نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

گریز

به خاطر دل علی(علیه‌السلام) اگر از حضرت زهرا (سلام الله علیها) بپرسیم:«چرا وصیت فرمودید که در تاریکی شب غسلتان دهند؟» شاید پاسخ دهند که نمی‌خواستم حضرت امیر (علیه‌السلام) آثار جراحت را ببینند. در روایت است وقتی که حضرت فاطمه (سلام الله علیها) گریه‌ی سختی کردند، حضرت امیر (علیه‌السلام) پرسیدند:«چرا گریه می‌کنی؟» دختر رسول الله (صلّی‌الله‌علیه‌واله) پاسخ دادند:«گریه‌ام برای غم‌ها و حوادث ناگواری است که بعد از من به شما می‌رسد» و حضرت امیر (علیه‌السلام) جمله‌ای گفتند که فقط از زبان مولا برازنده است:«گریه نکن! سوگند به پروردگار که این حوادث، در راه خدا، برایم کوچک است.»

 

علی (علیه‌السلام) انسان کامل داغی به عظمت رحلت جانگداز دختر رسول خدا (صلّی‌الله‌علیه‌واله) را فقط انسان کامل می‌تواند تاب بیاورد و چه کسی از حضرت امیر (علیه‌السلام) برای پاداش صبر این مصیبت بزرگ، شایسته‌تر است؟!

 

دخترم با تو چه کرده بود؟ روز قیامت که می‌شود، جماعت فوج فوج می‌آیند. چهارده معصوم (علیهم السلام) جلو می‌ایستند. پیامبر (صلّی‌الله‌علیه‌واله) با شخصی رو به رو می‌شود. فقط یک کلمه می‌پرسد، فقط یک کلمه! می‌فرماید:«دخترم با تو چه کرده بود؟!»

نظرات 3 + ارسال نظر
صبا 17 خرداد 1387 ساعت 17:30 http://ta-zohur.blogfa.com

هوالحق
سلام علیکم

ضمن عرض تسلیت و تشکر بابت چیزهایتان ... جواب چیزهایتان را چیز می کنیم!

عرض شود خدمت شما یحتمل این قالب رو به خاطر دارید روی وب قبل قبلی ! ... کدش رو همون سالها برای یک وبلاگ مسابقه ای استفاده کردم . و الان از همونجا برداشتم عرض شود در جواب لبیک و همین مورد مجموعا ، که لبیک مال وبلاگ مسابقه ای بود و ماهم لبیک رو حوصله و حال تغییرات نداشتم و گفتیم بماند جهت نداشتن گناه! ... لینک چرخشی هم قشنگ بود گفتیم بماند جهت زینت وب!! و تحرک داشتن!.... یک عدد لینک هم همان کلیک نشود را خواستارتریم! :دی
عرض شود کلمات و واژگان ما جهت طنزناکی نیستند و کلا از کرامات شیخ عجل خودمان هستند و بس! ... مدتی هاست که کلا حرف زدن نوشتاری ما داغان شده و رفته پی کارش!

در کل عرض شود ما دیگر بلاگر نیستیم جناب مقدم .
به این صفر و یکی بلاگفایی هم وب نمی شود گفت!/ از این بی حال و حوصله بودنمان در رسیدن به ظاهر وب و ننوشتن یک عدد مطلب مفید محض رضای خدا مشخص نیست؟
در مورد اکتشافات وبلاگی دیگران هم اگرچه توضیح ندادید ولی باور کنید بی گناهیم!... اصولا از وبلاگ خوانی هم افتاده ام ...چه رسی به تقلید الاکتشافات .
(چنانچه منظورتون مطالب چیز فلان جا هست . این مورد اکتشاف بلاگران محترم نبوده در جایی و سایتی اصولا اینجور نگاری مرسوم است. یکی به ما یاد داد! )

امیر عباس بلاگر محترم و با تجربه ای هستند که نقدشان بهتر از هزاران تعریف است. :)

التماس دعا

سلام
شاید جدی‌ترین منظورم همین استفاده از «صفر و یک» است که بیش و پیش از هر چیز مورد استفاده یک بلاگر ظاهر الصلاح و البته مشکل‌دار قرار گرفته است.
منظورم را که متوجه می‌شوید؟
موفق باشید.

امیر عباس 17 خرداد 1387 ساعت 18:44 http://namahramane.blogsky.com

پ.ن: دو فراز اول این یادداشتِ مختصر با دو نام مستعار در شماره 14 (تیر 83) ماهنامه خیمه (زمانی که سردبیر خیمه بودم) به چاپ رسیده است. فراز سوم را از زبان یکی از کارکنان خیمه (یدالله جباری) شنیده بودم که در همان شماره و ستون به نام خودش درج شد.

سلام خسته نباشید
میگم این عکسه که از خودت گذاشتی خوب اون چیه رو چشماته هیچ شباهتی به عینک دودی نداره
راستی من دو روز دیگه اعظام هستم التماس دعا حلامون کن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد