نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

پاره‌ی تن اسلام را دریابید

حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) فلسطین را پاره‌ی تن اسلام خواندند. حالا این پاره‌ی تن اسلام توسط شیطان صهیونیستی در حال پاره پاره شدن است. چرا ما نمی‌توانیم از اسلام دفاع کنیم؟ این راه‌پیمایی و شعار و دعا و سلام به مبارزان فلسطینی را که همه‌ی دنیا بلدند. این محکوم کردن صهیونیست‌های متجاوز که در همه جای دنیا در حال انجام است. پس ما چه می‌کنیم؟ اگر بنا بود بنشینیم و تماشا کنیم که رژیم طاغوت برایمان بس بود! مگر شعار ما این آیه‌ی قرآن عظیم نیست که «و اعدّوا لهم ماستطعتم من قوه»؟ آیا قوای ما برای حفظ خود است یا برای حفظ اسلام؟ اگر برای حفظ خود است که نباید دم از اسلام بزنیم و اگر برای حفظ اسلام است پس چرا دست روی دست گذاشته‌ایم؟

چرا رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید غزه نیاز به سرباز ندارد و باید حمایت تسلیحاتی و تبلیغاتی و سیاسی صورت پذیرد؟ تازه کجاست حمایت تسلیحاتی؟ چرا همین شعار هم عملی نمی‌شود؟ رئیس جمهور ما چه می‌کند؟ آیا سخنان آتشین برای حفظ اسلام کافی است؟ اگر کافی بود که حضرت رسول الله و امامان معصوم(علیهم صلوات الله اجمعین) به جای جهاد با کفار و منافقان فقط سخن‌رانی می‌کردند.  نه خیر. غزه امروز نیازمند به کمک برای بقاست. فلسطین امروز نگاهش به مسلمانان است و باید گفت که «اسلام امروز چشمش به مسلمانان است». این‌جانب به عنوان کسی که شور و احساس جوانی را پشت سرگذاشته، دوست دارم عاقلانه توجیه شوم که چرا به جای دفاع از اسلام، برای بقای خود مجاهده می‌کنیم. چرا دفاع از اسلام به مصلحت نیست؟ چرا دفاع از مسلمانان مظلومی که به خاک و خون کشیده می‌شوند خجالت دارد؟ چرا از توجیه ملت خود برای همراهی با مبارزان فلسطینی ناتوانیم؟ آیا دشمن در جنگ روانی موفق بوده است؟ آیا ما که دم از حمایت تبلیغاتی می‌زنیم، در دام تبلیغاتی کفّار آچمز شده‌ایم؟ این بار من دوست دارم رهبر معظم انقلاب – که عمل به رهنمودهایشان برای بنده واجب فوری است – مرا توجیه کنند که چه می‌کنیم؟ چرا پاره‌ی تن اسلام قطعه قطعه می‌شود و ما نمی‌توانیم کار مهمی انجام دهیم؟ چرا نمی‌توانیم فلسطین را نجات دهیم در حالی که قدرتش را داریم؟ چرا؟!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
نسیم وصل 15 دی 1387 ساعت 08:37 http://nvasl.blogfa.com

یا لثارات الحسین
فراخوان وبلاگ نویسان آزاده
حملات موشکی به صهیونیستها در جهاد مجازی ...

مرمی 15 دی 1387 ساعت 09:13 http://golmikh.parsiblog.com

آقای امیر عباس عزیز .
این بار خیلی تند رفتی . نسبت تو با رهبر اگر نسبت ولی و موالی ست دنبال این نگرد که حضرت ایشان راه بیافتند دوره یکی یکی را توجیه کنند . شما نگاه کن به لبان آقا هر وقت دستور داد برو هر وقت دستور نداد بنشین . ولی فقیه با کسی تعارف ندارد . مصلحتی که آقا میدانند با فهم من و تو تغییری در آن ایجاد نمی شو د.

سلام
این بار درست گفتید. شک نکنید.
و گفته‌ام که اجرای دستورات مقام معظم ولایت برای بنده واجب فوری است. اما معنای سخنم را خودتان باید در متن یادداشت بفهمید. باید کمی زحمت بکشید.
یا علی.

محمد 15 دی 1387 ساعت 14:37

سلام
بنده هم با نظر مرمی موافق هستم و آن را کاملا درست میدانم و توجیه شما در پاسخ به ایشان را مناسب ندیدم!فکر کنم شما اشتباه رفتی !رهبر معظم انقلاب که نباید بیاید و من وشما رو توجیه کنه ! این حرف شما دقیقا همانی هست که خوارج در زمان امام علی به ایشان گفتند و خود را جلوتر دیده وحتی خود را محق نسبت به بازجویی و جوابگویی امام زمان خود میدانستند امروز نیز همان است ما معتقدیم که ولی فقیه نایب امام عصر (عج) است و حرکت باید به دنبال ایشان باشد نه جلوتر !

سلام

خوب است خود جناب مرمی در این باره نظر دهند مگر اینکه شما مرمی باشید با اسم مستعار محمد؟!
در غیر فرض مذکور هم پاسخ من به شما این است:


نمی‌خواهم از یادداشت رمزگشایی کنم. اما با وجود جمله‌ی

«رهبر معظم انقلاب – که عمل به رهنمودهایشان برای بنده واجب فوری است – »

انتقاد جناب مرمی وارد نیست و خود شما هم اگر بخواهید می‌توانید این معنا را بفهمید.

عاقبت به خیر باشید.

فاطمه 15 دی 1387 ساعت 16:04

آفرین
به خوبی این سوال را مطرح کردی و وقتی به اطاعت پذیری مطلق از رهبر تاکید کردی من میدونم منظور شما از اوردن اسم رهبر چیه یعنی فکر میکنم بدونم
به هر حال قشنگ گفتی و ممنون از اطلاع رسانی
التماس دعا

سلام خواهرم
نمی‌خواهم از یادداشت رمزگشایی کنم. اما با وجود جمله‌ی

«رهبر معظم انقلاب – که عمل به رهنمودهایشان برای بنده واجب فوری است – »

انتقاد جناب مرمی وارد نیست و خودشان هم اگر بخواهند می‌توانند این معنا را بفهمند.
از شما متشکرم.
ایدکم الله تعالی.

خواهر 15 دی 1387 ساعت 17:37 http://ghalamranjeh.blogfa.com

هو الطیف
سلام استاد بزرگوار
مثل همیشه قوی متین و منحصر به فرد. با اینکه مطلب شما خالی از اشکاله اما این هم ارزشمنده که بعضیها به ولایت فقیه حساسیت دارند و محکم دفاع می کنند.
به قول خودتون دعا بفرمایید.
الهم عجل لولیک الفرج.

سلام بر خواهر فرهیخته و ارجمندم
گل گفتید، احسنتم.

ایدکم الله تعالی.

سلام و عرض ادب برادر دلاورم
عذاداریتان مورد قبولی سید سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین ع واقع گردد انشالله
برادر عزیزم تنها راه نجات مردم مظلوم فلسطین فقط جنگ میباشد.تنها راه نجات مردم مظلوم غزه و دیگر مناظق فلسطین که بدست اسراییل غاصب به تصرف در امده جنگ میباشد.جنگ جنگ جنگ جنگ
تا زمانی گه این قده سرطان اسرائیل ملعون وجود دارد مشگلات مسلمانان در جهان حل نخواهد یافت
مرگ بر اسراییل غاصب و حامیانش
دست حق یارتان

درود بر شما

سلام
ما تاکیدتان بر روی آن جمله راتقریبا متوجه شدیم.یعنی سعی کردیم که متوجه شویم ولی تاکیدتان بر رمزگشایی نکردن رانه!!
ولی درکل خوب نوشته اید.دستتان دردنکند.قابل تامل وتحسین است.

سلام خواهر بزرگوار

از شما متشکرم.

سلمان 18 دی 1387 ساعت 00:50 http://salman.mohammadi.ir

سلام اخوی بزرگوار
از نوشته‌تون به شدت لذت بردم
همین‌طور از بخشی که از مقام معظم ره‌بری انتظار پاسخ داری!
من هم همین سوالات رو دارم و منتظر توجیه شدم هستم. برای حرف‌های مرمی و محمد هم دلیلی نمی‌بینم
خداوند سید علی را حفظ کند که مثل او نداریم ولی سوال به جای خودش باقی‌ست
زنده باشید

سلام و ارادت
از شما متشکرم
یادداشت بعدی بنده اگر عمری باشد در این باره است.

دعا بفرمایید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد