نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

آمادگی ناجا جهت تامین امنیت و نظم در سفر امام به قم

فرمانده انتظامی استان قم، سفر مقام معظم رهبری به این استان را دارای برکات و دستاوردهای متعدد در عرصه های مختلف عنوان کرد و از آمادگی کامل این نیرو جهت تامین نظم و امنیت در سفر ایشان خبر داد.

سردار مهدی توکلی فرمانده انتظامی استان قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به این استان، از آمادگی نیروهای انتظامی جهت تامین نظم و امنیت در مراسم استقبال از ایشان و مدت زمان حضور رهبری در قم خبر داد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان مسؤول اصلی تامین نظم و امنیت از زمان اطلاع از سفر مقام معظم رهبری به قم، جلسات تعاملی لازم را با شورای تامین، سپاه و دیگر اعضای شورای تامین برگزار کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم با تشریح اقدامات صورت گرفته از سوی این نیرو جهت تامین امنیت خاطرنشان کرد: نیروی انسانی مورد نیاز ما به صورت صددرصد تامین و امکانات لازم نیز فراهم شده است.

سردار توکلی با بیان اینکه نیروی انتظامی قم به صورت یکپارچه آماده استقبال از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است گفت: سفر ایشان در عرصه های مختلف منشا خیرات و برکات بسیار فراوانی خواهد بود.

وی بیان داشت: هیچ گونه کمبود نیروی انسانی، لجستیکی و تجهیزاتی در نیروی انتظامی قم وجود ندارد و از همه جهت آمادگی کامل برای استقبال از رهبر انقلاب وجود دارد.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه به تبیین دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: سفر ایشان در جنبه های مادی، معنوی،اقتصادی،عمرانی و زیارتی و فرهنگی دستاوردهای بسیاری را نصیب قم خواهد کرد.

توکلی بیان داشت: در سفر قبلی مقام معظم رهبری، قم شهری کوچک بود اما با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در حال حاضر قم به عنوان استانی مستقل در عرصه جغرافیایی کشور مطرح است و تدبیر ایشان در استان شدن قم، زیرساخت های فراوانی را در عرصه های مختلف ایجاد کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد