نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

طرح کاربردی حمایت از داوران / پیامک به عادل فردوسی پور

برنامۀ نود این هفته به ناامنی داوران فوتبال در زمین مسابقه اشاره  داشت. تصویری هم از کتک خوردن و فرار یک داور به نمایش درآمد و عادل چند بار تأکید کرد که باید از داوران حمایت شود. در همان اثنای برنامه پیامکی برای عادل فردوسی پور فرستادم که عیناً در این­جا می­آورم:

 

 

چند پیشنهاد برای حمایت از داوران:

-          تجهیز داوران به لباس ایمنی (ضمن هماهنگی با فدراسیون موتور سواری)

-          قراردادن محافظینی در اطراف زمین برای کتک کاری با مهاجمین (ضمن هماهنگی با فدراسیون هنرهای رزمی)

-          جبران خسارت داوران با پول­های کلان (ضمن هماهنگی با دست­های پشت پرده)

-          سرپوش گذاشتن روی اشتباهات داوران و رسانه­ای کردن زشتی­ها (ضمن هماهنگی با عادل فردوسی­پور)         

نظرات 7 + ارسال نظر
برادر 30 فروردین 1391 ساعت 00:17

همش واقعیه طنز نیست بالخصوص دو تای آخر

علی آخوندزاده 30 فروردین 1391 ساعت 00:58

اگرچه گفته می شود درمان رفتارهای ضد اخلاقی در همه بخش های فوتبال در کوتاه مدت میسر نیست اما مسئولان هم انگیزه ای برای تسکین آن نشان نمی دهند .
من که تا به حال پدرم نگذاشته به استادیوم بروم! ولی از دوستانم که یواشکی و بی اجازه پدرشان به استادیوم رفته اند! شنیده ام که اوضاع استادیوم یادگار امام قم هم خیلی جالب نیست!
اگر کار فرهنگی بستری بخواهد و آن بستر در تهران ، اصفهان، و شهر های دیگر ایران فراهم نباشد قطعاْ و یقیناْ این بستر در قم که باید الگوی همه شهرهای (به اعتقاد من) جهان اسلام باشد ، کاملاْ مهیاست . این که چرا اقدامی نمی شود واقعاْ جای سؤال است

سلام
از قم نگویید که دلم از نادانی مسئولین بعضی دستگاه ها خون است. ظرفیت قم به عنوان کانون معنویت و اندیشه در جهان اسلام، توسط این مسئولین دولتی قابل استخراج نیست.
بگذریم.

طیبه علی 30 فروردین 1391 ساعت 09:07 http://basijansarolzahra.parsiblog.com/

سلام و خدا قوت
دلم نیامد نظر نگذاشته بروم ...
حقیقت تلخ است ... برای همیشه ...
برای همین یا پشت پرده از آن نگه داری می کنند و یا پنهانی ...
عالی است ...
فقط همین ...

سلام و متشکرم
امیدوارم همیشه موفق باشید.

زهرا 30 فروردین 1391 ساعت 15:27 http://zahra1377.blogsky.com

خوشم میاد که عین حقیقت رو فرستادی
(وبلاگ تنهایی آپ شد)

پایگاه 1 31 فروردین 1391 ساعت 00:53

سلام علیکم برادر غیبت صغری کی به سر می آید؟ دلمان برای صداتون تنگ شده.

سلام برادر عزیز پایگاه یکی
ارادتمندم.

عرفان هدایت پور 1 اردیبهشت 1391 ساعت 14:30 http://soroshmehr.ir

دوست عزیز، از سادگی شما خیلی ناراحتم. برادرم، شما کجای کاری؟ این پروژه ناجوانمرادنه جریان انحرافی قضیه اش برای سال گذشته بود و تاریخ انقضای اون گذشت. شما کجای کار هستی؟ از سادگی شما و امثال شما برادران عزیزم خیلی ناراحتم. و متاسفم که هنوز هم متوجه نشدید. راه اندازان ناپاک این پروژه هم دیگه به این دستاویزهای سیاسی چنگ نمی زنند چون تاریخ انقضای اون گذشت. این پروژه از سال پیش شدت گرفت تا دوست داران و حامیان و همفکران احمدی نژاد در انتخابات مجلس رای نیاورند. دیگه این پروزه تمام شد پسرم.

پروژه تمام شد؟ یعنی مشایی دستگیر شد؟ یعنی ارتباط او با اختلاس سه هزار میلیاردی میلیاردی مشخص شد و محکوم شد؟
یعنی او از انحرافات فکری خود دست کشید و توبه کرد و معذرت خواست؟
یعنی او از اظهارات التقاطی خود مبنی بر دوستی با اسرائیل و حلیّت موسیقی و اختیاری بودن حجاب و دشمنی با قوانین عفاف و آزادی رقص زنان برای مردان (ماجرای ترکیه) و هماهنگ دانستن دف و موسیقی با قرآن و جسارت به پیامبران و قرار دادن مکتب شاهنشاهی در برابر مکتب اسلام و شاهنامه در برابر قرآن و قرار دادن طنز به عنوان بالاترین عبادت و ... دست کشید و عذر خواست و توبه کرد.

برای مهمترینش یعنی ابراز دوستی با مردم اسرائیل که سخنان صریح امام خامنه ای را داریم. آیا او بعد از بیانات امام خامنه ای عذرخواهی کرد یا با پررویی نامه نوشت و با بازی با کلمات گفت که محکم در صحنه می مانم؟! و در صحنه ماند و رو در روی مراجع عظام و ولی فقیه و دل سوزان انقلاب قرار گرفت و به دلالان رابطه با آمریکا باج داد و با بانوان هنرمند جلسه خصوصی گرفت و وام داد و حمایت کرد و ... بگذار در این مجال بیش از این نگویم.
کجا تمام شد جوان عزیز. منتظر یادداشت من در باره «همۀ گناهان مشایی» باش.

اینکه در وبلاگت کامنت گذاشتم، می خواستم ببینم واقعا در اشتباهی یا بنا به معادلات روزگار عالمانه در دام (آغوش) جریان انحرافی هستی که خوب مسئله مشخص شد.
به عنوان یک برادر بزرگ تر که از 13 سالگی در جبهه بوده و بعد از آن در جبهه های مختلف بوده و حتی در دولت حضور داشته و تمام این حشرات را که دور دکتر را گرفته اند از نردیک می شناسد، توصیه ای هم برایت دارم، تو هنوز اول دوران هستی و حق داری به معاشت فکر کنی، اما بدان که: لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم.
دست از قدرتمداران منهای اخلاق و ولایت بکش و نزد خداوند ببر که قدرت لایزال و مطلق است.
یا حق.

امیر عباس جعفری 1 اردیبهشت 1391 ساعت 16:54 http://namahramane.blogsky.com

پ.ن: این هم برایم جالب و جدید بود که جریان انحرافی شکست مفتضحانه در انتخابات مجلس را به پروژه سازی در مورد انتخابات مجلس نسبت می دهد. در هر صورت دو نکته قابل گفتنی است:

1- این هم از اشتراکات فرقۀ انحرافی با مدعیان اصلاحات است که پس از شکست در انتخابات، به جای اینکه درس بگیرند و به آغوش امت و آغوش ولایت بازگردند، فرافکنی می کنند. (اشتراکات دیگری هم دارند که فعلاً بماند).
2- همین که می گویند شکست در انتخابات مجلس به خاطر تنفر مردم از جریان انحرافی است، اعتراف بزرگی است که ناخودآگاه مرتکب شده اند.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد