نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده

در یادداشت قبل [+] گویا بلد نبوده‌ام منظورم را برسانم و یک دوست ارزشی گوشه‌ای از مطلب را جسارت به حضرت آقا تشخیص داده‌اند. باید عرض کنم که بنده مرید محض مقام معظم ولایت هستم و رفتار من در برابر منویات حضرت ایشان مصداق «از تو به یک اشاره، از ما به سر دویدن» است. امیر عباس غلط بکند مثقال ذرةٍ در برابر اراده‌ی رهبر معظم انقلاب عرض اندام کند.

در یادداشت قبل امیر عباس خواسته است بگوید ما آماده‌ایم، اما بلد نبوده، گویا پیرانه سرش عشق(شور) جوانی به سرافتاده و جملاتی ردیف کرده که بعضاً متشابه بوده است. شما به بزرگی‌تان ببخشید، من غلط کردم.

دعا بفرمایید.

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام علیکم
حضرت فرمودند:
کلمنی علی الناس علی عقولهم.
بسیار سبک سری است این برداشت این دوست عزیز.
التماس دعا
یا علی مدد./

سلام علیکم و رحمة الله
مرحبا بناصرنا.

ایدکم الله تعالی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد