نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

دستگیری دکتر(!) عبدالمالک ریگی و خواص

 

شیخ خوش خواب: به بنده خبر دادند که به آقای ریگی تجاوز شده، یاد پسر خودم افتادم و قلبم سوخت !!!

مسترچیز: اگر تقلب نشده بود هیچ وقت هواپیمای امریکا در بندرعباس چیز نمی شد.

عایشه هاشمی : بابام با دستگری عبدالمالک موافق نیست.

محسن رضایی : ریگی از نخبگان جوان کشور است که بی کاری باعث بهره برداری استکبار از او و پسر من شده است.

 محمد باقر قالیباف : من به بچه های اطلاعات پیشنهاد داده بودم تا با مدیریت اطلاعاتی این شرور را در تونل توحید دستگیر کنند.

علیرضا بهشتی: سرنوشت ریگی را باید اقلیت مجلس تعیین کند.

عباد شوکولاتی(سید خندان): به قول دوست عزیزم دکتر جورج سوروس باید با ادبیات مردمسالارانه با مردم سخن گفت (چه ربطی داشت؟)

حضرت مجمع تشخیص: باید مرز ریگی با معاندین نظام معلوم شود. 

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام
مطلب جالبی بود.

سلام دوست جدید امیر عباس
از شما متشکرم.

رها آرامش 8 اسفند 1388 ساعت 11:00 http://hich.wordpress.com

سلام . من مطالب طنز زیادی در مورد دستگیری ریگی خوندم ولی این یکی به دلم نشست .
موفق باشید دوست قدیمی!

سلام
نظر لطف شماست.
فرمودید دوست قدیمی؛ به گمانم قدیم ها به وبلاگتان آمده بودم درست است؟

اثلاه تلب 8 اسفند 1388 ساعت 11:20

دیگه برا آقای خاتمی دوتا دوتا پرانتز باز میکنید؟

سلام
کلی به اسمتان فکر کردم تا فهمیدم یک نوع اسلاح! طلب هستید :)

خوشمان آمد !!!

همیشه شاد باشید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد