نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

در خط امام(ره) بمانیم

به دوستان قول داده‌ام که در مورد شبهه‌ای که در یادداشت «پاره‌ی تن اسلام را دریابید» [+] ایجاد شد چند خط بنویسم. اما مطالعه‌ی این یادداشت قدیمی که در فتح المبین [+] ذکر شده بود خالی از لطف نیست. جالب است که در آن ایام برادری در وبلاگ خود مطلبی نوشته بود و در آن به شعار «از تو به یک اشاره - از ما به سر دویدن» ان‌قلت آورده بود. به گمانم به شعور حزب‌اللهی‌ها توهین شده بود و بدون اشاره به مطلب و تعریض به آن برادر، و در پوشش اعتراض به برخی از دوآتشه‌ها، این یادداشت قلمی شد. مطالعه بفرمایید تا در یادداشت بعد از شبهه‌ی مورد نظر بنویسم و توضیح دهم که چرا ولی امر مسلمین، در ارتباط با حمله به اسرائیل، تکلیفی ارائه نکرده‌اند. 

 

 رهبرا! از تو به یک اشاره، از ما به سر دویدن 

دوره زمانه ی عجیبی شده. حزب اللهی هم حزب اللهی های قدیم. کافی بود ولی فقیه اشاره ای کند و آنها سرشان را تقدیم کنند. معنای ولایت فقیه را با گوشت و پوستشان درک کرده بودند و این اعتقاد تا عمق وجودشان ریشه دوانده بود. اما اکنون گاهی می بینیم کسانی که خود را حزب اللهی می دانند از ولی فقیه زمان هم جلوتر هستند. ایشان می فرماید که مذاکره با امریکا مفهومی ندارد و نشست عراق فقط برای تذکر وظایف اشغالگران و آن هم فقط در ارتباط با مسائل عراق است، اما برخی فریاد وا اماما و وا اسلاما سرمی دهند. اینها که می گویند وا اماما یادشان رفته که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند :« پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد»! حضرت امام (ره) نگفتند پشتیبان من باشید، بلکه ایشان به ریسمان محکم تشیع علوی، یعنی ولایت فقیه، رکن رکین جمهوری اسلامی ایران اشاره کردند. اگر کسی واقعاً مرید امام(ره) باشد، اکنون تمام حواسش به رهنمودهای رهبر معظم و آگاه خواهد بود.

کسی که ولایت فقیه را بشناسد و این معنا را درک کرده باشد، بدون شک شعارش این خواهد بود که «از تو به یک اشاره، از ما به سر دویدن.» و این به معنای آن نیست که رهبر معظم انقلاب مطالب را اشاره وار بیان می کنند، معنی این شعار – بفرمایید این حقیقت – این است که یک اشاره از ولی فقیه کافی است تا هر چه داریم در طبق اخلاص بگذاریم و تقدیم کنیم، چون اطاعت از ولی فقیه واجب فوری است. و مباد که خود را در بیراهه های نفس و کج راهه های لفاظی گم کنیم!

پی نوشت: رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرموده اند: مذاکره با این دولت با منطق قوی مردود است و آنچه که مسئولین ما درباره مذاکره گفتند این است که آمریکا به وظایف خود به عنوان اشغالگر عمل نمی‌کند و راه استقرار امنیت در عراق را نه تنها سد کرده است بلکه علیه دولت منتخب عراق نیز توطئه می‌کند تا آنرا سرنگون کند. ما نسبت به مسائل عراق بی تفاوت نیستیم و مسئولین ما می‌خواهند با مسئولین آمریکایی بنشینند و این مسئولیت را به آنها یادآوری کنند ... مسائل عراق ربطی به آمریکا ندارد، ربطی به ما نیز ندارد ما فقط درباره امنیت عراق مذاکره می‌کنیم. (لینک)

خبر بی بی سی [لینک]
همراه با امام (ره) [لینک]  

نظرات در وبلاگ فتح المبین [14]

نظرات 10 + ارسال نظر
محمد 20 دی 1387 ساعت 09:37

سلام استاد
درسته از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن معنیش اینه که عمل به دستورات رهبری برای ما واجب فوری یه
البته خیلیها از شعار فقط دادزدنش را بلدند و اهل عمل نیستند اما ما باید از شما ایثارگران یاد بگیریم که حرف و عمل باید با هم جور در بیاد
دعامون کنید اینطوری بشیم
یا علی

سلام بر محمد

بله ما همه باید یاد بگیریم که «به عمل کار برآید به سخن‌دانی نیست».
شما هم دعا کنید ما آدم شویم.

یا علی

با عرض سلام و تسلیت سالروز شهادت حسین ابن علی (ع)‌و یاران وفادارش خدمت شما بزرگوار.
خدا خیرت دهد به درستی فرمودی...
برخی ولایت پذیری را در اجتهاد خود می دانند و برخی ولایت را در خط خود !
خدا خیرت دهد دعایم کن تا درک کنم و تبعیت کنم حتی اگر لازم شد آبرو دهم برای آبرویش و جان دهم برای یک لحظه بودنش...
خدا خیرت دهد دعایم کن تا پشت سر او مخفی نشوم ...خدا خیرت دهد دعایم کن تا بتوانم ولایت پذیری ام را در عمل اثبات کنم نه شعار.
اجرکم عندالله

سلام بر برادر بزرگوارم
در این کامنت درس‌هایی هم به بنده داده‌اید و متشکرم.

خیلی دعا بفرمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا ابا عبدالله
سلام

دوره اخر الزمان هستش ..اون وقتها وقتی حضرت امام ره به سربازان شاه گفته بود سربازان من هنوز بدنیا نیومدند همه می خندیدند اما اینقدر حالیشون نشد که سربازان امام همین شهدا بودند که وقتی که جنگ شد از نوجون 13 ساله تا فرمانده لشگر 27 ساله وارد میدون شدند خب اینا که هنوز تو دوره مبارزات و انقلاب نبودن ..اینا ندیده تابع و تسلیم امام ره بودند بی هیچ چون چرایی ..اسلام هم همینه تابع و تسلیم بودن ..چطوریه که یه عده دم از ولایت می زنن اما تسلیم نیستن ..این عده چطوری میخوان فردا تابع امام زمان خودشون باشن با این ان قلت هایی که می ارن و به خورد بقیه میدن
خود امام ره فرمودند اگر امریکا و اسرائیل لا الا اله الله بگوید ما قبول نمیکنیم اینها میخواهند روی سرما کلا ه بگذارند ..مگه مقام معظم رهبری شاگر د امام ره نیستند مگه ایشون تابع ولایت فقیه زمان خودشون وقتی امام بود نبودند ..چطوریه یه عده با اینکه همه این چیزها رو میدونن بازم بهانه میارن اینا که حزب اللهی هستن البته اونا که ان قلت میارن و میگن ما جبهه بودیم ما اینجوری بودیم .نباید این کارو بکنیم ..که خود مقام معظم رهبری هم تو چند ساله جنگ تحمیلی تو جبهه بودن . تازه جز اولین کسانی بودن که ستاد چریکهای نامنظم روتشکیل دادن اخه اگه قراره کسی مدعی باشه خود رهبر باید مدعی سابقه دار بودن جبهه باشه ... مقام معظم رهبری به نوری مالکی فرموده امریکاییها پیمان شکن هستن به انها اعتماد نکنید . و گفتن تا وقتی امیرکا در عراق هست اب خوش از گلوی ملت عراق پایین نخواهد رفت ..
قضیه ماها شده مثل قضیه اونا که وسواس دارن قران گفته با یه بار شستن پاکه طرف میگه نه سه بار ..انگار اونا بیشتر از قران میفهمن

خدایا به ما اسلام =تسلیم شدن رو بفهمون .

عزاداریهاتون قبول باشه جناب جعفری

موفق باشید همیشه .
التماس دعا
یا زهرا (س) ./

سلام بر بسیجی بزرگوار
از توضیحات مبسوط شما متشکرم.

عزاداری‌ها و طاعات شما نیز قبول باشد و خداوند به شما اجر شهادت عطا فرماید.

حسام 21 دی 1387 ساعت 18:20

موفق و موید باشید

متشکرم اما شما دیگر چرا معرفی نمی‌کنید؟!

سنگر ساز با سنگر 22 دی 1387 ساعت 10:41

قبول کن اینروزا حزب اللهی بودن شده دکانداری !!خیلی نباید به این جور مدعیان دلخوش بود!!ناخالصی زیاد شده!غربال جنگ میخواد .

یک قید کامنت شما را صحیح‌تر می‌کند:

اینروزا «برای بعضی‌ها» حزب اللهی بودن شده دکانداری !!خیلی نباید به این جور مدعیان دلخوش بود!!ناخالصی زیاد شده!غربال جنگ میخواد .

آقا سید بزرگوار 24 دی 1387 ساعت 08:54

چرا میترسی و به مطلب و نویسنده مطلب اشاره نمیکنی؟ نونت قطع میشه؟ تو که همیشه ادعات میشه حق میگی و شجاعی
چرا نمینویسی بعضی از همینها یه من ریش میذارن بعضیهاشون عمامه هم دارند سخنرانی هم میکنند اما دوست دختراشون چه اینترنتی چه بیرون بیشتر از بقیه ست؟
حالا مثلا تو قالب کارهای فرهنگی اما من نمیدونم چرا کارهای فرهنگی از طرف اینا فقط با جنس مخالف امکان پذیره
من میمیرم برای کارای فرهنگی

سلام علیکم
عمو یه کم یواشتر
اولا که سید بزرگوار همیشه صادق نیست. حضرت امیر(ع) می‌فرمایند:«کسی که کردارش او را به جایی نرساند افتخارات خاندانش به جایی نخواهد رسانید.» (حکمت ۲۳)
بعد هم بنده خودم گاهی از این شبهات برایم به وجود می‌آید اما به شیطان لعنت می‌فرستم و سعی می‌کنم مراقب خود باشم تا دیگران، شما هم این گونه کنید، مگر اینکه مسئله‌ای واقعا روشن شود.
بنده کجا محافظه کاری کرده‌ام؟ نانم مگر دست کیست؟ این چه حرفی است که زده‌اید؟ روزی همه دست خداست و زندگی‌ام نشان داده که به احدی وابسته نیستم.
حسبی الله من المربوبین.

کربلایی 24 دی 1387 ساعت 11:29

سلام حاجی
کی گفته آقا اشاره نمی کنند؟ بعضی وقت ها فقط اشاره می کنند.
مثلا در مورد انتخابات معیارها را علنی میگن اما با اشارات به کاندیدای مورد نظر اشاره می کنند.
مثلا در انتخابات نهم این همه گفتند جوان گرایی. این یعنی چی؟ رئیس معبد تشخیص مصلحت کارگزاران یعنی نفهمیدند؟
یا همین الان شاه سلطلان حسین چیه؟ اگر اینها اشارت نیست پس چیه؟
چرا اتفاقا گاهی آقا کاملا اشاره ای حرف می زنند.
موفق و پایدار باشید.

سلام کربلایی
خوب بله و از این روست که فرموده‌‌اند:«العاقل یکفیه الاشاره» و می‌توان گفت: آن کس است اهل بشارت که اشارت داند.

اما این رئیس معبد تشخیص چیست؟ توضیح دهید (چشمک).

آقا سید بزرگوار 24 دی 1387 ساعت 18:18

واقعا خوب خودت را زدی به اون راه من نه سیدم نه بزرگوار نه آقا
منظورم اینه که شماها الکی از این القاب بکار میبرید

یعنی فقط سه دروغ در عنوان خود به کار برده‌اید؟

... ...

سلام

می خواستم به این آقا سید بزرگوار بگویم که شما اگر هیج کدام از این القابی را که به کار بردی نیستی داعیه اش را که داری وگرنه به کار نمی بردی.پس احترام نگه دار.واگر نه چرا به کار می بری؟
قیصرشعر وشعور قشنگ گفته : دیگران اگر چه خوب یا اگر چه بد / خوب! من چه کرده ام؟ ... .
اینو از خودتون بپرسید بد نیست.
التماس دعا.

شعر را باید اصلاح کنم که می گوید:دیگران اگر چه خوب یا خدا نکرده بد..... .
التماس دعا.

متشکرم
شما هم موفق باشید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد