نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

شب و روز برای باخت تیم ملی فوتبال کشورم دعا می‌کنم

حضور در میدان‌های ورزشی بین المللی چه نفعی دارد؟ اصلاً با دیدگاه اسلامی و از منظر جمهوری اسلامی افتخارات ورزشی چه وجهی دارد؟ آیا به جز این است که میدان‌های بین‌المللی و جهانی فرصتی برای ارائه‌ی گفتمان انقلاب اسلامی است؟ آیا به جز این است که الگوی چگونه زیستن و راه و رسم کرامت انسانی با معیارهای دین مبین اسلام را بناست ارائه دهیم؟ آیا مبارزه با طاغوت و قطع دست‌های پنهان و آشکار دشمنان اسلام مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی نیست؟ آیا اصلی‌ترین گفتمان اسلام و انقلاب و جمهوری اسلامی ایران عدالت نیست؟ آیا همه اعمال و رفتار ما در چارچوب جمهوری اسلامی ایران، زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) نیست که مهم‌ترین شاخصش عدالت است؟

پاسخ همه‌ی این سؤال‌ها مثبت است و اگر نگاه ما به فرصت‌های بین المللی به جز این باشد، حضور و عدم حضورمان علی السویه است و حتی گاه عدم شرکت و عدم حضور ما در عرصه‌های بین المللی ارجحیت دارد.

از این رو وقتی افشین قطبی: اولاً شایستگی سرمربیگری تیم ملی را ندارد؛ ثانیاً حضور او باعث پامال شدن حق مربیان ارزشمند وطنی (از جمله: قلعه نویی، مجید جلالی، مهاجرانی، ابراهیم‌زاده، پیروانی، فیروز کریمی، حجازی، مظلومی و ...) می‌گردد و ثالثاً حضور او موجب خرسندی ضدانقلاب خارج از کشور و رابطین آنها در سرویس‌های جاسوسی دشمن است؛ بنده نتیجه می‌گیرم که رفتن به جام جهانی با یک چنین مربی‌ای نقض غرض است.

از طرفی به پتانسیل بالای فوتبال کشورمان که نگاه می‌کنم، می‌بینم این اتفاق در شرف رخ‌دادن است. از این رو شب و روز، عاجزانه و خالصانه، برای شکست تیم ملی فوتبال کشورم در مقابل کره شمالی و کره جنوبی دعا می‌کنم.

آمین یا رب العالمین.

نظرات 4 + ارسال نظر
سماواتی 5 اردیبهشت 1388 ساعت 18:07

شما نمیتونید مخفی کنید که افشین قطبی بهترین ادبیات در میون مربیان ایرانی داره و به همه حتی دشمنانش احترام میذاره

اگر این کافی بود دربان‌های هتل بهترین گزینه‌ها برای مربیگری در تیم‌های فوتبال بودند. اتفاقا کفاشیان هم گول همین یک حربه افشین خان قطبی را خورد.
ضمنا فراموش نکنید که افشین خان قطبی در اوایل فصل جاری لیگ برتر چگونه از کوره در رفت و علی رغم آموزش‌هایی که دیده بود، چگونه به خبرنگاران و داوران و بازیکنان و همه تاخت و از دستیارش که به داور کریزی(دیوانه) گفته بود حمایت کرد و گفت من هم به داور می گویم تو کریزی هستی. اما بلافاصله یادش آوردند که تنها حربه‌اش اتو کشیده سخن گفتن است.

بی غم 6 اردیبهشت 1388 ساعت 10:01

یعنی آیا قطبی هیچی از مربیگری نمیدونه؟ شما تعصبی هستید

البته بحث بنده این است که او لیاقت سرمربی‌گری تیم فوتبال را ندارد نه اینکه چیزی نمی‌داند. ضمن اینکه اشکالات فراوانی هم دارد.
به جز تظاهر به ادب، تنها ویژگی مثبت قطبی آشنایی با جنگ‌های روانی است. البته باید دید شرایط روحی خودش آن همه خوب هست تا بتواند بازیکنان را به لحاظ روحی شارژکند یا خیر؟!!

علی آخوندزاده 6 اردیبهشت 1388 ساعت 20:49 http://www.kimia.blogfa.com

قهرمانی استقلال تبریک به شما و همه ی هواداران استقلال .
واقعاْ حق به حق دار رسید . مجید جلالی هم واقعاْ کولاک کرد.

آقاجانیان 7 اردیبهشت 1388 ساعت 03:11

من ایرانی هستم اما امریکا زندگی میکنم و قلبم با یاد وطن کار میکنه و همه ایرانیهای با صفا را با هر دین و عقیده ای دوست دارم
یک سوال وجود دارد
اگر قطبی تیم ملی را ببره جام جهانی از حرفاتون را پس میگیری؟

سلام بر شما و همه کسانی که قلبشان با یاد وطن می تپد.
اگرتیم ملی با هدایت قطبی به جام جهانی برود بنده کدام حرفم را باید پس بگیرم؟ اتفاقا در همین یادداشت گفته ام که به نظر می رسد این اتفاق در شرف رخ دادن است.
اما به اعتقاد بنده رفتن به جام جهانی با سرمربیگری قطبی نقض غرض است و در همین مقاله به روشنی دلیلش را آورده ام. لطفا دوباره بخوانید.
-
این را هم بگویم که مربیان کاربلدی چون فیروز کریمی و مجید جلالی و همچنین بسیاری از خاک خورده های فوتبال مثل خداد عزیزی، احمد رضا عابد زاده، حمید استیلی،ابراهیم زاده، سید مهدی ابطهی، مرفاوی، پیوس، فریادشیران،پیروانی و ... با فدراسیون و انتخاب قطبی ابراز مخالفت کرده اند.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد