نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

آقای دایی لطفاً از من شکایت کنید


معلم و شاگرد

آقای اسطوره! سلام. من از شما بدم می‌آید، لطفاً از من شکایت کنید. البته من آن زمان که گل‌زنی را شروع کردید، با اینکه استقلالی بودم همواره شما را تحسین می‌کردم. آن وقت که گل می‌زدید و دست‌ها را باز می‌کردید و مثل هواپیما روی چمن سبز به پرواز درمی‌آمدید. بعد که هی دویدید و گل زدید و هی مردم را خوش‌حال کردید. البته در جام جهانی شما خیلی بد بودید و اکثر اهالی فوتبال معتقد بودند شما بی‌جهت در ترکیب تیم هستید، من هم از شما لجم گرفته بود، ولی از شما بدم نمی‌آمد. همیشه معتقد بودم کسی که از بحران‌ها می‌جهد، کسی که بهترین موفقیت‌ها را در سخت‌ترین شرایط به چنگ می‌آورد، حتماً باید رابطه‌اش با خدا خوب باشد و بر خلاف شما لابی‌های دنیایی را بی‌ارزش می‌دانم. شما به قول خودتان لابی دنیایی‌تان هم قوی‌تر بود. هر چند در مورد تصدی سرمربی‌گری‌ تیم ملی گفتید که لابی‌تان خدا بوده، اما برای این ادعایتان سندی ارائه نکردید! راستی آقای بذرپاش که دوست صمیمی دکتر احمدی‌نژاد هستند، در سایپا چه جایگاهی دارند؟!

وقتی که سرمربی تیم ملی شدید با اینکه معتقد بودم در حق قلعه نویی جفا شد، اما باز هم از شما حمایت کردم و از صمیم قلب برای موفقیت شما و تیم ملی فوتبال کشورم دعا کردم. اما حالا دیگر از شما بدم می‌آید. شمایی که برای هیچ و پوچ شخصیتی چون محمد مایلی کهن را به دادگاه کشانیده‌اید. شما به برکت امثال مایلی کهن و با استفاده از ظرفیت فوتبال این آب و خاک و با پامال کردن حق جوان‌ترها و حضور در تیم ملی در سن سی و چند سالگی آقای گل جهان شدید.

چطور نمی‌فهمید که حق استادی یعنی چه؟ چطور نمی‌دانید که مایلی کهن برای این ایران، برای این فوتبال، برای این جوانان و برای بازیکنان این مرز و بوم از جمله خود شما چه زحمت‌هایی متحمل شده؟ آقای اسطوره! چطور نمی‌فهمید که اگر چه مایلی‌کهن چندسالی است کمی عصبی‌مزاج شده ولی او نیز اسطوره است؟! آقای اسطوره شما می‌خواهید چه چیزی را ثابت کنید؟ کی سابقه داشته یک کارشناس را برای دادن نظر مخالف به دادگاه بکشانند؟ آقای اسطوره! مقام چهارمی فوتسال جهان را یادتان هست که توسط همین مربی به دست آمد و هرگز تکرار نشد؟ آن هم در زمانی که تیم دوم مغلوب ایران شده بود؟ جام اخلاق همان دوره و برگزیده شدن سید مهدی ابطهی را چطور؟ نه گمان نمی‌کنم. آقای اسطوره‌ی فراموش‌کار! شما خیلی چیزها را فراموش کرده‌اید و من از اسطوره‌های فراموش‌کار بدم می‌آید. چطور نمی‌فهمید که مایلی‌کهن اسطوره است؟ من از اسطوره‌هایی که اسطوره‌ها را به دادگاه می‌کشانند تا خودشان را اثبات کنند بدم می‌آید. آقای سرمربی! من از کسانی که لابی‌شان قوی‌تر است بدم میآید. آقای اسطوره! شما در جام جهانی بد بودید، بسیار هم بد بودید و با قرار گرفتن در ترکیب تیم، حق جوانان و حق مردم را ضایع کردید. شما بد بودید و محاکمه‌ی مایلی کهن دردی از شما دوا نمی‌کند. من از کسانی که با به چالش کشیدن دیگران، می‌خواهند بدی‌های خودشان را ماست مالی کنند بدم می‌آید. آقای دایی لطفاً از من شکایت کنید، من از شما بدم می‌آید.

نظرات 10 + ارسال نظر
سید فرهاد 10 اردیبهشت 1387 ساعت 10:02 http://pakmardan.blogfa.com

سلام علیکم دلاور.
برادر عزیزم امیر عباس گل.
راستش من در این تعجبم این علی دائی چگونه و چجوری تونسته توپ زدنو یاد بگیره چه برسه که فوتبالیست هم باشه.
راستش و بخواهید من اصلا از ورزش فوتبال بدم میاد و هیچ علاقه ای هم به این ورزش ندارم البته عقاید متفاوت است یکی علاقه به کشتی یا والیبال و یا ................ ورزش دیگه ای داره منتیه متاسفانه من حقیر اصلا طرفدار فوتبال نیستم مخصوصا از این علی دائی که هنگام حرف زدن همش اب دهنش بیرون میریزه دیگه بدتر......... من فقط ارادت به قهرمانان واقعی که در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند و میتوان گفت ورزشکاران و دلاوران واقعی بودند و دارم
نه این تیپ ادمها مثل علی دائی هاااااااااااا
دست حق یارتان

سلام بر شما
از شما متشکرم. البته اگر آقای دایی حد خود را بشناسد می‌تواند در خدمت ورزش کشور باشد. ولی ظاهرا در راهی قدم گذاشته که انتهایش ترکستان است!
دعا بفرمایید.

رجبی 10 اردیبهشت 1387 ساعت 15:54

سلام خسته نباشید من رجبی هستم می شه از این به بعد برای من از طریق مسنجر بفرستید ممنون
می شوم
یاعلی

با سلام و تشکر
شما را می‌شناسم؟
من از مسنجر استفاده نمی‌کنم.
یا حق

خواهر 11 اردیبهشت 1387 ساعت 10:02 http://ghalamranjeh.blogfa.com

هو الطیف
سلام استاد
به اعتقاد من نباید اجازه داد کسی که سلام نمی‌ کند و توهین آمیز صحبت می کند نظرش عمومی شود چه برسد به اینکه پاسخ هم بدهید.
این طرف را من شک دارم که اصلا ارزشی باشد چون وبلاگش فقط شبیه وبلاگ های دفاع مقدس است و تا حالا با خیلی از ارزشی ها درافتاده. اگر هم بخواهیم امتیاز بدهیم زشت ترین و سیاه ترین وبلاگ با موضوع دفاع مقدس متعلق به اوست.
در مورد مقاله شما هم عرض کنم که از این زیباتر نمی شد حرکت زشت علی دایی را تذکر داد. دست شما درد نکند و مثل همیشه از شما چیز یاد گرفتیم.
الهم عجل لولیک الفرج.

سلام بر خواهر فرهیخته ام
از شما متشکرم و به نظر شما احترام می‌گذارم و در کامنت بعد توضیح می‌دهم.
دعا بفرمایید.

امیر عباس 11 اردیبهشت 1387 ساعت 10:50 http://namahramane.blogsky.com

به نام خدا و با سلام خدمت بازدید کنندگان ارجمند
با عنایت به نظر خواهر محترم، کامنت فردی که خود را حسین معرفی کرده حذف می‌شود و برای باقی نماندن شبهه، در اینجا پاسخ ارائه شده به او درج می‌گردد:

اولا سلام
ثانیا حب و بغض شما مسئله‌ی من نیست. شاید برای شما عجیب باشد که من علاوه بر همه مشاغل هم داور فوتبال بوده‌ام، هم مربی و هم مسئول برگزاری چندین دوره مسابقات فوتسال. آن قدر بگویم که تیم فوتبال انتقال خون قم در زمان سرمربیگری این جانب یک دسته بالا آمد و در همان سال در مسابقات فوتسال جام رمضان هم در میان ۴ تیم بودیم!
اینها به جز سوابق بازیگری است که هنوز هم ادامه دارد و در تیم فوتسال جانبازان عضویت دارم. باز هم هست که بماند. و ورزشی نویسی هم جای خود داشته است که اکنون فقط وقت اجازه نمی‌دهد و الا ... !
البته اینها در پرداختن این جانب به ورزش در وبلاگ‌هایم کاملا مشهود است و خواستم به شما که بی‌گدار به آب زده‌اید اطمینان دهم که تا به موضوعی مسلط نباشم در آن باره نظر نمی‌دهم.
اینها را هم ببینید برای آخرت تان خوب است:

«فتح الله» زاده مدیری که پیر شده است
http://namahramane.persianblog.ir/post/7

چرا علی آبادی کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال شد؟
http://namahramane.persianblog.ir/post/8

از فوتبالیست‌ها بیاموزیم
http://namahramane.persianblog.ir/post/9

مربی اخراجی ارزانی تیم ملی
http://revaiat.blogsky.com/?PostID=43

موسوی 11 اردیبهشت 1387 ساعت 15:32 http://kashanhami.blogfa.com/

با سلام
به نظر من مایلی کهن نه تنها بر سر علی دایی ، بلکه خداداد عزیزی و میناوند و مهدوی کیا و کریم باقری و ... که ستون فوتبال ایران شدند حق دارد و ...
مطلب جالبی بود و حقی فراموش شده را گفتی
با اجازه لینکش کردم.

سلام بر شما
همین طور است و بنده هم عرض کرده ام.
متشکرم و موید باشید.

عباس 12 اردیبهشت 1387 ساعت 11:58 http://mantaqeh.coo.ir

بسم الله
سلام
این پستتون حرف دل ما هم بود . ولی در باره پست ره پویان ای کاش یه مراجعه به سایت رهپویان و عکی کامل یادمان می انداختید و بعد این پست رو می ردید حدود ۱۵ تا ۱۶ عکس از زوایای مختلف از یادمان . ای کاش از عدم وجود ترکش در حسینهی می نوشتید . ای کاش فیلم انفجار رو هم می دیدید ای کاش می دیدید که بعد از انفجار هنوز پایه ها و چهار چوب یادمان سالمه و شیشه ها خورد شده . ای کاش ...
نمی دانم کارشناسان چطور در ۲ ساعت به این نتیجه رسیدند . خبر رسانی کافی بود ؟؟؟ حجم خبر کافی بود ؟؟؟ یادتون رفته سرباز بازی سپاهان رو که احتمال داشت بینایی اش از دست بره . می دونم چون اهل ورزشید یادتون هست خبر شهید شدن ۱۳ نفر به اندازه چشم یک سر باز اهمیت نداشت ؟؟؟ اگر گفتند شهادت گونه چون هنوز هم آخرین بررسی ها خبرش بیرون نیومده و در جایی که مشخص نیست هنوز نتیجه کار توقع ندارید که بگن شهید ؟؟؟ اگر یک بار خبر گزاری ها رو مرور می کردید می تونستید بخونید که همون کسانی که گفتند خرابکاری نیست بعد گفتند که البته احتمالش هم منتفی نیست و در بررسی های بعدی اعلام می شه ... ای کاش شما هم کارشناسی نمی کردید .
یا امیر المومنین حیدر کرار (ع)

سلام
من از شما متشکرم و دلم با شما و دوستان کانون است. همه عکس‌ها را دیدم هیچ کدام کامل نبود و مین ها و غیره را دوستان سانسور کرده بودند. ضمن اینکه همه‌ی این موارد را که برشمردید کارشناسان باید کارشناسی کنند و کرده‌اند و بنده فقط نظر دوستان کارشناسان را تایید کردم البته پس از اینکه خود اطمینان حاصل کردم. اخیرا هم که آقای اژه‌ای همین نتیجه را تاکید کردند.
دعا بفرمایید.

مهدی خانعلی زاده 13 اردیبهشت 1387 ساعت 21:05 http://www.MehdiNews.com

سلام
دفاع از شخصی مثل مایلی کهن انتهای بی خردی است.
یا علی

یک کلمه هم از زبان مادر عروس :)

راستی چرا خودتان را دانشجونما می‌دانید؟ هر چند من موافقم!

پازل 16 اردیبهشت 1387 ساعت 02:11 http://www.pazzel.parsiblog.com

سلام
حالا چرا این وسط به بذرپاش گیر می دید!؟ نکنه شما بر خلاف نوشتتون دوست دارید جوان گرایی وجود نداشته باشه و .....

لطفا با دقت بیشتری مطالعه کنید. آقای دایی مربی سایپا هستند و از همین‌جا مربی تیم ملی شده‌اند. من از علی دایی پرسیده‌ام که آقای بذرپاش در سایپا چه جایگاهی دارند؟! (اشاره‌ای به لابی علی دایی!)

ناصر 24 اردیبهشت 1387 ساعت 09:34

برادر من متعجبم که شما حرفهای بی پایه و اساس مایلی را که هیچ سندی برایش نداشته را شنیده اید حرفهایی که همه ئروغ بوده اند اینکه دایی در کار مربی دخالت می کند اینکه رئیس فدراسیون عوض کرده وقتی که استناد می خواهند می گوید من این را از ضیایی شنیدم یا اینکه فلانی به من گفت به نظر شما مایلی با این روش که این شنیده های خود را به عنوان قطع و یقین در سیمای ملی اظهار کند و آبروی یک انسان را بدون اینکه وی حضور داشته باشد شایسته احترام است آیا این روش اسلامی است به راستی مایلی با این روش و سکنات که حمایت از مهدوی کیا می کند و واقعیتهای فوتبال در بزرگی دایی را کتمان می کند و انصاف در حق وی رعایت نکرده رفتار مسلمانی دارد راستی این که مایلی براساس روابطی مربی تیم ملی شد و دایی را که قبلا از او ۸هم در تیم حضور داشت را دعوت کرد و به دلیل جربزه شخصی وی توانست در تیم خود ار ماندگار کند چه منتی است که بر سر دایی می گذارید راستی مگر دایی را مایلی به تیم دعوت کرد مگر وی نبود که دایی را کنار گذاشت اما وقتی دید کسی نیست که مانند دایی کارگشا باشد وی را به اجبار دعهوت کرد چه راحت تلاش افراد برای اثبات خودشان را نفی می کنید راستی اگر شما جای دایی بودید و می دیدید که یک نفر بدون هیچ استنادی فقط به واسطه شنیدن هایش شما را به استهزا و تمسخر گرفته چه می کردید هان کمی از آن برج عاج خود فرود بیائید و ببینید که رفتار مایلی با هیچ منطق اسلامی و انسانی قابل پوزش نیست

سلام
یا آقای دایی خود این کامنت را نوشته‌اند یا احتمالا کسی که به شدت به ایشان نزدیک است و یا یکی از طرف‌دارن سرسخت ایشان و یا یکی از دشمنان سرسخت مایلی کهن. از این رو این کامنت را تایید می‌کنم تا سخن ایشان نیز شنیده شود. آن قدر عرض کنم که اولا هر کلام غیر قابل اثباتی خلاف واقع نیست و ثانیا من نگفته‌ام که هر چه مایلی کهن گفته صحیح است، من از نفس به دادگاه کشاندن چنین موضوعی ناراحت شدم.
خیلی از بزرگان هم همین را گفتند. از جمله علی پروین.
موفق باشید.

مظلوم 25 اردیبهشت 1387 ساعت 21:36 http://sohah.blogfa.com

متاسفانه بعضی افراد در بسیاری از منصبها ادعای مالکیت تام دارند منجمله جناب دائی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد