نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

ان الله مع الصابرین

هم زمان با چهارمین روز ماه مبارک رمضان دیشب ضیافت افطاری بسیار توپی در ویلای اختصاصی یکی از خادمین احزاب چندم خردادی برقرار شد. در این مراسم سراسر افطاری، حجت الپارسال هرمنوتیک طی سخنانی سرپایی حضور خود در رقابت ریاست جمهوری آینده را محتمل دانست. وی که در باره اهمیت روزه‏خواری جوانان در ماه رمضان سخن می‏گفت اضافه کرد: مگر ما برای جوانانی که لازم است بیایند به ما رأی بدهند چکار کرده‏ایم که حالا بگوییم بیایند روزه هم بگیرند؟ وی سپس به فواید اعلام زخم معده در این ماه اشاره کرد و گفت: اگر فقط با یک دست چلوکباب ناقابل بخواهد روزه جوانان عزیز ما باطل شود، همان بهتر که باطل بشود!

این سکولار فی سبیل الله در مورد دیگر نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری گفت: برخی از هم لباسان ما به جای اینکه بی‏دلیل بر طبل خط امام بکوبند، بهتر است بیایند با شجاعت از ما حمایت کنند و فکر رئیس جمهور شدن را از سر بیرون کنند، چون اولاً سید نیستند و دوماً درست سر بزنگاه شمارش آرا خوابشان می‏برد و مردم هم به رقیب ما رأی می‏دهند و سوماً رابطه‏شان با دشمنان خوب نیست و ممکن است اگر رئیس جمهور شوند دشمن به ما حمله کند، آن وقت خر بیاور و باقلا بار کن! وی که به هیچ وجه حاضر نشد در مورد اصول‏گرایی حرفی بزند فقط اشاره کرد: وقتی حتی امریکا و یک کشور دیگر که به دلیل مسائل امنیتی نمی‏توانم اسم ببرم، با ریاست جمهوری دکتر فلانی نژاد مخالف هستند، دیگر ما می‏توانیم حرفی بزنیم؟

در این لحظه حاضرین در ویلا دست از خوردن کشیدند و به کف و سوت فراوان پرداختند. وی در ادامه از غیبت یکی از مدال آوران المپیک در ضیافت افطاری به شدت عصبانی شد و در حالی که نزدیک بود از دست برود گفت: این مردک غلط کرده گفته مدال طلای من متعلق به جناح خاصی نیست، پس ما چه خاکی توی سر خودمان بکنیم. وی سپس با انگشت به نماینده دکتر چیزباف گفت: باید در مورد نام‏گذاری یک میدان به نام او تجدید نظر بکنید و الا دیگر نه من و نه شما!

وی پس از دقایقی صحبت در باره نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده گفت: فکر نکنید من از شکست در برابر دکتر فلانی نژاد می‏ترسم، همان طور که استاد ما هم شکست خورد و چیزی نشد، اما خداوکیلی اگر می‏بینید اوضاع خیلی افتضاح است بگویید کاندید نشویم و زیادی خیطی بالا نیاوریم.

وی با انتقاد از قلابی بودن نظرسنجی همکارانش گفت: مگر هالو گیر آورده‏اید که هر دفعه یک نظر سنجی الکی می‏دهید دست ما و دوستان. حجت الپارسال هرمنوتیک اضافه کرد: از این پس به هنگام تحویل نظرسنجی باید یک پرینت از آخرین نظرسنجی فارس‏نیوز هم ضمیمه کنید تا دروغتان معلوم شود.

وی در پایان گفت: همچنان معتقدم که ما باید در عرصه بین المللی اعتماد سازی کنیم و تا 1+ 5 اجازه نداده فعالیت‏های هسته‏ای خود را متوقف کنیم. وی خاطر نشان کرد: این موضوع آن قدر مهم است که اگر فرآیند اعتماد سازی، 200 سال هم طول بکشد باز هم ارزش دارد که صبر کنیم.  

وی اضافه کرد: ان الله مع الصابرین.

نظرات 18 + ارسال نظر
محمدتورنگ 16 شهریور 1387 ساعت 16:09 http://toorang.blogfa.com

سلام وعبادات قبول

سلام
طاعات و عبادات شما هم قبول باشد
دعا بفرمایید.

اکبر 16 شهریور 1387 ساعت 16:13 http://shirkola.blogsky.com

سلام مواظب باش سیاست خطرناکه
اینا هم خیلی نامردن

سلام :)
حزب الله و ترس؟
اینها کجایشان خطرناک است دوست عزیز؟

سید فرهاد 17 شهریور 1387 ساعت 00:02 http://pakmardan.blogfa.com

سلام علیکم
روزه نمازتان قبول دلاور.
مطلب جالبی بود که اشاره فرمودید
راستش در قسمیت از نوشته هایتان که نوشته شده زخم معده از سوی روشن فکران که فرمایشاتی نموده اند.لازم به ذکر است خاطره زیبا یا یادگاری که سالها با افتخار به جان خریده ام و تحمل سوزش انرا سالها به یادگار از دوران ستاد جنکهای نامنظم به همراه دارم همان زخم معده میباشد . و به کوری چشم دشمنان حتی در ماه مبارک رمضان با زروزه را میگیریم اگر خدای بزرگ قابل بداند و کاری هم به فتوای دوستان با وفا هم نداریم
دست حق یارتان دلاور

سلام بر برادر دلاورم
مرحبا بناصرنا

دعا بفرمایید

علی یکتا 17 شهریور 1387 ساعت 00:39 http://donyayejavani.parsiblog.com

سلام من در این مواقع فقط یه جمله می گم
لعنه الله علی قوم الظالمین و الجاهلین و الفاسقین و منافقین و ...
اجرکم عندالله

سلام بر شما
از حضور و تایید متشکرم

به پدر محترم سلام برسانید

[ بدون نام ] 17 شهریور 1387 ساعت 02:03

این وصله‏ها به آقای دایی نمی‏چسبد

هشدار: ادامه مطلب را نبینید، اشکال شرعی دارد.


تعدادی عکس ویژه از آقای علی دایی داشتم که می‏خواستم در آستانه دیدار تیم ملی با عربستان منتشر کنم. تا حدودی اشکال شرعی داشت ؛ استخاره هم کردم بد آمد.

اما اجازه بدهید بازی امشب را پیش بینی کنم. دقایقی از بازی خوب ظاهر می شویم و گل اول را هم می‏زنیم. حملات عربستان دفع می‏شود و در دقایق پایانی بازی در عین حال که عرب‏ها موقعیت صد در صدر را گل نمی‏کنند، ما نیز یک موقعیت عالی گل‏زنی را از دست می‏دهیم و بازی یک بر صفر به نفع تیم علی دایی به پایان می‏رسد.

الان ساعت 21:35 است و بیش از دو ساعت به آغاز بازی زمان باقی است.

hamideh 17 شهریور 1387 ساعت 15:16 http://moededidar.blogfa.com

mamnoon

سلام
خیلی زیبا بود
در مورد اون پیری که میخواد دوباره کاندید بشه و ضایع بشه هم بنویس همانی که بهش استاد لقب دادی در این نوشته
یا حق
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام
متشکرم

پیشنهادتان قابل تامل است.

دعا بفرمایید.

امیر عباس 18 شهریور 1387 ساعت 01:02

به نام خدا
یکی از مخاطبین وبلاگ با حسن نیت و دقت، کامنتی نگاشته و خواسته که خصوصی بماند. پاسخ ایشان طی ایملی داده شد که اینجا هم درج می‌شود:

به نام خداوند جان و خرد

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما

از دقت نظر شما و ارائه ی کامنت برای یادداشت «ان الله مع الصابرین» متشکرم.
این جانب برای خود دلایلی دارم. هم از دیدگاه ادبی و هم از منظر سیاسی ؛ که وقتی شما در طرف مقابل خط سیاسی بنده نیستید، به بحث گذاشتن آن وجهی ندارد.
در مورد خط و ربط سیاسی هم افتخار این حقیر همواره این بوده که در خط ولایت مطلقه فقیه بوده ام. هر چند که این روزها برخی از مدعیان اصلاحات هم در ظاهر از رهبر معظم انقلاب مایه می گذارند.
به هر حال اطمینان داشته باشید که نظرتان با دقت بررسی شد.

دعا بفرمایید.

امیر عباس 18 شهریور 1387 ساعت 10:12

دو نکته:
۱- برادری کامنت داده و خواسته آن را بدون نام درج کنم. لطفا ایشان خودش بدون نام بفرستد.
۲- یک ضد انقلاب که یک اسم مسخره هم برای خودش انتخاب کرده و به دروغ خود را جانباز می‌نامد یکی دو بار به عنوان تظلم خواهی نظری داده که تایید نشده. بنده خدا فکر کرده کامنت را ندیده‌ام و این بار طول و عرضش را اضافه کرده.
به این شخص می‌گویم که هم کامنت را دیده ام و هم می‌دانم در هفته آن را به ده‌ها وبلاگ می‌فرستی و هم می دانم ... !
خودت را زحمت نده و بیش از این آتش آخرت (و البته دنیا) را برای خودت رزرو نکن. جانبازان ما از دنیا طلبی بری هستند.

امین 18 شهریور 1387 ساعت 11:43

به کوری چشم تو وهمه هم رزم هایت علیرضا نوری زاده از خاتمی حمایت میکنه

این را که شک نداشتم

... للخبیثات !

[ بدون نام ] 19 شهریور 1387 ساعت 00:39

( کفر چو منی گزاف آسان نبود
مانند به ایمان من ایمان نبود
در شهر چو من یکی و آن هم کافر
پس درهمه شهر یک مسلمان نبود)
برادر ارجمند با آرزوی قبولی طاعات استدعا دارم درمورد
حجه الاسلام محمد خاتمی فرزند مرحوم آیه الله خاتمی که حضرت امام در پیام تسلیت در گذشت پدر بزرگوارشان او را فرزند (عبارت دقیقش یادم نیست) خود خواندند رعایت انصاف بفرمایید . همچنین حرمت پیران انقلاب را پاس بدارید.
(درون سینه سوزان ما به یاد آرید
کز آتش دل ما پخته گشت خام شما)

سلام برادر
ممنون که مجددا نظر را ارسال کردید و البته من نمی‌دانم چرا حمایت از حجه الاسلام سید محمد خاتمی نیاز به مخفی کردن اسم دارد؟!!!! و این خود موید این جانب است.
و اما چند نکته:
۱- من در مورد پدر آقای خاتمی صحبتی نکرده‌ام و بیش از هر کس این حجه الاسلام سید محمد خاتمی است که باید با پیروی از ولایت فقیه و جدا کردن حساب خود از حامیان غرب ، سلوک پدر را داشته باشد و حرمت ایشان را حفظ نماید.
۲- به هیچ وجه شعر بوعلی سینا (که با غلط نقل کرده‌اید) در شان آقای خاتمی نیست. ایشان مشکلات زیادی - هم قبل و هم در زمان ریاست جمهوری و هم بعد از آن - داشته است و دارد و بارها مورد انتقاد رهبر معظم انقلاب بوده است و خود هم هر از چند گاهی به اشتباهات خود اعتراف کرده ولی حیف که اصلاحات را در مورد رفتار خود به کار نبرده است.
۳- مطلب کاملا طنز است و البته طنزی تلخ که برگرفته از مواضع ایشان است (هر عیب که هست از مسلمانی ماست!!!) مطمئن باشید اگر سخنان گاه و بی‌گاه ایشان عینا پیاده شود اوضاع بدتر خواهد بود.
۴- من در مورد هیچ کس بی‌حرمتی نکرده‌ام برادر ، چرا تهمت می‌زنید؟ کجا به پیران انقلاب بی‌حرمتی کرده‌ام؟
۵- شما که به حضرت امام خمینی(ره) ارادت نشان می‌دهید، خوب است دقت کنید و ببینید چه کسانی از سیاست‌های حضرت امام(ره) فاصله گرفته‌اند و ذلیل غرب شده‌اند و از اصول اسلام و انقلاب دور شده‌اند و سخنانشان باعث تفرقه میان یاران انقلاب و موجب شادی دشمنان اسلام و بدخواهان این آب و خاک می‌گردد.
در پایان خواهش می‌کنم منصف باشید و در عقایدتان خدا و رسول و دستورات اسلام را در نظر بگیرید.
باز هم از شما متشکرم. موفق باشید.

کاکایی 21 شهریور 1387 ساعت 05:17

سلام
نمیدونم این مراسم کجا بوده و اصل مباحث چی بوده اما پریشب که سخنان آیت الله خامنه ای را از شبکه 1 میدیدم همین مباحث را میگفتند و انگار در برابر کسی داشتند موضع میگرفتند مثلا میگفتند صبر در رمضان یعنی اینکه بر اصول انقلاب پافشاری کنیم و در مورد مسئله هسته ای هم دوباره به همین نحو تاکید کردند البته من دقیق نمیتونم توضیح بدم حتما شما بهتر میدونید اما
اگر میشه مراسم اصلاح طلبان را بدون طنز گزارش کنید

سلام
نمی‌دانم چه عرض کنم؟!

دریا 21 شهریور 1387 ساعت 06:04 http://doayemostajab.blogfa.com

خب احتمالا تصویری که دست کاری نشده به کاریکاتور می ماند حذف شد.. اسمها بنابر با شخصیت تغییر پیدا کردند... واقعیت های تلخ طنز آمیز جلوه کردند... کاش نوشته هایتان تنها بوی فیلمنامه ای بیش نمیداد و هیچوقت در صحنه واقعی شاهد آن نبودیم!
افسوس...

درود بر شما

امیر عباس 24 شهریور 1387 ساعت 00:53

یکی از مخاطبین وبلاگ، در بخش نظرات یادداشت بعدی، در مورد کاریکاتور حذف شده‌ی این پست سوالی مطرح کرده است. پاسخ آن کامنت را عینا در اینجا هم می‌آورم.

در مورد این مطلب و کاریکاتورش، تعداد زیادی از دوستان و بازدیدکنندگان نظر داشتند. دست آخر یکی از همکاران که احترامش را بر خود واجب می‌دانم خواست به این دلیل که لباس روحانیت در میان است، کاریکاتور را حذف کنم. بنده هم علی رغم نظر شخصی، هم به انتقاد دوستان ارزشی احترام گداشتم و هم حرمت این همکار ارجمند را حفظ کردم.
البته از بین بلاگرهای مدعی اصلاحات و معاندین و حتی از طرف یکی دو نفر که مشکلات شخصیتی دارند هم نظر مخالف رسید. نظرات این گروه برایم بی‌اهمیت و کان لم یکن بود و فقط به انتقاد دوستان ارزشی توجه کردم.
البته اگر زمانی خود را قانع کردم، دلایل درج ابتدایی کاریکاتور و نظر کلی ام در این ارتباط را مفصل خواهم نوشت.
دعا بفرمایید.

امیر حسین 25 شهریور 1387 ساعت 10:57

دلیل این همه کینه و نفرت و تمسخر نسبت به کسی که 22 میلیون نفر به او رای دادند چیست ؟ توان استدلال ندارید به تمسخر روی آورده اید ؟ خدا هدایتتان کند .

همان مردم هم به معین (کاندیدای جانشین او) و حجه الاسلام رفسنجانی (استاد او) رای ندادند !!! و او و همپالکی‌هایش نقاط قوت مورد تایید رهبر معظم انقلاب را به سخره گرفته‌اند.
ضمنا طنزپردازی ما در مورد سخنان و اطوار خنده‌دار ایشان است و الا به رای مردم همواره احترام گذاشته‌ایم. مگر رای آوردن ایشان را مسخره کردیم؟ کاری که شما در مورد دکتر احمدی نژاد و آرای مردم کردید و ثابت کردید دموکراسی را برنمی‌تابید.
خدا همه را به راه راست هدایت کند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پاینده بدارد و بدخواهان و دشمنان نظام و دشمنان ولایت مطلقه فقیه را نابود سازد.

حسین 25 شهریور 1387 ساعت 11:20

از این که بعد از 11 سال هنوز داغ شکست دوم خرداد را فراموش نکرده اید متعجبم . بد کابوسی است دوم خرداد .

خوب است ببینید اربابانتان در مورد دوم خرداد چه می‌گویند. راستی از داغ شکست می‌گویید؟ شکست داغ دارد نه؟
یادداشت «آقای خاتمی سیاه‌بازی چرا؟» را در همین وبلاگ بخوانید.

رضا 27 شهریور 1387 ساعت 15:41

باقبولی عبادات
برای خراب کردن کسی که۸سال رییس جمهورکشورمان بوده این حرفهاخیلی مسخره است ودیگراکثرمردم ایشان رامی شناسند
ازشمامتشکرم که بااین حرفهاتعدادطرفتاران ایشان رابیشترمیکنید

ایشان با انصراف از کاندیداتوری بر میزان مقبولیت خود !!! تصریح کردند.

بهروز 28 شهریور 1387 ساعت 13:36

خاتمی جزو سرمایه های نظام است . بگذارید مجمع روحانیون مبارز از شرکت در انتخابات کناره گیری کند آن وقت ببینیم شما باکی میخواهید کشور اداره کنید ؟

قطار انقلاب راه خود را می‌رود. خر که پیاده شود جا می‌ماند. البته روحانیون مبارز با تمت اشکالاتی که دارند، بر خلاف دو حزب مشارکت و مجاهیدین انقلاب همواره از کلیت نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده است.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد