلب" ناراحت نیستم . اگر بعد از چهار سال شما را نشناخته باشم که ...

و می دانید که من شما را با نگاه اول شناختم! (همان روزی که برای نخستین بار سر کلاس بنده حاضر شدید.)

آن وقت هم که گفتم اول برادری تان را ثابت کنید، چون با قید ما سخن گفتید، یعنی خودتان را اصولگرا معرفی کردید، خواستم بدانید که با چه کسی طرف هستید. اگر از استاد کهنه تان هم بپرسید خواهد گفت که امیرعباس خودش این کاره است. شما اگر راه و رسم نفوذ را هم آموزش دیده باشید، هنوز امیرعباس را نشناخته اید!

منتظر حظور و نظرات گرمتان هستم

سلام حاجی ارادت داریم شدید
میگم چرا تو این مملکت همه ت زر از آب در میان؟؟؟
به هر حال خبر جالبی این دفعه هم که هشت پای آلمانها گفته اسپانیا برنده میشه به من سر بزن دلم واست تنگ شده جون من سربزنیاااااااا
به قول خودت دعا بفرمائید...

سلام دوست عزیز سید بزرگوار
متشکرم و خدمت می رسم.

[ بدون نام ] 19 تیر 1389 ساعت 08:57

وقتی قطبی با سوال یکی از خبرنگاران که اگر در آفریقا بوده اید نام هتل خود را بگویید یا در کدام منطقه مستقر بودید مواجه شد انگار که آتش زیر خاکستر شعله ور شده باشد.او با لحن تندی جواب داد«مگر باید پاسخگوی شما هم باشم،چرا باید در این مورد به خبرنگاران جوابی بدهم؟»

با تمام این شرایط قطبی همچنان روی مواضعی که گرفته پافشاری می کند ومی گوید که در آفریقا حضور داشته و11 بازی از جام جهانی را هم از نزدیک تماشا کرده است. به گفته خود قطبی حرف او خودش سند است و اصلا دلیلی وجود ندارد که او بخواهد برای کسی عکس یا بلیت سفرش را رو کند.

اما همه مانده اند که حرف آقای قطبی که حکم شاهدش هست باور کنند یا .... یا تمام تناقضاتی که از خود حرفهای ایشان در رابطه با حضورشان در آفریقای جنوبی کشف شده است!

جواد 22 تیر 1389 ساعت 16:46

سلام و خداقوت برادر سوال من مربوط به بحث تکراریه وبزای بهشت و شهید عطاییه چون داریم یک نرم افزار با موضوع آیات شیطانی و رشدی کار می کنیم می خواهم مطمئن بشم که بحث شهید عطایی چقدر سندیت داره بینی و بین الله جوابشو صادقانه بگو یا علی.

سلام
شما را نمی گویم، اما از دید ناقص بسیاری از دوستان ارزشی خسته شده ام. جلسه بگذارید حضوری بیایم و صحبت کنیم.
کسانی که به دروغ مدعی شدند این داستان بنده واقعی است و خانواده شخصیت داستان مرا می شناسند، بگویید سند ارائه کنند.
جرم بنده این است که یک داستان با باورپذیری بالا، دیالوگ های قوی و برای نخستین بار درجهان با زاویه دید مصاحبه ها توشتم.
می دانید که بعد از ویزای بهشت، هالیوود از این زاویه دید در فیلم هایش استفاده کرد.
حتما جلسه بگذارید صحبت کنیم و برای این کار خصوصی شماره بدهید تا قرار بگذاریم. حتی از این داستان هم در کارتان به نوعی می توانید استفاه کنید که توضیح خواهم داد.
موفق باشید.

[ بدون نام ] 24 تیر 1389 ساعت 07:56

ببخشید ویزای بهشت چه تاریخی نوشته شد؟

سلام
سوال خوبی پرسیدید، چون در یک جلسه نقد با حضور این جانب، شخصی به دفاع از هالیوود، خواست بگوید فیلم «قتل یک رئیس جمهور» پیش از ویزای بهشت بوده است. آن بنده خدا تاریخ چاپ «کتاب» ویزای بهشت را در نظر می گرفت نه تاریخ نشر اولیه داستان در روزنامه کیهان و دیگر نشریات را!

داستان ویزای بهشت صرف نظر از تاریخ نگارش نخست، در سال ۱۳۷۸ درجشنواره سراسری دفتر هنر و ادبیات ایثار بالاترین رتبه را آورد و سپس در سال ۱۳۷۹ در روزنامه کیهان به چاپ رسید. بعد از آن چند ماهنامه نیز به چاپ آن اقدام کردند.

در اسفند ۱۳۸۲ ویزای بهشت در نشریه هفت قفل (دانشگاه امام صادق ع) به چاپ رسید و پس از آن نشریه یا لثارات داستان این جانب را _ به دروغ _ به عنوان حقیقت منتشر کرد.

تازه بعد از این ماجرا یعنی از اواسط سال ۱۳۸۳ تقلید از زاویه دید آن به ویژه در آن سوی مرزها آغاز شد.

کتاب ویزای بهشت (مجموعه ۹ داستان کوتاه برگزیده در جشنواره های کشوری) با اصرار دوستان در سال ۱۳۸۷ توسط انتشارات صریر (بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس) به چاپ رسیده است.

چند تن از دوستان فیلمساز بارها تقاضای تولید یک مستند در همین خصوص را کرده اند که تا کنون رد کرده ام.

موفق باشید.

کنکاش 26 تیر 1389 ساعت 18:18 http://kankash.blogsky.com

سلام
در وبلاگ تازه تأسیس کنکاش از ویدیو ماهواره ای کانال یک و شهرام همایون (معروف به شهرام گدا) نوشته ام.
شما را برای بازدید دعوت می کنم.
متشکرم.

khakriz1 4 مرداد 1389 ساعت 00:31 http://www.khakriz1.blogsky.com

سلام برادر
من شما رو لینک کردم لطفا من رو هم اگه صلاح می دونید لینک کنید
ممنون

سید فرهاد 5 مرداد 1389 ساعت 00:56 http://pakmardan.blogfa.com

سلام علیکم بزرگوار
میلاد منجی عالم بشریت حضرت بقیة الله الاعظم مهدی موعود

عجل الله تعالی فرجه الشریف را خدمت شما و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض نموده و همه شما عزیزان را در پناه آن بزرگوار میسپارم
جانم فدایت یا زهرای مظلوم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد