نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

اعلام محل و ساعت استقبال از امام امت در قم

استاندار قم با صدور پیامی اعلام کرد: مراسم استقبال از ولی امر مسلمین ساعت 8 صبح سه‌شنبه از مسیر خیابان 19 دی، چهارراه بازار و میدان آستانه انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور در پیام خود به مناسبت سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان قم، زمان ورود ولی امر مسلمین را 27 مهرماه مطابق با میلاد حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) ساعت هشت صبح اعلام کرد.

در این پیام همچنین مسیر استقبال از مقام معظم رهبری خیابان 19 دی، چهارراه بازار و میدان آستانه اعلام شده است

 

در پیام استاندار قم آمده است: تاریخ درخشان ایران اسلامی، قم را نه در محدوده‌ای جغرافیایی و سرزمینی، بلکه به عنوان درخشان‌ترین نقطه سرشار از اندیشه، خرد، پارسایی و فقاهت اسلامی شناخته و می‌شناسد.

شهری که مناره‌های سر به فلک کشیده حریم آسمانی و حرم مصفای کریمه اهل بیت فاطمه معصومه(س) و شیدایان در طواف حریمش، شاهدان جاودان شکوهمندی و نستوهی‌ این آب وخاک بوده‌اند.

 

 

در ادامه این پیام آمده است: سرزمین پاکی که حرم آل‌الله بوده و در سخت‌ترین و سیاه‌ترین روزهای رفته بر پیروان حقیقی آنها، مأمن و پناهی آرام و مطمئن برای پارسایان، عالمان، محدثان، فقیهان و دوستداران حقیقت ناب محمدی بوده و هست.

 

 

در این پیام افزوده شده است: شکوه و عظمت این سرزمین مقدس، آن زمان آشکار شد که این شهر خاستگاه و محل ظهور معجزه عظیمی به نام انقلاب اسلامی، به رهبری و امامت تجلی و اسوه حماسه و عرفان مرجعیت شیعه، حضرت امام خمینی(ره) شد؛ حادثه‌ای که عرفان، فقه و فلسفه و اخلاق را به میان کوی و برزن گیتی کشاند و حقیقت ذاتی همه‌ آموزه‌های انبیا و اولیای خدا را به منصه ظهور رساند.

 

 

در بخش دیگری از پیام استاندار قم افزوده شده است: نهضتی که با عظمت، اخلاص و روح الهی بنیانگذار و همراهی و دلباختگی نخستین شهیدان و شیدایان جان بر کف آن، که خون پاکشان سنگفرش کوچه و خیابان شهر جهاد و قیام شد، بر کرانه‌های تاریخ بشریت، چشمه‌ای را جوشاند که زلالی و گوارایی آن تا ظهور منجی عالم بشریت کام بشریت را سیراب خواهد کرد.

 

 

در این پیام آمده است: مردمان ام‌القری جهان تشیع و ساکنان حرم امن اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، سجاده‌نشینان محراب سبز جمکران، همواره بر سر پیمان خود با امام عصر (عج) و نائبان بر حق، نشانه‌های افتخار و سربلندی را نصیب خود کرده‌اند؛ نقش موثر و اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی و حضور فعال و بی‌نظیر و مثال زدنی جوانان غیرت‌مند آن، در جبهه‌های حق علیه باطل که به حق زیبنده خطاب امام هفتمین با لقب «پاره‌های پولاد» بوده‌اند، گواه سربلندی ساکنان شهر قم است، افتخار و سربلندی است که پس از ارتحال آن عزیز سفر کرده نیز نشان ولایت‌مداری، دین باوری و تبعیت از رهبری را بر شانه‌های ستبر این مردم نهاده است.

 

 

در پیام استاندار قم افزوده شده است: اینک همزمان با تلالؤ گوهر درخشان گنجینه آسمانی موسی بن جعفر(ع) ثامن الحجج علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، شمیم حضور نایب امام عصر(عج) بر فضای شهر قم می‌پیچد و خاک این سرزمین پذیرای وجود نورانی و مطهر فرزند پر افتخار حوزه و فقاهت، فرمانده همیشه بیدار سنگر مبارزه، جهاد، محراب و شهادت، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله) خواهد بود و بار دیگر برگی پر افتخار بر تاریخ درخشان این شهر نگاشته خواهد شد.

 

 

در این پیام آمده است: خیل مشتاقان و علاقمندان به انقلاب اسلامی و پیروان اسلام ناب محمدی با همه شور و عشق برخاسته از ایمان خود، ساعت هشت صبح سه شنبه 27 مهرماه، چشم به راه قدوم رهبر مسلمانان جهان و در استقبال از نایب بر حق امام زمان(عج) خیابان 19دی، چهارراه بازار و میدان آستانه را یکپارچه غرق در شادی و سرور خواهند کرد و گلواژه‌های ارادت و اطاعت بر دست، لبیک گو در انتظار بیعتی دوباره مسیر مقتدایشان را گلباران می‌کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
کلیپ سرا 24 مهر 1389 ساعت 16:34 http://kole-bar.blogfa.com/

سلام
سر فرصت یه سر به ما بزن
یه ذره بیشتر وقت بزار یه نظرم بده
یا حق

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد