نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نمایندگان امام امت به بخش‌های استان قم سفر می‌کنند

فرماندار قم اظهار داشت: هیات‌هایی از طرف مقام معظم رهبری به بخش‌های استان، سفر و از نزدیک با مردم این مناطق دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

 

عبدالسعید حقیقی مقدم در جلسه شورای اداری استان که در تالار معصومیه استانداری برگزار شد، با بیان این‌که با هماهنگی‌های انجام شده شرایط مطلوبی برای استقبال از مقام عظمای ولایت فراهم شده است، اظهار داشت: در راستای تسهیل در رفت و آمد مردم در ایام دیدارهای رهبر معظم انقلاب با اقشار مختلف، کمیته حمل و نقل در فرمانداری، تشکیل و در این زمینه تدارک های لازم دیده شده است.

 

وی اظهار داشت: هیات‌هایی از طرف مقام معظم رهبری به بخش‌های استان، سفر و از نزدیک با مردم این مناطق دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

 

فرماندار قم، دیدار نمایندگان مقام معظم رهبری با مردم بخش‌های استان را موثر دانست و افزود: این اقدام در راستای انتظارات مردم و در واقع پاسخ به عطش و اشتیاق مردم بخش‌های مختلف استان نسبت به مقام معظم رهبری است.

 

وی با بیان این‌که ستادهای مردمی زیادی به صورت خود جوش در مراسم استقبال از مقام عظمای ولایت اعلام آمادگی کردند، افزود: از این ستادها درخواست می‌شود که هماهنگی‌های لازم را با فرمانداری قم داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد