نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

افشین قطبی تمام شده است

وقتی در یادداشت «مربی اخراجی ارزانی تیم ملی» برای نخستین بار از تصمیم کاشانی برای اخراج افشین قطبی از اردوی پرسپولیس گفتم [لینک هنوز این خبر به گوش هیچ خبرنگاری نرسیده بود و اطلاع رسانی این جانب از پشت پرده بود. دیروز خبرگزاری فارس ضمن انتشار نامه‏ی دو صفحه ای مدیر عامل پرسپولیس(کاشانی) به قطبی و کادر فنی، مبنی بر درخواست تغییر روش در تمرینات و بازی‌های پرسپولیس، اضافه کرد:« مسئولان باشگاه و اعضای هیئت مدیره مطابق پیش‏بینیهای قبلی موضع گیری علیه قطبی را آغاز کرده‏اند و گفته می شود احتمال برکناری وی پیش از پایان مسابقات لیگ برتر وجود دارد.» [لینک]

افشین قطبی تمام شده است 

تا اینجا را جهت اطلاع (محض ریا) عرض کردم و اضافه می کنم که هیئت مدیره پرسپولیس قبل از بازی استقلال – پرسپولیس به قطبی گفته بود در صورت باخت در مقابل استقلال، پس از بازی در حضور خبرنگاران استعفایت را اعلام کن تا در صورت تصمیمات جدی باشگاه، به حیثیت‏ات خدشه وارد نشود. البته طبیعی‏ترین حرکت هیئت مدیره پس از نامه‏ی دو صفحه‏ای و التیماتوم ِ کاشانی به قطبی، اکنون تکذیب ِ قصد اخراج و اعلام حمایت از قطبی باشد. این اعلام حمایت هم جلو حاشیه‏های مخرب را خواهد گرفت و هم به نوعی تأکید بر مسئله‏ی اخراج است.

در یادداشت «مربی اخراجی ارزانی تیم ملی» [لینک] از بی‏مهری قطبی نسبت به مربیان وطنی گفته بودم، اکنون پس از التیماتوم  ِ کاشانی، افشین قطبی گفته: «تا پایان مسابقات، ۸ مسابقه دیگر باقیمانده است. امیدوارم با کمک حمید استیلی و علیرضا مرزبان بتوانیم امتیازهای لازم را به دست آوریم» [لینک]. هر چند هر وقت قطبی سایه‏ی کاشانی را بالای سر خود ببیند از مربیان وطنی به نیکی یاد می‏کند، اما این بار ترس از عدم قهرمانی هم باعث شده پیشاپیش شکستش را با دستیارانش تقسیم کند.

پیش‏بینی این جانب به عنوان یک طرف‌دار استقلال، همان چیزی است که قبل از آغاز فصل گفته بودم، یعنی اینکه پرسپولیس قهرمان خواهد شد و استقلال بین ۵ تیم نخست جایی ندارد. اکنون با اینکه شرایط در هر دو مورد عکس این را اعلام می کند، اما همچنان به گفته ی خود معتقد هستم.

پ.ن: آخرین خبر اینکه کاشانی گفته خبر اخراج قطبی پس از شکست از استقلال اهواز صحت ندارد !!!

نظرات 7 + ارسال نظر
کاکاوند 19 فروردین 1387 ساعت 15:40

این همه کار گیر دادین به پرسپولیس؟

دیونه تو 19 فروردین 1387 ساعت 19:26 http://www.divoneroozi.parsiblog.com

هههههههههههههههه

احسان مهدیان 20 فروردین 1387 ساعت 02:09 http://hojum.blogfa.com

سلام
خواندم و از دعوتت متشکرم. هجوووووم

سلام. متشکرم.

منادی 20 فروردین 1387 ساعت 02:25 http://devotee.blogfa.com

سلاملیکم!
تکذیب شد برادر!
هم تو نود امشب (دوشنبه) تکذیب کرد کاشانی ، هم تو اخبار ورزشی خود قطبی و خوردبین نامه رو تکذیب کردن.
پشت پردت ایراد داره گویا! :d

یا علی

سلام. نخست اینکه اطلاع رسانی از پشت پرده مربوط به زمان انتخاب مربی تیم ملی بود که کاملا صحیح بود و اتفاقا یادداشت بنده در فدراسیون بررسی شد و زمزمه های اخراج کاشانی هم تایید گردید. یادداشت قبلی ام (مربی اخراجی ارزانی تیم ملی) را بخوانید لینکش هست! در مورد اخیر هم نامه تکذیب نشد. خردبین با سیاست گفت نامه به او نداده اند، این که معلوم است چون نامه را به قطبی داده اند. تصویر نامه با مهر و امضای باشگاه و کاشانی در اختیار رسانه هاست که لینک خبر فارس را داده ام. کاشانی هم در تماس مستقیم نامه را تکذیب نکرد (می دانید که ارتباط مستقیم بود و فردوسی پور عمدا نامه را از کاشانی نپرسید و در مصاحبه ظهر فقط از خردبین پرسید) چرا توجه نمی کنید؟ قطبی هم در خبر گفت نامه ای نخوانده است!!! به هر حال نامه در اختیار خبرنگاران است و تنها چیزی که تکذیب شد، اخراج قطبی بعد از بازی با استقلال اهواز (در صورت شکست) است. که این تکذیب را بنده هم در یادداشت اشاره کرده ام.
همچنین کاشانی در ارتباط مستقیم بر زحمات دیگر مربیان تاکید کرد که در هر دو یادداشت من هم آمده و نکته کلیدی همین جاست.
مطمئن باشید که اولتیماتوم جدی به قطبی داده شده.

ضمنا دقت کنید که کاشانی گفت مرزبان دارد تیم را برای سال آینده می چینید، می دانید یعنی چه؟ یعنی قطبی تمام شده است.

امیر عباس 20 فروردین 1387 ساعت 04:39

و دیگر اینکه چرا بعضی‌ها آن همه ساده با قضایا برخورد می‌کنند که توقع دارند کاشانی گفت و گوهای خصوصی اش را پس از لو رفتن در حضور رسانه ها تایید کند؟ و اگر تکذیب کرد گمان کنند همه چیز دروغ بوده؟
یک نگاه به وضع باشگاه و رفتار جدید قطبی و تصمیم بستن تیم برای فصل آینده توسط مرزبان، همه چیز را نشان می دهد و دیگر لزومی ندارد کاشانی جلو خبرنگاران و مردم قطبی را سکه یک پول کند!

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از درخواست مجدد افشین قطبی از مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر خروج علیرضا مرزبان از کادر فنی، وی با دستور کاشانی تا پایان فصل جاری از جمع مربیان خارج شد.
کاشانی وی را به بهانه عدم نیاز به کارهای بدنسازی تا پایان فصل، به عنوان مدیر فنی مدیر عامل منصوب کرده است.
مرزبان دیگر بعنوان مربی در تمرینات پرسپولیس نقشی نخواهد داشت و فقط برای جذب بازیکن برای فصل آینده به کاشانی نظر می‌دهد.
تصمیم کاشانی ناراحتی مربی بدنساز را در پی داشته است.
اخبار متعددی در گذشته در خصوص اختلاف نظر افشین قطبی و علیرضا مرزبان و علاقه سرمربی به کنار گذاشته شدن مربی بدنساز در رسانه ها منتشر شد که مسئولان باشگاه و کادر فنی این اخبار را تکذیب می کردند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8701200047

[ بدون نام ] 20 فروردین 1387 ساعت 17:55

َمن مطلب شما در باره ی سر مربی تیم ملی (آقای قطبی) رو هم خوندم که خلا ف نظر شما ثابت شد
درنتیجه من بیشتر رو حرفهای خود آقای قطبی حساب می کنم تا خبر گزاریها.
د رضمن فکر نمیکنم آقای فردوسی پور اینقدر آدم ضعیفی باشند که بخوان از کسی بی جهت طرفداری کنن که هنوز آینده ی مشخصی توی ایران نداره.
د رمورد نظر شما که میگید آقای قطبی دچار خود بزرگ بینی است هم باید بگم که آقای قطبی علی رغم تواناییهاشون آدم خیلی متواضعی هستند البته با اعتماد به نفس بالا.
بهر حال امیدوارم حدستون در مورد قهرمانی پرسپولیس
درست باشه

البته دیدید که آقای مرزبان از کادر فنی کنار رفت و دروغ های جناب جنتلمن مبنی بر عدم اختلاف برملا شد. خودبزرگ بینی ایشان در کنتاک با مربیان وطنی اثبات شد. یادتان باشد که ایشان بعد از انتخاب علی دایی جار زدند:«من (!) شایسته ترین فرد برای سرمربی گری تیم ملی بودم!!!» حتی زمانی که کلمنته در حال آمدن بود آقای قطبی می گفت:«فدراسیون او را می آورد چون شناسنامه اش خارجی است!» یعنی مرا به جرم شناسنامه ایرانی قبول ندارند. نمی خواهم به علاقه شما بی احترامی کنم اما خود بزرگ بینی به چه می گویند؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد