نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

توضیح کوتاه

بنا به احترام به دیدگاه برخی وبلاگ نویسان ارزشی که از این وبلاگ و از خودم برایم عزیزتر هستند، یادداشت «رؤیت هلال از دیدگاه حسینعلی منتظری» حذف شد. 

شایان ذکر است که تعدادی دیگر از دوستان ارزشی از یادداشت استقبال کرده بودند؛ اما آنچه مهم است اینکه این وبلاگ آن قدر برایم اهمیت ندارد که به خاطرش، خاطر چند وبلاگ نویس مؤمن و مخلص را مکدّر کنم. دعا بفرمایید.

نظرات 5 + ارسال نظر
بسیجی ولایتی 9 مهر 1387 ساعت 17:05

به نظر من که اشکالی نداشت نهایتا با حذف چند جمله آخر مشکل حل میشد

پس چرا همان موقع نظر ندادید؟ :)

بسیجی ولایتی 9 مهر 1387 ساعت 17:54

من نظر دادم وقتی کلید ارسال نظرو زدم دیدم مطلب حذف شده

به هر حال همان‌طور که نوشته‌ام ارزش دوستان برایم بیش از این وبلاگ و مطالبش است.

دعا بفرمایید.

سلام و عرض ادب دلاور
پیشاپیش عید سعید فطر را خدمت شما و خانواده محترمتان تبریک عرض مینمایم
اما در مورد جناب منتظری باید عرض نمایم استغفروالله
راستی ایشون هنوز هم نظرات الهی پیشنهاد میفرمایند
خداای من به درگاهت پناه می آورم
دست حق یارتان دلاور

سلام دلاور
عید مبارک
در یادداشت آمده بود که مشار الیه در اعلام عید و آغاز ماه به حکم رهبر انقلاب عمل می‌کند و توضیحاتی داده بودم که چند تن از دوستان ارزشی نسبت به آن حساسیت نشان دادند و بنده تمکین کردم.
دعا بفرمایید.

سلام
آمدی یه مطلب درباره این شیخ منتظری دارم ببین

حس غریب 10 مهر 1387 ساعت 00:48 http://messiah.blogsky.com

سلام
عیدتون مبارک
التماس دعا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد