نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

سفر امام امت به قم وحدت را مضاعف می‌کند

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قم با اشاره به سفرهای قبلی و قریب الوقوع رهبر انقلاب اسلامی به قم گفت: توسعه علمی قم در تمام جهات به خصوص در فضای حوزه و دانشگاه مرهون تدابیر رهبر معظم انقلاب است و حضور ایشان وحدت بین نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی و رهبری را مضاعف می کند.

حجت الاسلام محمد مهدی کرمی در گفتگو با بخش اجتماعی آینده روشن، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به قم اظهار داشت: از جمله آثار و برکات سفرهای قبلی ایشان به قم ایجاد وحدت بیشتر بین حوزه و دانشگاه بود و قطعا در این سفر نیز با تدابیر و رهنمود های ایشان این وحدت دو چندان خواهد شد.

وی تصریح کرد: توسعه علمی قم در تمام جهات بخصوص در فضای حوزه و دانشگاه مرهون تدابیر رهبر انقلاب است.

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قم افزود: با سفر مقام معظم رهبری به قم توسعه مراکز علمی و پ‍ژوهشی حوزه بیشتر خواهد شد و جهتگیری ها و افق های جدیدی در این مراکز باز خواهد شد.

 

وی گفت: حضور حضرت آیت الله خامنه ای در قم اثر وحدت بخشی بین نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی و رهبری خواهد داشت و وحدت را در بین این نیروها دو چندان می کند.

 

کرمی با اشاره به تلاش دشمنان در جهت ایجاد تفرقه بین نیروهای وفادار به انقلاب و رهبر عنوان کرد: حضور مقام معظم رهبری در قم که شهر خون و قیام و اجتهاد است این پیام را برای جهانیان دارد که مردم ایران پایبند به نظام ولایت فقیه هستند و این نظام را برای خود کارآمد می دانند.

وی تصریح کرد: مردم ولایتمدار ما می دانند نظام ولایت فقیه هست که در همه مشکلات و مواقع بحران نظام اسلامی را حفظ خواهد کرد.

 

وی گفت: تمام اقشار مختلف مردم قم بخصوص دانشگاهیان و حوزویان خود را برای استقبال از مقام معظم رهبری آماده کرده اند و ان شاء الله یک حماسه ای بی نظیر در تاریخ رقم خواهد خورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد