نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

کدام حجازی، کدام اسطوره ؟!

ناصر خان حجازی، کدام اسطوره؟!

در دنیایی که اسطوره هایش در نهایت گم نامی و بی توجهی دنیاداران، پس از تحمل درد و رنج چندین ساله مظلومانه به شهادت می رسند، ناصر حجازی می شود بزرگ ترین اسطوره ملی.  

  مهم ترین دلیل اسطوره شدن او نیز این بود که اواخر عمرش چند جمله سیاسی گفت که به مذاق دشمنان و منافقین خوش آمد و ناعادل فردوسی پور که یار فتنه گران است، آنتن جام جم را با نام این بازیکن اسبق اشباع کرد! 

  حجازی بازیکن اسبق فوتبال ایران است که ظاهرا دروازه بان خوبی بوده است، اما اینها که تحت تأثیر جو یا به خاطر اغراض و امراض سیاسی سنگش را به سینه می زنند، حتی یک بازی او را ندیده اند. 

  از روزی که ما به یاد می آوریم، مرحوم حجازی با خیلی ها دعوا داشت و از همه طلب کار بود. به خاطر بیماری اش از مسئولین مساعدت دریافت می کرد و مدام در مصاحبه ها می گفت که هیچ کس به من کمک نمی کند. هیچ وقت هم کسی نپرسید چرا همه باید جمع شوند و به شما کمک مالی کنند؟ مگر فرق شما با آن بیماری که در بیمارستان بستری است و به دلیل نداشتن پول حتی پانسمان هایش را عوض نمی کنند چیست؟ این در حالی بود که ناصر خان حجازی وضع مالی خوبی داشت، و حتی در یک سال گذشته فقط به یمن زخم زبان های معروفش، فتح الله زاده به او یک مقام تشریفاتی با حقوقی قابل توجه در باشگاه استقلال تقدیم کرد تا از شر زبان تند و پرخاشگرش در امان باشد! 

  این روزها که باب مرده خوری و مرده پرستی باز شده است، حتی هیچ کس جرئت نمی کند بپرسد کجای حجازی اسطوره بود؟ بازی او در تیم تاج؟ یا بازی او در تیم ملی شاهنشاهی که هیچ کدام از ما نه آن را به یاد می آوریم و نه بنده سربازی در تیم ملی شاهنشاهی را افتخار می دانم. بعضی از شما می دانید که نگارنده دل بسته استقلال است، اما رنگ پیراهن مقدس نیست که آن را بپرستیم و هر که رنگ مورد نظر ما را پوشید قدیس بدانیم. اگر تختی اسطوره شد، به دلیل جوان مردی اش بود نه به دلیل پوشیدن دو بنده تیم ملی شاهنشاهی. اگر نامی از پوریای ولی هست، به خاطر خصلت های پهلوانانه اوست. اما این آدم هایی که در موج مرده پرستی قرار گرفته اند و یقه جر می دهند، نمی توانند یک ویژگی مثبت از حجازی که قابل الگو برداری باشد معرفی کنند. ناعادل فردوسی پور از حجازی دو ویژگی برمی شمرد: یکی خوش تیپی (!) و دیگری صراحت لهجه و شما می دانید که پرخاشگری و دعوای لفظی با مسئولین بر سر پول یا دعوای لفظی با هم قطاران بر سر شهرت و افتخارات را فردوسی پور صراحت لهجه می خواند! 

  حتی همین مسئولینی که با بیمار، مرده، بازماندگان و عزاداران ناصر خان عکس یادگاری گرفتند، به شهادت نزدیکان شان، در دل برای حجازی ارزش فوق العاده ای قائل نیستند و همه این تظاهرها به این دلیل بود که به شهرت شان لطمه نخورد و در برنامه سرگردنه 90 از ایشان باج خواهی نکنند. این مسئولین جرئت نمی کنند از یکی از این به اصطلاح کارشناسان یا طرف داران افراطی بپرسند، حجازی با آن اخلاق تند و با آن لحن طلب کارانه، چه ویژگی مثبت اجتماعی داشت که او را الگو یا اسطوره بدانیم. 

  خلاصه کلام اینکه چه کسی با کدام دلیل عقلی و منطقی ناصر خان را اسطوره می داند؟ اصلاً کدام اسطوره؟! 

  پ.ن: بنده تعریضی به خود مرحوم حجازی ندارم و برای ایشان آرزوی آمرزش دارم. هر چه آمد در مذمت موج مرده پرستی کورکورانه بود. دعا بفرمایید. 

  

یادداشت مرتبط: آنچه در مورد ناصر حجازی به مردم نگفتند [لینک]

نظرات 30 + ارسال نظر
شبخیز 8 خرداد 1390 ساعت 11:46 http://beeshghearbab.parsiblog.com

سلام.دست مریزاد.قلمت همیشه پاینده و به حق.
به امید ظهور...یاحسین.

آرمین آران 8 خرداد 1390 ساعت 11:47 http://aranlar.blogsky.com

خدا رحمتش کنه

نشریه حضور 8 خرداد 1390 ساعت 12:39 http://ammar19.parsiblog.com

سلام بر امیر عباس عزیز
حاجی نیستی ........... کم پیدایی ............
مشتاق دیدار هستیما ...........
ما مخلص همه جانبازان سرافراز میهن اسلامی هستیم

سلام برادر
کم سعادت و گرفتار هستم.

از لطف شما نسبت به این کمترین تشکر می کنم.

لجمن 8 خرداد 1390 ساعت 15:06 http://lajman.blogsky.com/

سلام
سئوالات بسیاری که در ذهن اینجانب پس از اسطوره خوانی ناصر خان پیش آمده بود را جواب گرفتم .
در این چند روز همه اش به این فکر می کردم که چطور می شود که همان تماشاگرانی که روزی شعار می دادند : ناصر حجازی سرت سلامت (بقیه اش را شرم دارم بنویسم) ... امروز برای او سینه چاکی می کنند .
ممنون از افشاگری تان واقعا درست است : کدام اسطوره ؟

سلام برادر
ممنون از قبول دعوت و حضور.

دعا بفرمایید.

لجمن 8 خرداد 1390 ساعت 15:10 http://lajman.blogsky.com/

فتح ارزشهای اسلامی را بخوانید : http://lajman.blogsky.com/1390/03/03/post-67/

خدمت می رسم و به بازدیدکنندگان هم سفارش می کنم به حضرت لجمن سری بزنند.

سیدکمیل 8 خرداد 1390 ساعت 16:54 http://mojahedat.parsiblog.com/

سلام برادر. مشتاق دیدار. خیلی عالی نگاشتید. عالی.
خدا آقای حجازی رو بیامرزه
ولی نقد شما کاملا بجا و متین است.
مشکل اصلی همان ناعادل است که فرمودید

.
.
.
راستی قصه اون جلسه ادبیات به کجا رسید؟

سلام حاج آقا
ممنون از قبول دعوت و متشکرم از عنایت شما.

جلسه ادامه دارد اما هنوز به آن مرحله که عرض کردم نرسیده.
برای آدم شدن بنده دعا بفرمایید.

سلام آقای امیرعباس عزیز . با مطلبتون موافق نیستم . چند اشکال عمده وجود داره . اول اینکه کسی نگفته مرحوم حجازی اسطوره ملیه ولی اونچه مسلمه الکویی از اهالی فوتبال و همینطوره نمونه ای از اخلاق در ورزش بوده و به دفعات در رشته ی فنی خودش برای کشور افتخار آفریده. قدر دانی از یک انسان شایسته موجب رواج و استمرار خوبی هاست . البته عرض کنم بنده نه اهل فوتبالم و نه طرفدار ایشان به طور کلی بحث می کنم.

اینکه به جانبازان توجه نمی شود یاکم توجهی می شود موضوعی نیست که بتوان با بزرگداشت یک آدم دیگری مقایسه کرد.برویم وببینم اشکال کار درکجاست ومردم و مسولین رامتوجه اشتباهشان کنیم.نباید با برانگیختن چنین حساسیت هایی هم موجب عدم ترویج توجه به نام آوران و همینطور ایجاد قیاس بین ایثارگران و سایرین را فراهم آورد.به نظرم این قیاس به نوعی موجب وهن قشر مظلومی ست که به اندازه ی کافی مورد بی توجهی قرارگرفته اند

دایره شهدا و جانبازان موضوعی فرا اسطوره ای و بنیان فرهنگ انقلابی ماست . باید اشکالات رفع شود و باید به عریزانی که ساهاست مظلومانه زندگی می کنند و دم بر نمی آورند توجه واقعی کرد.شکی نیست که کوتاهی های بسیاری وجود دارد اما این موصوعی جداست که نباید به رشک بردن توجه اقشاری از مردم به یک فوتبالیست ختم شود . نمی دانم منظورم را بیان کردم یا نه .

جناب آقای معزی ممنونم که با صراحت و دقت نظرتان را فرمودید. به هر حال اینها به هم ربط دارد. در دنیایی که مسئولین و مردم به قهرمانان واقعی شان بی مهری می کنند، این نوع مرده پرستی ها هم باید باشد. ضمن اینکه تجلیل از یک پیشکسوت خیلی هم خوب است، اما تبدیل او به بزرگ ترین اسطوره و اشتباه آشکار او (پرخاشگری) را به عنوان خصلت پسندیده جا زدن، اشتباه بسیار بزرگی است.

بنده شما را نمی شناسم و موضع سیاسی تان را نیز نمی دانم. اما بی توجهی به پشت صحنه سیاسی این رویداد و بهره برداری رسانه های دشمن و منافقین از این مرد مرده، قابل تامل است. شما فرمودید در رشته فنی خودش افتخار آفریده است که بنده در این مورد عرایضم را گفته ام. سوال بنده این است: اگر حجازی را اسطوره می دانید، بگویید به چه دلیل؟ همین.

خواهش می کنم دوست من . اگر منظورتان از اسطوره الگویی برای سایرین است چون من شناختی از ایشان ندارم و اهل فوتبال نیستم نمی توانم باسخی نفیا یا اثباتا بدهم اما حسب شنده ها و خوانده ها او فردی مطرح و نام آشنا درزمینه فوتبال و همینطور اخلاق ورزشی بوده که سوابق نام آوریهایش حسب مطالعه مرور کردم . خوب چنین فردی با این سوابق برای مردم عزیز و محترم شمرده می شود و این خوب است که مردم ما قدر دان هستند و باید مراقب باشیم با ایجاد حساسیت این قدر دانی تبدیل به فرصتی حهت تقابل نشود و حد ایشان در همان چیزی که بوده بماند. به همین جهت می گویم قیاس نکنیم .

جناب معزی. فرموده اید: «چون من شناختی از ایشان ندارم و اهل فوتبال نیستم نمی توانم باسخی نفیا یا اثباتا بدهم.» همین بهترین پاسخ است. بنده هم ورزشی هستم و هم استقلالی. هم یک اپسیلون سیاسی هستم تا بدانم این اسطوره سازی نه از روی اخلاق است و نه از روی ورزش و بیش از هرچیز به دلیل چند جمله سیاسی ایشان است که دهان بی بی سی، سی ان ان و منافقین را آب انداخت.

شما که فرمودید شناختی ندارید، آنها هم که شناخت دارند و در بوق و کرنا می کنند، هیچ دلیل منطقی نمی اورند و فقط کلی گویی می کنند. سوال بنده از شما این است: آیا کشتی گیر هستید؟ پس چرا تختی را می شناسید و جوان مردی اش را با جزئیات می دانید؟! ضمن اینکه مرحوم تحتی را ندیده اید! مطمئن باشید در مورد مرحوم حجازی این یک طبل توخالی است.

افتخارات حجازی به دوران بازی گری اش محدود می شود. کل بزرگی او به شماره یک بودنش در تیم ملی خلاصه می شود. از این منظر ما عابد زاده را هم داریم، بعد میرزاپور و حالا هم رحمتی. همین! حتی به نظر بنده نقش عابدزاده بسیار ارزشمندتر هم بود. دقت کنیم موج سیاست ما را با خود نبرد دوست من. خدا نگه دار.

سید صالح 8 خرداد 1390 ساعت 20:24

دکتر محمد رضا مسجدی مصرف طولانی مدت دخانیات را عامل مرگ ناصر حجازی عنوان کرد.
رئیس جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات با ابراز تاثر و تاسف از مرگ زود هنگام حجازی گفت: ناصر حجازی به علت ابتلا به سرطان ریه که آن هم ناشی از مصرف طولانی مدت سیگار بود، جان خود را از دست داد.

آفتاب آمد دلیل آفتاب.
ورزش نماد سلامت و ورزش کار کسی است که سالم زندگی می کند.
آیا چنین شخصی می تواند به عنوان یک ورزش کار، اسطوره خطاب شود؟!

سید صالح 8 خرداد 1390 ساعت 20:35

به گزارش واحد مرکزی خبر، جعفری دولت آبادی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرستان دادگاه و دادسرای انقلاب در جمع خبرنگاران افزود: در مراسم تشییع و خاکسپاری ناصرحجازی دروازه بان اسبق تیم ملی ،پلیس عده ای را به اتهام اخلال در نظم عمومی و شعارهای نامناسبی که داده بودند دستگیر کرد که به غیر از شش نفر بقیه آزاد شدند.

بفرمایید.
همین نشان می دهد که دشمنان به مرحوم حجازی عنوان اسطوره می دهند و سپس از آن بر ضد نظام سوء استفاده می کنند.

مرحبا بناصرنا.

لجمن 13 خرداد 1390 ساعت 18:16 http://lajman.blogsky.com/

سلام
افتخار"لجمن" همین بس که نامش به تایید شما رسیده و همچنین اینکه هر از گاهی کامنتی با عنوان "امیرعباس" دارد .

سلام
شرمنده می فرمایید.

امیر عباس - نامحرمانه 14 خرداد 1390 ساعت 22:20

از دوستانی که سوژه این یادداشت را دزدیدند و با زاویه دید خود و چه بسا با قلمی ضعیف تر نوشتند و در سایت های مختلفی لینک شان درج شد، تشکر می کنم!!!

خداپناه 15 خرداد 1390 ساعت 19:12 http://h-haram.blogfa.com

سلام
اولین باره وبلاگت رو می بینم.
راست گفتی.
موج سواری عادت برخی مسئولینه.
خوشحال می شم به ما هم سری بزنی.
یا حق

سلام و تشکر
به یاری خدا حتما خدمت خواهم رسید.
دعا بفرمایید.

یک دوست! 16 خرداد 1390 ساعت 16:09

ای واییییییییی! چه سوژه ای!!!!
خواستم بدزدمش ! حیف که هواستون رو جمع کردین!
میشه بهم قرضش بدین؟!! خیلی سوژه ست! از کجا این سوژه ! رو گیر آوردین؟!
مرحبا!

با سلام
همین که خود را دوست خوانده ای دوستی ات را قبول می کنم.
خداوند بنده حقیر را از انواع امراض روحی (حسادت و ...) در امان بدارد.
خداوند شما را نیز عاقبت به خیر فرماید.

کاکایی 17 خرداد 1390 ساعت 00:45

سلام استاد
بعد از اینکه نظرات رو خوندم یه سرچ کردم متوجه منظورتون شدم. بله با توجه به تاریخ مقاله شما و تاریخ مطلب مورد نظر، سوژه رو دزدیده بودن و نوشته بودن. البته این اولین بار نیست که این اتفاق میفته.
اینی هم که با اسم یک دوست نطر داده جدای از اینکه بی ادبه شک نکنید که مریضه

سلام
متشکرم. برای آدم شدن بنده نیز دعا بفرمایید.

یک خواهر 17 خرداد 1390 ساعت 08:39

منم موافقم کسی که مسخره میکنه بیماره. بجای بک دوست باید مینوشت یک بیمار

شاید بهتر می بود که کامنت او را تایید نمی کردم؟! کامنت تمسخرآمیز او دارد تبدیل به مسئله روز می شود.

دوست یا دشمن 19 خرداد 1390 ساعت 15:53

فرموده اید برای آدم شدن جنابعالی دعا کنیم!
به نظر شما مشخصات یک آدم چیست؟

البته کلام بنده بسیار الکن است و در کل منظور همان آدمی است که خداوند می فرماید:«انی اعلم ما لا تعلمون». همان آدمی که همه پیامبران و امامان انسان ها را به رسیدن به آن مقام رهنمون شده اند.

اما شاید بتوان گفت آدم کسی است که همیشه و در همه حال خدایی بیندیشد و خدایی عمل کند، جز خدای متعال احدی را دارای قدرت و موثر در امور نداند. گوش به فرمان معصومین(ع) و ولایت فقیه باشد و همواره اندیشه، رفتار و اعمال خود را برای رسیدن به کمال و نزدیک شدن به پرودگار سازمان دهد و در این راه تمام دارایی خود را در طبق اخلاص قرار دهد و آماده فدا کردن مال، خانواده، آبرو و جان در راه خدا باشد و آن قدر در این راه ثابت قدم بماند که شیطان راهی برای نفوذ در قلب او نیابد و به نفس مطمئنه دست یابد و در زمره اولیای خدا و یاران صدیق حضرت حجت(عج) درآید.

سعید 21 خرداد 1390 ساعت 01:46 http://chera30.blogfa.com

سلام خسته نباشید واقعا دستتون درد نکنه به اقتضای وقتم چند پست از این وبلاگ را خوندم وبا شما هم عقیده هستم در مورد لاش خوری بعضی ها آنهم به خاطر اینکه به جای پرداختن به قابلیت ها و پیشرفتهای انقلاب دائما انتقاد گر بودند و اما در مورد جنایت منافقین که قبلا من از قصاوت قلب اینها شنیده بودم اما باور کن این پست بد جوری منقلبم کرد نمی دانم چرا حافظه خیلی ها کور هستند و الان هم تحت تاثیر الفاظ فریب کارانه اینها قرار گرفته و گذشته و عقاید اینها را فراموش و برای ضربه زدن به نظام با اینها هم صدا میشن
و اما رسالت و مسئولیت شما با این قلم و افکار خیلی سنگین تراست شماها باید با ایجاد وبلاگهای متنوع و بروز و گنجانیدن اینجور مطالب جلوی انحراف و فریب خوردن جوانان بگیرید اگه تا دیروز دم از سکوت کردین از فردا باید هم صدا فریاد بزنیم تا گوش کوردلانی را کر کنیم که بر سفره انقلاب پروار شده و شاخ و یالی در آوردن و الان شاخشان میخاره و بر بنای انقلاب میکشند زنده باشی و پایدار حسین یارو نگهدارت

سلام دوست عزیز
از لطف شما و توصیه تان متشکرم.
دعا بفرمایید.

رحیم 28 خرداد 1390 ساعت 15:08

سلام
احسنت..دقیقا حرف دل مرا زدی..هر چه فکر کردم که دلیل اسطوره بودن ایشان چه بوده متوجه نشدم غیر از اینکه به دنیا گیر می داد و خداییش این برنامه نود کاملا هوچی باز شده....

سلام
خدا شما را حفظ کند.

محمودمردمی نژاد 29 خرداد 1390 ساعت 00:32

خیلی مردی برادر انشالاهمیشه خط شکن باقی بمانی تبعاتشم فبول کنی

سلام
دعا بفرمایید.

[ بدون نام ] 29 خرداد 1390 ساعت 01:05

تیم ملی شاهنشاهی چیه ؟ نکنه می خواستی به اعتراض به شاه همه تیم ملی رو ترک کنند. فکر کنم مشکل اعصاب داری شما؟ تیم ملی همیشه تیم ملی ایرانه. چه الان چه وقتی که رضا شاه یا محمد رضا ها هر کی دیگه باشه .

اولا سلام. و اما بعد:
ما که نگفتیم زمان طاغوت تیم ملی ما تیم افغانستان بود، عرض ما این است که بازی در آن تیم را افتخار نمی دانیم.

از همه اینها گذشته ناصر حجازی به قول شما، نهایتا دروازه بان تیم ملی ایران بود و می دانیم که نقش احمد رضا عابد زاده بسیار از او پررنگ تر هم بود! حالا با این همه خصوصیت منفی که از حجازی سراغ داریم و البته بنده اصلی ترینش را ذکر نکرده ام ، شما بفرمایید کجایش اسطوره است؟

اصلی ترین ویژگی منفی حجازی را به دلیل ملاحظه کاری نیست که ذکر نکرده ام، بلکه به این دلیل ذکرش نیامد که نیاز نیست و همه طرف داران افراطی حجازی که در موج مرده پرستی گیر افتاده اند حتی یک ویژگی مثبت و قابل انتشار از او سراغ ندارند و همین یک دلیل برای نگارنده این یادداشت کافی است.

اگر شما با نبده هم عقیده اید که هیچ، اما اگر ناصر حجازی را اسطوره می دانید دلالیل خود را ذکر کنید و می دانید که دلیل ندارید جز اینکه او دروازه بان تیم ملی بوده، که در این باب توضیحات مفصل بنده آمده است.

بدری 29 خرداد 1390 ساعت 20:26 http://badri.blogfa.com

دم شما گرم

محفوظ باشید.

سید فرهاد 29 خرداد 1390 ساعت 21:05 http://www.pakmardan.blogfa.com/

سلام علیکم برادر عزیز و دلاورم
سلام و صد سلام به روز های شیرین و فراموش نشدنی .روزهائی که مردانی با اندامی زیبا و دلی همچون شیر در دل دشمن کافر هشت سال دفاع مقدس هجوم برده و سینه کافرشان را دریده تا امروز ایرانی آزاد در آرامش داشته باشیم.سلام به روزهائی که در کنارمان عیزانی را شاهد بودیم که چگونه سرو سینه پاکشان به خون آغشته شده و فریاد یا حسین و زهرا بر زبان می آوردند تا احساس درد نکشند و جان خود را فدای اسلام نمودند. و سلام بر مردانی که با گذشت سال ها از دوران دفاع مقدس جانباز و در گوشه ای به فراموشی سپرده شده اند . وسلام و درود خدا بر مردانی که شاهد دوران دفاع مقدس هستند و انتظاری از هیچ کسی نداشته و زندگی را با تمام مشگلاتش با یاد خدا و شهدا به سادگی سپری مینمایند و هر گز چشمشان بدنبال میز و قدرت نبوده و نخواهدد بود.
امیر عباس عزیز تا بوده همین بوده هستند کسانی که سعی بر سوئ استفاده از مقام دیگران مینمایند و یا اینکه فردی را چنان میخواهند نامش را بالا ببرند که در ارزش و مقام آن فرد در مقابل قهرمانان واقعی همچون شهدا نخواهد بود و نخواهد رسید.افسوس وصد افسوس از کوتاه فکری افرادی که فقط در فکر پر کردن جیب نامبارکشان میباشند
برادر عزیز اجازه بدهید از این کوچه خاموش ساکت بگذرم باشد تا زمانی که مردان حق در مقابل بار گاه الهی شرمنده و روسیاه مگردند انشالله
در خاتمه شما را در پناه حق تعالی میسپارم
سلام و درود خدا بر روزهای شیرین دوران دفاع مقدس

سلام دلاور
کامنت شما که خبر سلامتی شما را نیر با خود دارد، باعث شادی مضاعف است.
پاینده باشید.

مسعود 30 خرداد 1390 ساعت 21:14

حجازی تموم شد رفت.مرد!.واقعا متاسفم برای امثال شما که هنوزم دست بر نمیدارید.این نشانه ی عقده ی امثال شماست که کشور و به بیراهه میبره!اگه اسطوره نبود؟پس چرا این همه پیام تسلیت؟ فقط مونده بود رهبر پیام بده!اسطوره بودنو مردم میگن نه امثال تو! به نظراتت نگاه کن همش حاجی!برادر!!!! همش...!! چیزی نمیتونم بگم! فقط متاسفم برات!

ظاهرا از نظر تو این انسان هایی که اینجا نظر داده اند مردم به حساب نمی آیند و تو فقط منافقین را از زمره مردم می دانی!!!

صرف نظر از ادببات پر از حقد و کینه و عقده ات کافی است به صورت منطقی بگویی کجای حجازی اسطوره بود؟ جالب است که حتی یک ویژگی نتوانسته ای مثال بزنی.

مسعود 1 تیر 1390 ساعت 01:41

ادبیات من پر از کینه است یا متن جنابعالی؟پس این همه مردم و این همه پیام تسلیت که حجازی رو اسطوره خوندن منافق بودن دیگه؟انگار تو ایران نیستی!! با همین طرز تفکرت این مقاله هم ازت بعید نیست!!

خیلی برایم جالب است که باز هم آمدی و حتی نتوانستی یک ویژگی مثبت برای حجازی مثال بزنی.

این همه هم که می گویی کدام است؟ نود و بخشی از مسئولین که دلیلش را نوشته ام و بخش بسیار کوچکی از مردم. آیا ورزشگاه آزادی بودی؟ خودشان را کشتند که ورزشگاه را پر کنند ولی به اندازه یک بازی کم تماشاچی باشگاهی هم تماشاچی نیامده بود!

«کیسان های ابو عمره را پیاده به میدان نفرستیم» عنوان مطلب جدید وبلاگ «گامی به سوی بصیرت» است.

منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

www.basiratsara.com

التماس دعای فرج

سید 4 تیر 1390 ساعت 13:25 http://8saljephe.blogfa.com

سلام وبلاگ بسیارزیبا با بصیرتی دارید دوست عزیزمتن مربوط به کدام اسطوره شماراخواندم بااینکه بسیارتندوکمی بی انصافانه درمورد اسطوره بودن مرحوم حجازی گفتیدامامجموعامطلب درست وقابل تاملیست که هرکسی توان تحلیل درست آن راندارددراسطوری بودن آن مرحوم شکی نیست اما اسطوره در رشته ای که ایشان فعالیت داشتند نه بگونه ای که بخاطربرخی موضوع گیری سیاسی وی وسوء استفاده معاندان ازسخنانش تبدیل به اسطوره شودآنهم ازسوی کسانی که حتی یکبار،رودرروی حجازی ننشسته چای باهم نخوردنداگربا هم دوست دیرینه بودن چه می کردند این موضع گیری سیاسی مرحوم حجازی که درهدفمندی یارانه ها اوج گرفته بود وبه بیان سخنان تندی که به مذاق دشمنان ایران خوش آمد این بود:<<<دولت می‌گوید چهل هزار تومان در ماه به مردم کمک می‌کنیم، مگر مردم گدا هستند؟ مردم ایران روی گنج خوابیده‌اند، نفت، گاز و... دولت حق ندارد به مردم کمک کند، دولت باید کار کند، خدمت کند و زحمت و دسترنج مردم را دودستی تقدیم آنها نماید. چهل هزار تومان در ماه به مردم می‌دهند و بعد چند برابر آن را از جیب مردم برداشت می‌کنند و سپس ادعای خدمت به مردم دارند. از دید مسئولین خدمت دولت به مردم یعنی کار کردن مردم برای دولت و اینکه مردم کار کنند و پولشان را تقدیم دولت نمایند! برای من گاز می‌آمد چهل هزار تومان و حالا می‌آید یک میلیون تومان. گاز به کشور همسایه با مبلغی به‌مراتب کمتر از آنچه از جیب مردم برداشت می‌کنند، صادر می‌شود. با دیدن این شرایط نباید عصبانی شوم؟ نباید حرص بخورم و شرایط جسمانی‌ام مثل امروز شود.منبع ویکی پدیا کانون حمایت از فتنه>>>این سخنان وبرخی صبحت هاب تندوی که درسالهای فتنه صورت گرفت مخالفان انقلاب وایران که دنبال همچین سوژه ای بودندازاین فرصت بکرنهایت استفاده را کردندبرای نمونه رضاپهلوی کاسه لیس ویونجه خور استعمارصهیونیست خائن فرزندشاه معدوم ایران دراستای حجازی دوستیش امادراصل برای اغراض سیاسی اینچنین پیام تسلیت گفته:«از دریافت خبر درگذشت شادروان ناصر حجازی بی‌نهایت متاثر شدم. به یاد خاطرات شیرینی از جوانی خود می‌افتم که ناصر حجازی، هم‌راه با دیگر اعضای تیم ملی فوتبال ایران، گاهی به میدان فوتبال سعدآباد می‌آمدند و با هم تمرین فوتبال می‌کردیم. به عنوان یک دوستدار فوتبال، به خانوادۀ وی، به هم‌بازی‌های ناصر و جامعۀ ورزشکاران ایران، تسلیت می‌گویم>>یکی دیگرازکاسه لیسان سلطنت طلبان که ازخوانندگان دوران منحوس طاغوت بوده وبه لااوباری گری شوره است در این راستاچنین گفته است:ابراهیم حامدی (ابی)، خواننده ایرانی: «امروز با اینکه ساعتی از شنیدن این خبر جانگداز می‌گذرد, من همچنان در ناباوری به سر می‌برم. یاد عقاب بلند پرواز فوتبال ایران، همیشه در قلب ملت مان جاوید خواهد ماند.» وحتی سیدحسن خمینی درتغییرجناح سیاسی خوداز اصول گرای به اصلاح طلبی خائن،،شده کاسه داغ ترازآش وبا عکس مرحوم حجازی عکس یادگاری می گیردکسی که حتی یکبارهم مرحوم را به خانه اش دعوت نکرده حال شما عزیزان با این موضوع گیری معاندان انقلاب بازدر حوچی گری آنان دنباله حقیقتید ازشما دوست عزیزبه خاطراین نکته سنجیتان بسیارتشکرراداریم اگر دکسی نبال اسطوره است به دنبال شهیدگمنامی بگرددکه جانش را فدای میهن واعتقادش کردبی آنکه نامی ازخود باقی بگذاردنه کسی که از عالمو آدم به خاطرکارنکرده مزدمی طلبید
دوستان با بصیرت باشید

به نام خدا
سید بزرگوار
با سلام و تشکر

به هزار و یک دلیل نظر طولانی شما را که در حمایت از این یادداشت قلم رنجه کرده اید تایید نکرده بودم.
اینک پس از توهین های متعدد منافقین، نظر شما را برای رویت بازدید کنندگان منتشر می کنم.
جمعه ۱۰ تیر ۱۳۹۰

امیر عباس - نامحرمانه 4 تیر 1390 ساعت 15:07

به نام خدا
سلام و احترام
یک وبلاگ نویس دو شخصیتی اخیرا دو نظر با دو نام برای این یادداشت درج کرده و در یکی تا حدود زیادی بنده و این یادداشت را ستوده و در دیگری وحشیانه به بنده و این یادداشت حمله کرده است!!!

جالب اینکه در کامنتی که به دفاع از حجازی پرداخته، در عین حال آورده است:

«همه میدونن که حجازی اعتیاد داشت مشروب میخورد اهل زنا بود و اهل همه جور کثافت کاری اصلن تمام کسانی که زمان شاه کاره ایی بودن همینطور کثافت و لجن بودن »
این اعراف جالبی است. ضمن اینکه اشتباهات حجازی مربوط به دوران طاغوت نیست و تا آخر عمرش انواع آلودگی ها را با خود داشت و به خاطر همان ها هم مرد، اما ریاکارانه خود را شخصی عالی همت معرفی می کرد.

کاش این وبلاگ نویس دو شخصیتی کمی به خودش بیاید.

امیر عباس - نامحرمانه 5 تیر 1390 ساعت 00:24

به نام خدا
سلام و احترام
کاملاً مشخص بود که وبلاگ نویس دو شخصیتی باز می گردد تا از خود دفاع کند. خودش هم می داند که به دلیل توهین ها، کامنت های متناقضش قابل تأیید نیست. به هر حال این فرد عادت دارد که در هر مراجعه دو نظر درج کند. این بار هم ابتدا گفته فقط یک نظر داده، بعد که یادش آمده، به نوعی اعتراف می کند و سپس از روی ناچاری، آنچه را که احتمالا شایسته است، به ناصر حجازی نسبت می دهد تا خودش را مثلاً موجه نشان دهد! بخش هایی از دو کامنت وی که در مراجعه اخیر درج کرده است را مشاهده کنید:

کامنت اول: «درود دوست عزیز متوهم آن شخصیتی دومی را که برای بنده معرفی نمودید من نیستم ...»
کامنت دوم: «... من دو وبلاگ دارم شاید به اشتباه دو بار کامنت با دو نام فرستاده باشم ... من میگم حجازی ها تا آخرش هم کثیف بودند ...»

مرگ بر تو کثافت آشغال 10 تیر 1390 ساعت 01:16

تف به شرافتت مردانگی نداری زنت را دادی وبلاگ خریدی دیوس بدون درمورد کی حرف میزنی بی همه کس آشغال کثافت ببین تو لایق بدترین فحش های ناموسی هستی ...... ببین برو زنتا بفروش ولی پشت سر مرده چرت ننویس .................................................................... این نقطه چینا همش فحش ناموسی بود تو نطفت مشخص نیست از کیه احتمالا مشترک بوده با 20 میلیون استقلالی.بیا ببین ناموست زیر خوابه منه دیوس فقط 1 باردیگه گوه مفت بخوری میدم سلاخیت کنن ....کش.

مردم در مورد ادبیات طرف داران اسطوره بودن ناصرخان قضاوت می کنند!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد