نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

بوی بهار می‌آید

بوی بهار می‌آید. بوی عید، بوی ماهی‌های سرخ، بوی هفت سین، بوی سبزه. بوی باران. بوی دل‌های بارانی. بوی دل‌های آسمانی. بوی عرش. بوی آیه‌های نورانی قرآن. بوی صلوات. بوی نماز. بوی دعای مادر پشت سر جوانان دم بخت. عطر اشک‌های مادر شهید پای سجاده‌ی دعا. بوی گلزار شهدا، بوی غیرت، بوی شرف، بوی مردانگی. عرض شد که از زنده بودن این شهر و این مملکت خرسندم. به خودم می‌بالم که در ایران اسلامی زندگی می‌کنم. این روزها یک حس خوب دیگر هم دارم. حسی که از شوق دیدار یاران سرچشمه می‌گیرد. حس پریدن، حس مهاجرت. سهراب هم با من هم‌نوا شده است که: زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد. 

زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد [لینک]

نظرات 3 + ارسال نظر
گروه اکسیر 25 اسفند 1387 ساعت 11:16 http://www.ex1r.com

با سلام.

وبلاگ جالب و پرمحتواییی دارید . تبریک میگم . خوشحال میشیم از وبسایت ما هم دیدن کنید.

ما در وبسایت خود با برنامه های نظیر اسپمر رایگان رومها ، اموزش تخصصی هک ایدی و سایت ، سورسهای کمیاب و درخواستی شما ، مقالات جالب و ... منتظر شما هستیم.

موفق باشید.

[ بدون نام ] 25 اسفند 1387 ساعت 12:45

سلام خوب عالم زمینی
زیباترین و بهترین ها را در سال نو برای شما و خانواده محترم آرزو دارم .وقتی تحویل سال وقت تلاوت آیات آسمانی به یاد این خواهر زمینی هم باش.

سلام بر خواهر بزرگوارم
متشکرم از لطف شما. حیف که علی رغم تصمیم نتوانستم جلسه نقد خدمت برسم.
بهترین‌ها را در دنیا و آخرت برای شما و خانواده محترم آرزومندم.
دعا بفرمایید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد