نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

حاشیه‏های یک وبلاگ نویس

  • سایت یک اصلاح طلب امریکایی شانصد چهره، به نام آقای دکتر(؟) برادر(؟) حسین درخشان [لینک] چند روز بعد از یادداشت امیر عباس در باره‏ی او [لینک] فیلتر شد. این جانب هر گونه دخالت خود را در این ماجرای تاریخ ساز به شدت تکذیب می‏کنم، مگر اینکه نفعی در آن باشد! حالا شاید در مذاکرات احتمالی مردادماه یا تیرماه به نتایج شگفت انگیز دیگری رسیدیم.

تعجب می‏کنم که چرا آن برادر یا آن خواهر ارزشی به شدت از ارسال ایمیل توسط بنده شکایت می‏کند؟

 

مگر امیر عباس جای چه کسی را تنگ کرده؟ مگر کدام مسئولیت را اشغال کرده که کسی آن را متعلق به خود می‏داند؟ مگر به جز دین و نظام جمهوری اسلامی و امام و شهیدان، امیر عباس از چیز دیگری می‏نویسد؟ مگر یادداشت‏های پراکنده‏ی او به اندازه‏ی خودش و نسبت به عموم وبلاگ‏ها جذاب نیست؟ پس بعضی‏ها چه مرگشان است؟!

 

  • یکی از دوستان که به جرائم اینترنتی رسیدگی می‏کند پیشنهاد داده حتماً سایتم را فعال کنم. معتقد است نسبتِ وبلاگ به سایت، مثل خط ایرانسل است به سیم کارت دولتی. تازه معتقد است بهتر است نام واقعی‏ام را بنویسم. غافل از اینکه اولاً به نوشتن در وبلاگ تأکید دارم و در حال حاضر به دات کام یا دات آی آر شدن نیاز ندارم و ثانیاً عدم ذکر نام اصلی برای مخفی کردن چیزی نیست، چرا که دوست و دشمن نویسنده‏ی وبلاگ را می‏شناسند و تأکید بر «امیر عباس» به دلیل عادت کردن مخاطبان به این هویت وبلاگی است و نه چیز دیگر.

  • اخیراً از عزیزان مسئول در پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی [لینک] خواسته‏ام به هیچ یک از مطالب این حقیر لینک ندهند. این پایگاه بسیار مفید و ارزشمند است و عزیزان خالصانه و شبانه روزی تلاش می‏کنند و برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

  • از اشتغالات روزمره نمی‏نالم، اما به روز کردن همین چند وبلاگی که می‏بینید و آن چند وبلاگی که نمی‏بینید (!) باعث می‏شود کمتر بتوانم خدمت دوستان برسم و از آن کمتر بتوانم نظری ثبت کنم. لذا حتماً دوستان بزرگوار این کوتاهی را عفو می‏کنند.

  • به دلیلی که عرض شد مجبورم برای اطلاع رسانی به روز شدن فقط سه تا از وبلاگ‏ها از طریق ایمیل عمل کنم. خبر را به حدود هزار نفر می‏فرستم و عجیب است که بعضی از دوستان - به ظاهر همفکر - گاهی اعتراض می‏کنند. واقعاً چرا؟ مگر گزارش اسپم یا پاک کردن ایمیل چه خرجی دارد؟ برای خود بنده روزانه حدود 20 ایمیل می‏رسد و اغلبش را هم نمی‏خوانم، اما به فرستنده‏اش سیلی نمی‏نوازم. گاهی هم اعتراض می‏کنم، اما اعتراضم به منزله‏ی یک حرکت ارزشی در مقابل بیگانگان و دشمنان نظام است. اما تعجب می‏کنم که چرا آن برادر یا آن خواهر ارزشی به شدت از ارسال ایمیل توسط بنده شکایت می‏کند و چرا آن برادر پس از مدتی خودکشی و گفتن اینکه رسیدن ایمیل‏ها از او وقت(؟) می‏گیرد، طاقت نمی‏آورد و با من تماس می‏گیرد و خودش را معرفی نمی‏کند و بعد تماسش را تکذیب می‏کند؟ تو را به خدا یکی به من حالی کند این اعتراض‏ها چه وجهی دارد؟ مگر امیر عباس جای چه کسی را تنگ کرده؟ مگر کدام مسئولیت را اشغال کرده که کسی آن را متعلق به خود می‏داند؟ مگر به جز دین و نظام جمهوری اسلامی و امام و شهیدان، امیر عباس از چیز دیگری می‏نویسد؟ مگر یادداشت‏های پراکنده‏ی او به اندازه‏ی خودش و نسبت به عموم وبلاگ‏ها جذاب نیست؟ پس بعضی‏ها چه مرگشان است که من متوجه نمی‏شوم؟!
نظرات 6 + ارسال نظر
فانی 3 خرداد 1387 ساعت 19:15 http://gam.parsiblog.com/

سلام
چه جالب
چون قبل از مطلب شما هم فیلتر بود!

حسین درخشان پوستش کلفت تر از این حرف هاست...


یا علی

سلام بزرگوار
پس چرا من سایتش را می‌دیدم؟
نکند کرامت داشته‌ام و از فیلترها عبور می‌کرده‌ام؟

میثم 3 خرداد 1387 ساعت 19:52 http://moslemin.persianblog.ir/

عجب ! خوش امدید ! به جمع ما خوش امدید !

سلام برادر
یعنی چی خوش آمدم؟ یعنی مرا تازه وارد حساب کردید؟
یا مطلب دیگری است که متوجه نمی‌شوم؟

در هر صورت و با اینکه متوجه نمی‌شوم، متشکرم.

صبا 4 خرداد 1387 ساعت 13:26 http://ta-zohur.blogfa.com

هوالحق
سلام
خسته نباشید

خب امکان حذف از خبرنامه مگه ندارن...؟

از نو اعضای خبرنامه تون رو مشخص بفرمایید. که حل بشه...

خیلی عالی هست که بلاگهاتون به روزه (تشویق)
همیشه موفق باشید
سلام برسانید
یاحق

سلام بر شما
نه متاسفانه امکان حذف ندارند (لبخند)
چند بار اوایل گفتم هر که مشکل دارد اعلام کند اما فقط یکی دو نفر اعلام کردند. بعد از آن دیگر گفتم هر که نخواهد خودش پاک می‌کند یا نمی‌خواند یا و ... .

از شما خیلی متشکرم.
دعا بفرمایید.

سلام بر برادر عزیز و محترم
ایمیل های شما که واسه ما مزاحمتی ایجاد نکرده چون واقعا مطالبتون خوندنیه وخدا خیرتون بده اونایی که این حرفا رو میگن ادمای بی حوصله این و
معنی احترام بعضی دوستان نمیدونند شما زحمت میکشین و خبرنامه رو واسشون میفرستین اونوقت ........
بیخیال
انشالله به حق اقا امام حسن مجتبی علیه السلام همواره موفق و پیروز سر بلند باشی
ما رو هم دعا کن
از مطالب زیبات هم خیلی خیلی ممنونیم
یا حق امام حسن مجتبی علیه السلام پشت وپناه تون

سلام بزرگوار
از لطف و محبت شما هم متشکرم.
دعا بفرمایید.

سید فرهاد 5 خرداد 1387 ساعت 21:50 http://pakmardan.blogfa.com

سلام دلاور

و علیکم السلام و خوش‌حالم که تشریف آوردید.

سادات علوی 31 خرداد 1387 ساعت 13:57

سلام برادرم

بنده هم به درد شما مبتلا شدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد