نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

آقایان خودتان را درست کنید!

اگر چه ردپای رنگ سرخ در عالی‌ترین سطح کشور وجود دارد و در فدراسیون فوتبال نیز مسئولین، خیلی اوقات نمی‌توانند این دلبستگی را پنهان کنند، اما اینکه یک خبرگزاری، آن هم یک خبرگزاری ارزشمند و وزین، در انعکاس اخبار مانند ارگان یک تیم فوتبال عمل کند، کاملاً غیرحرفه‌ای و نازیباست. بارها در مرور اخبار ورزشی طی کامنت مواردی را تذکر داده‌ام و اگر لازم باشد در همین وبلاگ آنها را فهرست و نام خبرگزاری را اعلام می‌کنم.

در میان مسئولین نیز می‌بینیم که جناب سعیدلو در حضور رسانه‌ها؛ و متولیان ورزش کشور در جلسات خصوصی، آرزوی قهرمانی پرسپولیس را دارند و وقتی این امید از دست می‌رود، تلاش می‌کنند دست کم استقلال به این موفقیت نرسد.

عنایت مسئول کمیته داوران، برخلاف قانون در برنامه زنده تلویزیونی می‌گوید که برای عدم اخراج مربی استقلال از داور گلایه(!) دارم که همین خط دادن به داور را به اثبات می‌رساند. همچنین در حالی که خود اذعان می‌کند ادعای مدیر عامل استقلال مبنی بر نگرفتن پنالتی‌ها درست است، او را به قصد تأثیرگذاری بر داوری‌ها متهم می‌کند و در جلسه با ترکی (داور بازی استقلال – ذوب آهن) می‌گوید که به هیچ وجه از جنجال استقلال نترس! و همین پیامی را برای داور به همراه دارد که کشف آن پی.اچ.دی نمی‌خواهد و با مدرک سیکل هم می‌توان آن را فهمید (اشاره به توهین داوران به بازیکنان استقلال).

البته طبیعی است که اقدامات علیه استقلال قابل اثبات قانونی نیست، اما همه می‌دانند که وجود دارد. از این رو مسئول کمیته انضباطی هم بی‌کار نمی‌نشیند و امیرقلعه‌نویی را تهدید به احضار و محکومیت می‌کند تا دست‌های پشت پرده فوتبال، در کمال آرامش، استقلال را از قهرمانی در لیگ برتر دور کنند. فعلاً از بحث شبکه سه و گزارشگران آن و برنامه 90 می‌گذرم تا بعد.

نکته مهم اینکه تماشاگران استقلال این موارد را می‌بینند و می‌فهمند، چرا که شترسواری دولا دولا نمی‌شود. یک مرتبه که در صحنه‌ای احساسات تماشاگران فوران می‌کند و حرکتی غیراخلاقی روی می‌دهد، همه به فکر فرهنگ سازی و ارشاد تماشاگران می‌افتند.

باید گفت که نخستین گام کنترل و ارشاد تماشاگران، همانا اجرای عدالت و اتخاذ مشی بی‌طرفی است و بسیاری از ناهنجاری‌های ورزش فوتبال و حرکات غیر فرهنگی تماشاگران، ریشه در بی‌عدالتی داوران و متولیان فوتبال دارد.

نظرات 4 + ارسال نظر
فرشاد 14 اسفند 1387 ساعت 08:11

سلام امیر عباس
خیلی توپ نوشتی مرسی که ایمیل دادی ثبت نام هم کردم
هر کاری هم بکنند امسال امیر خان استقلالو قهرمان میکنه
بازم میام پیشت

سلام
از لطف شما متشکرم


قرعه ی نقد هفته آینده بنام من مسکین افتاد
حضور شما فرزندان عزیزم - برادران و خواهران گرامیم - مایه ی افتخار و آرامشم خواهد بود
شمائی را که تا کنون ندیده ام در آرزوی دیدارتان هستم
و شمائی را که دیده ام همواره میل به دیدنتان دارم
از صمیم قلب دوستتان دارم .

وبلاگ مورد نقد جلسه ی یکشنبه ۱۸ اسفند ۸۷

http://sayeyesabour.persianblog.ir

آدرس : تهران - خ سید جمال الدین اسد آبادی ( یوسف آباد) خ ۲۱ پارک شفق - فرهنگسرای دانشجو- سرای کتاب. از ساعت ۱۷ الی ۱۹

موسوی 15 اسفند 1387 ساعت 15:43 http://kashanhami.blogfa.com

نظرسنجی های انتخاباتی سایت ایران حامی


دو نظر سنجی با عنوان «کدام شخص برای ریاست جمهوری ایران مناسب تر است؟» با ده گزینه انتخابی و «تعداد آراء آقای احمدی نژاد در انتخابات آینده» با چهار گزینه انتخابی ، در ستون سمت راست سایت، آماده شده است.

دوستانی که از سایت بازدید می کنند در صورت تمایل، لطف کنند در این نظر سنجی ها شرکت کنند.

البته اگر شرکت کنید خیلی بهتر است.

برای اینکه سنجش آن با آمار بالاتر محاسبه خواهد شد و بیشتر می توان رویش حساب باز کرد.

معلم 15 اسفند 1387 ساعت 20:08 http://moallm2.blogsky.com/

سلام دوست من

ببخشید که دیر خدمت رسیدم

ممنون که آمدی و یاد گاری نهادی

چشم

یا علی

سلام
چشمتان بی‌بلا
الان یادم نیست چه عرض کرده بودم. آمدم کامنتم هم نبود. در هر صورت من طبق مهمول(!) تشکر می‌کنم بزرگوار :)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد