نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

چرا به رژیم صهیونیستی حمله نمی‌کنیم؟

مقام معظم رهبری

در یادداشت «پاره‌ی تن اسلام را دریابید» [+] جمله‏ای آمد که در پی آن یک دوست به عدم ولایت پذیری بنده گله کرد. اگر چه در همان‏جا عرض شده بود که عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای بنده واجب فوری است، اما در یادداشت بعد نیز توضیحاتی داده شد [+]. در آنجا آمد که آن جملات را به حساب شور جوانی(!) بگذارید. بعد چند تن از دوستان به باقی بودن این شبهه تأکید داشتند که چرا ما به رژیم صهیونیستی حمله نمی‏کنیم؟ مگر فلسطین خط مقدم تقابل اسلام با کفر و استکبار جهانی نیست؟ پس چرا مسئولین اجازه نمی‏دهند که به غزه برویم و دوشادوش برادران مسلمانان فلسطینی بجنگیم؟

پاسخ فقط یک جمله است و آن اینکه وظیفه‏ی ما حفظ اسلام است. اگر ورود جمهوری اسلامی ایران به نبرد با صهیونیزم، موجب حفظ اسلام شود، این کار قابل انجام است. در دیگر حالت، اگر حفظ اسلام جز با ورود جمهوری اسلامی ایران به نبرد با رژیم صهیونیستی مقدور نباشد، نبرد با رژیم صهیونیستی واجب خواهد بود. اما در شرایط فعلی این گونه نیست و از طرفی موقعیت جمهوری اسلامی ایران نیز، به عنوان هسته‏ی مرکزی مقاومت و استکبار ستیزی، باید حفظ شود.

رهبر معظم انقلاب در مورد ورود به نبرد فرمودند که این امکان برای ما نیست و تعبیر بسته بودن دست را استفاده کردند؛ اما در پاسخ آنها که حرکت دانشجویان و حضور اقشار مختلف را در صحنه و در فرودگاه‏های کشور، به تندروی و دوآتشه بودن تعبیر کردند، فرمودند که جوان‏های ما پرشور اند و این جوانان مثل همان جوانان دفاع مقدس هستند. بدین‏گونه، سخن امیر عباس مبنی بر شور جوانی، در بیانات رهبر معظم انقلاب در روز ۱۹ دی نیز آمد و تأیید شد.  پس عجیب نیست که یک رزمنده‏ی ۳۹ ساله، پیرانه‏سر، شور جوانی به سرش می‏زند و جوانان امروز ما، رفتار ۲۵ سال پیش امثال او را بروز می‏دهند. بار دیگر با قاطعیت و به دور از میدان دادن به نفس و گم شدن در بیراهه‏های لفاظی تأکید می‏کنیم که: 

رهبرا! از تو به یک اشاره، از ما به سر دویدن. 

 

  

رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم (۱۹ دی ۱۳۸۷): ملت ما در این قضیه، هم بیدارى و هم آمادگى خودش را نشان داد. من لازم است از همه‏ى ملت که در راهپیمایى‏ها و تظاهرات و شعارها موضع و عزم خودشان را نشان دادند، تشکر کنم؛ به‏خصوص از جوان‏هاى مؤمن و پرشورى که به فرودگاه‏ها - در تهران و بعضى جاهاى دیگر - رفتند؛ که ما را بفرستید. خوب، دست ما بسته است؛ دست ما بسته است! ما اگر می‏توانستیم آنجا حضور پیدا کنیم، لازم بود حضور پیدا کنیم و پیدا هم می‏کردیم؛ ما ملاحظه‏ى کسى را هم نمی‏کردیم؛ منتها امکان ندارد؛ این را همه بدانند. دولت جمهورى اسلامى و مسئولین جمهورى اسلامى هر کارى که ممکن باشد که کمک به آن ملت مظلوم باشد، می‏کند، تا حالا هم کرده، بعد از این هم خواهد کرد. منتها جوان‏هاى ما، جوان‏هاى پرشورى‏اند. این نسل، جوان‏هاى امروز ما با این کارشان نشان دادند که مثل همان نسل کربلاى۵ (که همین روزها، روزهاى یادآور خاطره‏ى کربلاى پنج است) و نسل والفجر۴ و عملیات خیبر و عملیات بدر اند. این جوان‏هاى امروز هم مثل همان جوان‏هاى بیست و پنج سال پیش، سى سال پیش آماده‏ى میدان ‏اند.

 پولى که دستگاه‏هاى جاسوسى و استعمارىِ دشمنان به بعضى از عناصر خودفروخته‏ى داخلى دادند که جوان‏هاى ما را منصرف کنند، تحلیل بنویسند و این آمادگى را خلاف حکمت و مصلحت وانمود کنند، هدر رفت. جوان‏هاى ما در همان جهتى حرکت می‏کنند که انقلاب و اسلام و امام حسین (علیه‏السّلام) ترسیم کرده است. این وضع کشور ماست. منتها در دنیاى اسلام بایستى ملت‏ها حضور خودشان، عزم خودشان را به طور مشخص نشان بدهند.

نظرات 9 + ارسال نظر
انجمن 24 دی 1387 ساعت 15:38

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .
می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.

کاکاوند 24 دی 1387 ساعت 20:49

سلام استاد
معما چو حل گشت آسان شود
بله الان که این مقاله رو خوندم قضیه خیلی ساده بنظر میرسه اما قبل از این شبهه غیر قابل حل بنظر میرسید
اما واقعا این شوری که جوانان امروز دارند دقیقا شبیه همون بروبچه های جنگه؟ تصورش کمی سخته
التماس دعا
یا علی

سلام بر همه منتظران
همچنان منتظر فرمان رهبریم
کشتار در غزه غم بزرگی برای مسلمانان و آزادگان جهان است
--------
خون را تو حلال کرده ای؟ کی هستی؟
آهنگ زوال کرده ای ، کی هستی؟
نابودی تو به یا حسینی بسته ست
اولمرت!خیال کرده ای کی هستی؟
شعر از وبلاگ سرزمین آرزوها (امروز غزه کربلاست)
----
به دو تا وبلاگم سر بزن و نظر بده
ما رو هم یاد کنید و دعای خیر بسیار زیاد
موفق باشید
پرسیدم از هلال چرا قامتت خم است آهی کشید و گفت که ماه محرم است .
اللهم عجل لولیک الفرج
به امید روزی که همه پیام های کوتاه این باشد "جاء المهدی"
http://az-ghadir-ta-zohoor.blogfa.com/
http://smsmazhabi.blogfa.com/

سلام بر شما

خیلی دعا بفرمایید.

حمید 25 دی 1387 ساعت 21:00

وبلاگ نویس جا نمونی...

"با این چیزی که هست باید بریم بمیریم"

به روزم.

.::http://moasher.blogfa.com::.

[عصبانی]

احسنتم

سلمان 26 دی 1387 ساعت 03:22 http://salman.mohammadi.ir

سلام
همه ی دغدغه مون با این یه جمله که «وظیفه‏ی ما حفظ اسلام است» حل شد؟! به همین ساده گی؟ برادر قضیه خیلی عمیق تر از این حرفاست. همه ی حرف و سوال من هم برای همین بود که کی اینو تشخیص می ده؟ این که ورود ما به جنگ با اسرائیل موجب حفظ اسلام نمی شه رو کی می فهمه؟ کی می گه اگه الان 30 تا موشک بزنیم حیفا و تل آویو رو با خاک یکسان کنیم اسلام به خطر می افته؟ من نه می گم نمی افته و نه می تونم بگم می افته. همه ی دغدغه این جاست.
من هنوز توجیه نشدم
زنده باشید
یا علی

سلام
در اصل قضیه که کسی شک ندارد. بله وظیفه‌ی ما حفظ اسلام است، به همین سادگی!
شما هم اگر از این ۳۰ موشک سخن می‌گویید مگر به جز زنده ماندن اسلام هدف دیگری دارید؟ اگر بله که راهتان از مسلمین جداست. اگر هم نه که پس باید دید اسلام چگونه زنده می‌ماند!؟
یادمان باشد که حضرت امیر(ع) هم در خانه می‌نشستند و دستشان بسته بود!
اما اینکه شما نمی‌دانید کدام طرف قضیه درست است، کافی است دل و جان به ولایت فقیه بسپارید.
این است تکلیف ما برادر!
موفق باشید.

سلیمی 26 دی 1387 ساعت 04:01

عالی !!!!!!!!

وظیفه‏ی ما حفظ اسلام است. اگر ورود جمهوری اسلامی ایران به نبرد با صهیونیزم، موجب حفظ اسلام شود، این کار قابل انجام است. در دیگر حالت، اگر حفظ اسلام جز با ورود جمهوری اسلامی ایران به نبرد با رژیم صهیونیستی مقدور نباشد، نبرد با رژیم صهیونیستی واجب خواهد بود. اما در شرایط فعلی این گونه نیست و از طرفی موقعیت جمهوری اسلامی ایران نیز، به عنوان هسته‏ی مرکزی مقاومت و استکبار ستیزی، باید حفظ شود.

اشکان 26 دی 1387 ساعت 11:17

سلام
ایمیل وبلاگ شما برای من ارسال شده ولی بنده هیچ تمایلی به دیدن وبلاگتان ندارم لطفا برای من ارسال نفرمایید.
با تشکر
اشکان.

سلام
بنده برای صدها نفر ایمیل می‌فرستم و از میل تک تکشان خبر ندارم. همچمانکه برای هزاران نفری که ممکن است ایمیل این جانب خوشحالشان کند ایمیل نمی‌فرستم.
شما می‌توانید گزارش اسپم بدهید.

شینا 27 دی 1387 ساعت 09:16

سلام
من همیشه وبلاگ شما را میخونم اما نمیدونستم اطلاع رسانی میکنید
لطفا برای من ایمیل بفرستید
ممنون میشم

سلام وطیب الله
اگر اعزامی بود بنده هم هنوز حاضرم تا در همان بخش قبلی انجام وظیفه کنم
هرچند مثل آن زمان چابک نیستم ولی به درد پشتیبانی عقبه رزم میخورم
خدا حفظتون کند

سلام علیکم
خداوند به شما عزت و سلامتی و عاقبت به خیری عطا کند.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد