نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

موشک‌های سرگردان کجا هستند؟

موشک شهاب ویژه ی  تل آویو

در سال‌های دفاع مقدس، وقتی دولت کویت به کمک صدام ملعون شتافته بود و جزیره‌ی بوارین را نیز در اختیار قرار داده بود، موشک‌هایی که معلوم نبود از کجا شلیک شده‌اند، سکوهای نفتی و کشتی‌های کویت را مورد هدف قرار می‌داد. در آن زمان هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه‌ی تهران، از این موشک‌ها با اصطلاح موشک‌های سرگردان یاد می‌کرد. آن زمان ما نه موشک‌های رادارگریز داشتیم و نه موشک‌های بالستیک و به راحتی مختصات جغرافیایی سکوی پرتاب موشک‌ها قابل شناسایی بود، اما امریکا نتوانست غلطی بکند و آب از آب تکان نخورد.

به لطف خدا و از ثمره‌ی خون شهیدان و جانفشانی‌های ملت ایثارگر، اکنون به توان موشکی بالایی دست یافته‌ایم و پیشرفته‌ترین سامانه‌ها و جدیدترین تکنولوژی‌ها را در اختیار داریم. حالا تل‌آویو به موشک‌های سرگردان چشمک می‌زند و پرسش ما این است که: موشک‌های سرگردان کجا هستند؟

نظرات 10 + ارسال نظر

دوست من فراموش کرده‌ای دوران آن لات بازی ها به سر آمده و دنیا تغییر کرده قایق های سرگردان موشکهای سرگردان که به مقر اشرف و غیره می خورد را باید در فرهنگ واژه ها یافت شماها ما را به استقبال جنگ جهانی سوم می برید یک عمر احساس خردمندانه دیپلماتیک و غیره هزاران راه است همانکاری که در جنگ سی و سه روزه کردیم

برایت متاسفم که نمی‌دانی فرهنگ عاشورا چیست! که نمی‌دانی در کربلا چه گذشت؟ که نمی‌دانی حسین(؟) برای چه قیام کرد؟
کسانی را که از جهاد می‌ترسند به بهشت راه نمی‌دهند. اولا که جنگ جهانی‌ای در کار نیست. اگر هم جهادی به پا شود مگر چه اتفاقی بناست بیفتد؟ آیا از حسین زهرا (ع) عزیزتر هم هست که شهادتش نگران کننده باشد؟
شما را چه می‌شود «مهدی‌یار»؟ یادت می‌آید این لقب را برای خودت برگزیده بودی و به قول خودت به توصیه‌ی استادت آن را کنار گذاشتی؟ مهدی‌یار؟ کدام مهدی‌یار؟ لقب یاوری کدام مهدی را به خود داده بودی؟ مگر یاور مهدی از شهادت می‌هراسد؟ یادت می‌آید همواره می‌گفتم از عاقبتت می‌ترسم؟ یادت می‌آید در حالی که
(... سانسور ...)
هنوز هم دلبسته‌ی همان
(... سانسور ...)
هستی که چنین به ارزش‌های دفاع مقدسمان توهین می‌کنی. امیرعباس را که می‌شناسی؟ هنوز هم
(... سانسور ...)
و این اواخر را که با موبایل تقاضای دیدار با دکتر
(... سانسور ...)
و من جدی نمی‌گرفتم و می‌گفتم توسلی بهتر از اینهاست که با این خبیث‌ها نشست و برخاست داشته باشد. اما می‌بینم هنوز هم همان اشتباهات قدیم را داری.
بس نیست؟ این پزهای شبه روشنفکری ضد مذهبی نابخرادانه بست نشده؟ گمان می‌کردم بزرگ شده‌ای! رشادت‌های دفاع مقدس ما حالا دیگر لات‌بازی نام گرفته؟
می‌دانی لات‌بازی چیست؟ می‌خواهی برایت توضیح دهم؟

بس کن. تو می‌توانی بهتر از اینها باشی.

نسائی 16 دی 1387 ساعت 11:21 http://diareranj.ir

معاونت امورفرهنگی واجتماعی منطقه 14 شهرداری تهران به همراه سایت" دیاررنج " برگزارمیکند .


جشنواره بین المللی وبلاگی" نامه ای به کودکان غزه


حکایت کن از بمب های که من خواب بودم و درخاموشی شب تو را ، خواب و خانه و خانواده ات را ، خصم به آتش کشید. بگوغربت بی کرانه ات را، بگو نفرت هزاره ات را، به خصم به صهیونیزم سفاک ، بشکن بغض فرو خورده ات را ...
بخش های جشنواره :
1-نامه ( داستان کوتاه ، قطعات ادبی )
2-نظم ( انواع قالب های شعری )
3-آثارخود را درورد تایپ،ازطریق پست الکترونیک ارسال نمائید : diareranj@gmail.com
4-آخرین مهلت ارسال آثار22 بهمن 1387
توجه:
اثارارسالی شما عزیزان توسط رئیس هیئت داوران " استاد ابوالفضل درخشنده " بررسی وبه سه اثر برترجوایزنفیسی اهداء میگردد .
اشاره"
برای اطلاعات بیشتربه سایت دیاررنج مراجعه نمائید " http://diareranj.ir

نشانی تماس با دیاررنج " 09112703418

معاونت فرهنگی واموراجنماعی (منطقه 14) شهرداری تهران به همراه سایت " دیاررنج

کاکاوند 16 دی 1387 ساعت 14:34

سلام استاد
به نظر من وقت اون رسیده که اسراییل درس خوبی از امت اسلامی بگیره و اگر این موشکها الان به درد نخوره پس کی بناست بدرد بخوره
البته به قول خودتوت ما صبر میکنیم ببینیم مقام عظمای ولایت چی فرمان میدهند
این شبها هیئت که میروید التماس دعا دارم

سلام
متشکرم از این نظر که از یادداشت بنده زیباتر است.

خداوند شما و ما را حسینی کند.

کاکاوند 16 دی 1387 ساعت 14:43

بعد که نظر دادم کامنت آغای توسلی را دیدم
مرگ بر این حائنین که اینطوری به رزمندگان اسلام و امام خمینی توهین میکنند چون آقای رفسنجانی توضیح دادند که اون زمان این موشکها به دستور امام خمینی بوده
این آغای توسلی کیه که اینطوری توهین میکنه چرا رسواش نمیکنید اگر تو پستهای ارزشی هست؟
استاد از شما بعیده با این جور افراد دوستی کنید
راستی کلاس شما تا کی تعطیله؟ آقای روزبهانی گفتند فعلا تعطیله اما نگفتند تا کی

بخش اول کامنت که گویاست و مرحبا به شما.

کلاس را با پیامک عرض می‌کنم و کاش جدا پرسیده بودید تا عمومی نمی‌شد!

دعا بفرمایید.

دریا 16 دی 1387 ساعت 14:45 http://doayemostajab.blogfa.com

این پستتون رو که خوندم ناخودآگاه دو سه پست قبلی رو هم مطالعه کردم در پست (پاره های تن اسلام را دریابید) برایم جالب بود از انتظاری که شما داشتید در حالی که اکثریت نسبت به همین کمک ها هم معترضند!
وقتی به یکی از دوستان اس ام اسی دادم با این عنوان که در بین نوارهای خوش آهنگ نوار غزه چه تلخ است فرستاد که چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است!
یعنی حتی دلسوزی هم نکرد و من کاملا متعجب شدم. وقتی سرم رو گردوندم بیشتر صداهای معترضانه را شنیدم تا حتی دلسوزیی ساده و...
جناب آقای امیرعباس حال با این اوصافی که مردم دارند و دیدی که تماما نسبت به دولت خودمان و حتی فلسطینیان منفی است شما چطور توقعی بیشتر از کمک تسلیحاتی و... دارید! تنها همان کمک صدای عده ای را بلند کرده!
و البته وقتی دلم سوخت هنگامی که خواهرم با فلسطینیی صحبت میکرد و میگفت این دولت شما چرا دست از سر مردم ما برنمیدارد؟! چرا ما را راحت نمیگذارد؟!‌ که احتمالا هرچی آتیش از سر ایران بلند میشه!
هیچگاه جنگ راه اول نبوده! شاید بیشتر باید اندیشید...

در باره مردم در اشتباهید. بنده خودم بیش از افراد معمولی در میان اجتماع هستم. مردم با فلسطین‌اند! بخشی از مردم بنا به تبلیغات دشمن و یا از روی عادت شاید سخنان القایی دشمن را بگویند (که خیلی‌ها اصل حرف دلشان باز با فلسطین است) اما اکثریت قاطع مردم یعنی همان هایی که به نمایندگان اصولگرا و رئیس جمهور مکتبی رای داده اند ضد صهیونیست هستند و مگر راه‌پیمایی‌های روز قدس و همین جمعه گذشته را ندیده‌اید؟!
در مورد فلسطین هم فلسطینی‌ها چشم امیدشان به حمایت‌های مردم و دولت مردمی ایران است چرا که از همه جا ناامید شده‌اند مگر از ایران و حزب الله لبنان و نماینده‌ی حماس هم که در ایران است و همین را می‌گوید.
در مورد خواهرتان نمی‌دانم چه بگویم. چون نه معلوم هست با که و کجا صحبت کرده و نه معلوم است که اصلا صحبتی کرده باشد.
در مورد جنگ هم همیشه مردود است و ما سخن از دفاع می‌گوییم. مگر وحشی‌گری صهیونیزم و امریکا را علیه اسلام و مسلمین نمی‌بینید؟ دفاع از حریم اسلام و مسلمین واجب است و اگر واجب نبود پیامبر اسلام(ص) در هیچ غزوه‌ای شرکت نمی‌کردند و تسلیم قوم یهود می‌شدند (العیاض بالله).

انصار 16 دی 1387 ساعت 16:10

بله اتفاقا دوران لات بازی تمام شده و برای همین باید تو صحنه باشیم و این را به امریکا و اسرائیل بفهمونیم
باید اسرائیل و امریکا و انگلیس و اروژا بدونند که دوران لات بازی تموم شده و ما اونها را سرجای خودشون میشونیم
ممنون امیر عباس با این مطلب خوب

سلام
من هم متشکرم

دعا بفرمایید.

محمد 16 دی 1387 ساعت 21:11

سلام
و مکروا ومکر الله والله خیرالماکرین.
خداروشکر که روز به روز بر توانایی هامون در همه زمینه ها اضافه میشه و یکی از عواملی که باعث میشه دشمن از عملی کردن تهدیدهای نظامیش کوتاه بیاد همینهاست.
به هر حال همچنان دفاع (تاکیدمی کنم دفاع ) در برابر این لات بازی های استعمار وظیفه ماست.

هیهات منا الذلة

سلام بر برادرم محمد
بله و از این روست که جمهوری اسلامی ایران وزارت دفاع دارد نه وزارت جنگ.

دعا بفرمایید.

بیسیمچی 17 دی 1387 ساعت 01:14 http://pelack.mihanblog.com

سلام دوست من
من یه صحبتی از یکی از فرماندهان نظامی خودمون دیدم به این مضمون که اگه از سرزمین های فلسطینی ندای یا حسین (ع) بلند میشد حتما پیروز می شدند.آره دوست من،به اون دوستت بگو فرهنگ عاشورا لات بازی نیست،عشقه.وقتی حرفایی از جنس حرفای دوستتون میشنوم یاد آدمای ضعیف می افتم که هیچ کاری واسه هیچی نمیکنن و همیشه زودتر از همه سر سفره نشستن.
حرف آخر:
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد...

سلام بیسمچی عزیز
خود بنده در یادداشت «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد» همین نکته را عرض کرده ام:

http://namahramane.blogsky.com/1387/09/07/post-65

موید باشید.

سلام استاد
چه جالب است که جناب آقای توسلی کنجانی مدعی هم هستند : همان کاری که درجنگ سی وسه روزه کردیم!!!وتازه ازنوع خردمندانه اش!!!درضمن ایشان که ایثارگری های آن دوران را لات بازی خوانده اندمی شودبفرمایند تفاوت دفاعی که آن موقع داشتیم بادفاع سی وسه روزه درچیست؟این نکته هم قابل ذکراست که آن سی وسه روزهم دفاعی بیش نبوده .نه جنگ.بایداین رابه خاطرسپردکه ماپیروان ائمه معصومین که امیدوارم ازپیروان راستینشان باشیم هیچ گاه آغازگرجنگی نبوده ایم و نخواهیم بودمگربه ضرورت. درزمان خودپیامبروائمه هم همین طور بوده است مگردرچندمورد درزمان پیامبرکه آن هم پس ازاخطارهای صورت گرفته بوده است.حالاچه طورشده که آن هاشده لات بازی ودفاع سی وسه روزه شده خردمندانه؟این راهم بایدگفت که مردبا احساس پیش نمی رودوهرکاری هم که از روی احساس باشدناقص است.حال شماها خوش باشیدبا این احساس های خردمندانه ی پوچ و واهیتان.
ویک پیشنهاد لا اقل بروید فن مغالطه بیاموز یدکه از چهارو نیم خط نوشته تان نشوداینقدر (تابه حال شش نفر)اشکال درآورد.
التماس دعا.

سلام بر شما
بسیار زیبا جواب داده‌اید.
(البته هنگامی که شما نظر داده‌اید دو کامنت بالایی - از محمد و بیسیمچی- را ندیده بودید چون تایید نشده بودند.)

ایدکم الله تعالی.

بسم رب الشهدا و الصدیقین
اجرک الله یا بقیة الله فی مصیبت جدک حسین علیه السلام

اگر می‏خواهیم‏ به خودمان ارزش بدهیم، اگر می‏خواهیم به عزاداری حسین بن علی ارزش‏ بدهیم، باید فکر کنیم که اگر حسین بن علی امروز بود و خودش می‏گفت برای‏ من عزاداری کنید،میگفت چه شعاری بدهید؟ آیا می‏گفت بخوانید: "نوجوان اکبر من" یا می‏گفت بگویید:"زینب مضطرم الوداع، الوداع"،
چیزهایی که من در عمرم هرگز به این جور شعارهای پست و کثیف ذلت آور تن ندادم و یک کلمه از این حرفها نگفتم؟! اگر حسین بن‏ علی بود، می‏گفت اگر می‏خواهی برای من عزاداری کنی،
برای من سینه و زنجیر بزنی، شعار امروز تو باید فلسطین باشد.
شهید مطهری ره

واقعا کجا هستن؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا زهرا (س)

طیب الله انفاسکم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد