نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

اکثریت ، شاخص مردمسالاری بود!

  • از عجایب روزگار ما این است که یک اقلیت مردم گریز با ادعای اصلاحات، مردم و منتخبین‌شان را مسخره می‌کنند!
  • در تاریخ سیاسی ما سابقه نداشته شخصیتی مثل « دکتر احمدی نژاد » تا این حد مورد اعتماد و مورد علاقه‌ی مردم باشد؛ تا این حد مورد تایید رهبر معظم انقلاب باشد؛ تا این حد توسط دشمنان نظام مورد هجمه قرار گرفته باشد؛ تا این حد به او توهین و در حقش ناجوان‌مردی کرده باشند (کاری که اکنون اقلیت مردم گریز داخلی یا همان دوم خردادی‌ها با منتخب مردم ایران می‌کنند) و تا این حد پرهیزگار، شجاع، خادم، سخت‌کوش و پویا باشد.
  • دوم‌خردادی‌ها ثابت کردند که معتقد اند اکثریت، احتمالاْ زمانی شاخص مردمسالاری بوده است (!) و در هر صورت ثابت کرده‌اند وقتی در اقلیت باشند، رای اکثریت را برنمی‌تابند و با در پیش گرفتن غوغا سالاری، همراهی با بیگانگان و سیاست بازی (از نوع کثیفش) و بدون توجه به خواست و اراده‌ی مردم مسلمان کشورمان، روز به روز از ایشان دورتر می‌شوند. مردم گریزی در نهایت به مردم ستیزی ختم می‌شود. منتظر باشید، پس از هشت سال ریاست جمهوری دکتر محمود احمدی نژاد و بعد از پیروزی نامزد اصولگرایان در انتخابات یازدهم، مردم ستیزی این مثلاً اصلاح طلبان را به چشم خود ببینید!
نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 8 اردیبهشت 1387 ساعت 11:30

آقای محترم نمی دانم id من رو از کجا آوردین،ولی لطف کنین لینک ها تونو برای من نفرسین،از این همه سهل انگاری و سطحی نگری شما بیزارم.با تشکر

صبا 8 اردیبهشت 1387 ساعت 12:57

هوالحق

سلام

خیلی عالی بود! احسنت
کم سعادتی و کم پیدایی ما رو عفو بفرمایید...

همیشه سعی می کنم حتما متن ها و نوشته های عالیتون رو بخونم.

سلام برسانید
التماس دعا

سلام خواهر بزرگوار
متشکرم و شرمنده محبت شما هستم. چرا نشانی وبلاگ را نمی‌زنید؟ نام و آدرس وبلاگ فعلی‌تان یادم نیست.

دعا بفرمایید.

خواهر 8 اردیبهشت 1387 ساعت 15:14 http://ghalamranjeh.blogfa.com

هو الطیف
با سلام و احترام خدمت استاد اجازه می‌خواهم یکی از یادداشت‌های خودتون در وبلاگ نامحرمانه پرشین بلاگ را اینجا درج کنم:

مردم حجة الاسلام سید محمد خاتمی را زمانی انتخاب کردند که او را نمی‌شناختند و به یک سلسله شعارها و تبلیغات دروغ توجه کردند، وقتی هم که دروغ بودن تبلیغات مشخص شد، او را پس زدند. اما دکتر احمدی نژاد را زمانی انتخاب کردند که هم شعارها و سخنان او را می‌شنیدند و هم او و همفکرانش را در عمل تجربه کرده بودند و این است که علی‌رغم تخریب ناجوان‌مردانه‌ی دشمنان به او عشق می‌ورزند.
در زمان ریاست جمهوری حجة الاسلام سید محمد خاتمی هر ۹ روز یک روزنامه در چاپلوسی و حمایت از دولت متولد می شد، اما اکنون همه روزه انواع دروغ‌ها و تخریب‌ها را شاهد هستیم و دکتر احمدی نژاد دستور داده که زیاد به این مسائل توجه نکنید و مهم خدمت به مردم است.
یک درس: در انتخابات نهم مردم با زبان رأی گفتند: برخی آخوندها را در رأس دیدیم که ترجیح می دهیم رئیس جمهورمان یک مرد راست گوی ولایتمدار و ارزشی باشد تا یک روحانی که توجهی به آرمان‌های انقلاب ندارد.
http://namahramane.persianblog.ir/post/70

من را ببخشید استاد.

سلام بر خواهر فرهیخته‌ام
اختیار دارید. خیلی هم به‌جاست و متشکرم.

شاهد 8 اردیبهشت 1387 ساعت 16:45 http://mkz61.parsiblog.com

سلام
شکر خدا مردم ما هنوز بیدارن خدا این بیداری ازمون نگیره

سلام
از شما متشکرم و الهی آمین.

عشقی برای معشوق 8 اردیبهشت 1387 ساعت 16:59 http://onebyone.blogfa.com/

سلام و خسته نباشی
فکر میکنم که اطلاعات اشتباه به گوش شما میرسه کجا جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد (ع) تا این حد مورد علاقه مردم بوده؟؟؟

سلام.
ظاهرا شما ایران تشریف ندارید و از شبکه های ماهواره ای امریکایی و ضد انقلاب و خائن به میهن ارتزاق خبری می کنید!

محمد 8 اردیبهشت 1387 ساعت 18:51 http://culturetheory.parsiblog.com

سلام واقعا زیبا با بود مطلب شما رو رو وبلاگ خودم گذاشتم با اجازه

سلام.
متشکرم و محبت کردید.

حوال یعنی دوست 8 اردیبهشت 1387 ساعت 19:18 http://www.political.blogsky.com

سلام. بله، طرفه حکایتی شده! رفتار اصلاح طلبان مایه تعجب دوستان و دشمنان!

اما فکر نمی‌کنم به همین سادگی‌ها هم باشد. الآن طوری شده که مثلا هر وزیری از کار برکنار می‌شود، می‌گوید من کلی حرف در سینه دارم اما برای حفظ مصالح ملی نمی‌توانم آنها را بازگو کنم. (هر آدمی با شنیدن این صحبتها با خود می‌گوید: پس خبرهایی در پشت پرده هست...) این یک قضیه.

قضیه دیگر این که ما آقای خاتمی را خیلی هم آگاهانه انتخاب کردیم. چرا که ایشان را فرزند صالح امام (ره) دیدیم. از طرف دیگر، تخریب چهره ایشان از سوی نیروهای سپاه و ... که طبق قانون از دخالت در امور سیاسی منع شده اند، در رو کردن مردم به ایشان بی تأثیر نبود. مردم می‌دیدند که ناجوانمردانه علیه ایشان تبلیغات منفی صورت می‌گیرد. مردم ما هم مردم آگاهی هستند. اصلا من نمی‌فهمم، ریس جمهوری که مردم انتخاب کردند، رهبر معظم او را تأیید نمودند و اعلام حمایت صد درصد از ایشان کردند، چرا باید این گونه مورد بی مهری قرار گیرد. تخریب ایشان، قبل از انتخاب شدن و پس از آن، دنبال شد و مطمئنم مردم از این گونه کارها برائت می‌جویند. خود بنده نمونه ای از مردمی هستم که به آقای خاتمی رأی داد و پس از آن به آقای احمدی نژاد رو آورد.

رفتار شما با رفتار دوم خردادی‌ها چه تفاوتی دارد وقتی که مردمی را که به آقای خاتمی رأی دادند، تحت تأثیر تبلیغات و جو زده معرفی می‌کنید و وقتی همین مردم به آقای احمدی نژاد رأی دادند، آگاه و عاشق؟!

بله استاد! همه از مردم مایه می گذارند. به ویژه، وقتی به حضور یا رأی مردم نیاز دارند، مردم، مردمی فهیم و دارای بلوغ می شوند و پس از آن مردم را درجه بندی می کنند و همه مردم احتیاج به قیم دارند.

خدا حفظتان کند.

سلام و ممنون از کامنت
چون فحوای کلامتان عدم صداقتی نشان نمی دهد برای پاسخ راغب هستم، البته به اختصار:

۱- در مورد وزرای برکنار شده خوب بله همه حرف در سینه دارند. چه وزیر و چه غیره و اگر کسی حرفش خریدار داشته باشد آن را بیان می‌کند و در غیر این صورت اسمش بلوف است :)

۲- آقای خاتمی آگاهانه انتخاب شد یعنی شرایط این گونه نشان می‌داد و این گونه ایجاب می‌کرد. حرف من این است که او و تیمش امتحان خود را پس نداده بودند و وقتی امتحانشان را پس دادند در اقلیت قرار گرفتند. چرا راه دور برویم من معتقدم بنی‌صدر هم آگاهانه انتخاب شد ولی بعد توزرد از آب درآمد و همان مردم علیهش شعار دادند.

۳- حمایت رهبر انقلاب از آقای خاتمی محدود به یک حمایت عمومی از کل منتخبین بود. حتی چهارشنبه قبل از دوم خرداد رهبر فرمودند هر کس بیاید باید به شعارهایش عمل کند و رهبری و مردم نمی گذارند خلاف شعارهایش قدم بردارد (البته آن روز نظرسنجی ها مسجل کرده بود که آقای خاتمی می آید و رهبر به نوعی به ایشان هشدار می‌دادند!) در هنگام رای دادن هم گفتند «هیچ کس برای من هاشمی نمی شود» یعنی زمانی این را گفتند که ۱۰۰٪ آمدن خاتمی معلوم بود !!!

۴- فریادهایی که رهبر انقلاب بر سر وزرای دولت خاتمی به ویژه مهاجرانی (با ذکر اسم) داشتند را به یاد دارید؟ فریاد شکایت از فرهنگ و تهاجم فرهنگی را چطور؟ فریادهای از مطبوعات پایگاه دشمن (و حامی خاتمی) را چطور؟ اینها را رهبر انقلاب به صراحت می گفتند. یادتان هست که گفتند شرایط حسینی است؟ جسارتا اگر حافظه تان ایراد سیاسی نداشته باشد باید ایرادات ایشان به دولت خاتمی را یادتان باشد و البته از شخص آقای خاتمی همیشه حمایت کردند و ما هم تبعیت کردیم و از امثال دهنمکی همواره برائت جستیم. آنچه در خصوص توجه به معیشت مردم فریاد کردند و آقای خاتمی و همکارانش بر طبل توسعه سیاسی می‌کوبیدند چطور؟ اینکه بر خلاف رهنمود رهبر می‌گفتند مردم توسعه اقتصادی نمی‌خواهند چطور؟ می‌بینید که حمایت رهبر ۱۰۰٪ که نبود هیچ، کلی هم انتقاد داشتند که گوش آقایان حکایت در و دروازه بود!

۵- به سپاه تهمت زده اید. چهره خاتمی تخریب شد اما توسط مهاجرانی و دیگر وزرای کابینه اش! به عبارتی عملکرد دولتش باعث تخریبش شد!

۶- می بینید که همواره میزان رای ملت است، و من فقط یک تحلیل چند خطی از شرایط ارائه دادم.

موفق باشید.

علی سه سوت 9 اردیبهشت 1387 ساعت 11:08

به نام خدا
سلام دوست خوبم
خیلی عالی نوشتی خوشم اومد
موفق باشی . یاعلی

سلام بر علی آقا
متشکرم از شما
دعا بفرمایید.

سرشته 9 اردیبهشت 1387 ساعت 12:43 http://www.mohajer14.parsiblog.com

سلام دوست عزیز

درست گفتی اینها نام خرداد را هم بد نام کردند زیرا خرداد زیباییها و خاطرات مهم دیگری نیز در خود دارد که برای مردم ایران ارزشمند است مثل سوم خرداد( روز فتح خرمشهر) و.................. دیگر.

برایتان آرزوی موفقیت دارم

یاحق

سلام بزرگوار
مرحبا به شما.
دعا بفرمایید.

tamasha 9 اردیبهشت 1387 ساعت 19:33

با سلام . ابتدا عرض کنم که اگر مردم آقای خاتمی را انتخاب کردند باید خیلی زودتر از اینها با این عدم رضایتی که از طرف مردم ذکر کردید - در دور دوم ایشان را انتخاب نمی کردند درسته مردم هم در انتخاب دمکراسی خود دچار اشتباهند نه اینکه یه اشتباه رو دوبار تکرار کنند .
اما اینکه آقای خاتمی در مدیریت خودشون ضعف داشتند برای من تردیدی نیست چرا خود علنا از کسانی که از اصلاحات سوء استفاده می کردند گله داشتند من هم از ایشان گله دارم که پس این اقتدار ریاست جمهوری کجا به کارتون اومد آیا نمی توانستید که جلوی تند روی رو بگیرید؟
اما مطلب دیگه اینکه من هم روزنامه رو مظهر دموکراسی میدانم چرا که زمانی که رضاخان به ترکیه رفت تو یه مجلسی جمعی از روزنامه نگاران نشسته بودند و رضاخان پرسید اینها چه کسانی هستند ؟ آتاتورک گفت اینها روزنامه های منتقد دولت هستند رضاخان گفت که تو کشورم همه منتقدانم یا زندانند یا زیر گور اتفاقا همون گروه دولت ترکیه رو با دموکراسی انتخاباتی شکست دادند و کاری کردند که در جنگ جهانی دوم کشورشان را از اشغال دور نگه داشتند فراموش نکنیم که اون موقع در بحبحوه جنگ دوم جهانی انگلیس عراق را و آلمان تا یونان پیش اومده بود .
در پناه حق با حقیقت قضاوت کنید .

و علیکم السلام.
وقتی می گوییم مردم آقای خاتمی را کنار زدند یعنی تفکر ایشان را کنار زدند. مجلس و دولت نهم را یادتان است؟ آقای خاتمی رسما از دکتر معین حمایت کرد و مردم هم جوابشان را دادند!!!
در انتخابات اخیر مجلس هم در دور دوم مدعیان اصلاحات شعار یاران خاتمی را کنار گذاشتند و به گفته خودشان انتخابات مجلس هشتم رفراندوم رد خاتمی بود.
تاریخ معلم خوبی است و خیلی جاها می‌توان از آن کمک گرفت اما در مورد نمونه‌های تاریخی‌ای که شما آورده‌اید کاملا قیاس مع الفارق است!
خدا به همه ما منطق عطا کند و از تعصب به دورمان دارد.
یا حق

امیر 9 خرداد 1387 ساعت 16:17

پس از 8 سال ریاست جمهوری احمدی نژاد ؟ به همین خیال باش . مردم که دوبار اشتباه نمیکنند فقط یکبار اشتباه کردند که سال آینده جبران خواهندکرد . آن موقع چه میگویید ؟ میگویید کار استکبار بود ؟
ضمنا تو اگر واقعا اینکاره ( وبلاگ نویس ) بودی جرات میکردی همه کامنتها را درج کنی . این کاره نیستی .

چون خیلی خوش‌مزه‌ای(!) پاسخت را می‌دهم:

۱- شما اگر هویت داشتی اعلام می‌کردی، اما چه فایده؟ وقتی دکتر احمدی نژاد مجددا انتخاب می‌شود کجایی تا بگویی غلط کرده‌ای؟
آنها هم که با نام خود این گونه اظهار نظر می‌کنند بعدا فراموش می‌کنند، مثل مهدی بوترابی مدیر پرشین بلاگ که وقتی در مناظره وبلاگی محکوم شد، مجبور به سکوت و جفنگ گویی شد. خاطر نشان می‌کنم که چون دکتر محمود احمدی نژاد از جنس مردم است و به زبان مردم سخن می‌گوید و در قول و عمل خود را نوکر مردم می‌داند، اگر قانون اجازه می‌داد مردم تا ۸ دوره هم ایشان را انتخاب می‌کردند.

۲- اما جرئت. شما اگر اهل بودی جرئت می‌کردی اسمت را بگویی. اما بدان وبلاگ نویسان حرفه‌ای پیام‌های غیر مرتبط، بی‌ادبانه، حاوی دروغ و تهمت و مغالطه آمیز را درج نمی‌کنند. و درست برای همین سرویس‌های میزبان امکان خصوصی کردن را لحاظ کرده‌اند.
به جز اینها، این جانب به دلیل اشتغالات گوناگون برای کسانی که کمی تا قسمت بسیار زیادی(!) دچار امراض گوناگون هستند و معلوم نیست به دنبال چه هستند وقت ندارم. امثال شما وقتی با آشنایی دادن هم کامنت می‌گذارید و حتی وقتی از یادداشت‌ها تعریف می‌کنید نیز تایید نمی‌کنم، درست به همان دلیلی که گفته شد.
۳- سلام.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد